Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kaksi kertaa pikkuhousuja vaihtajat, miksi?

Vierailija
30.10.2012 |

Huvin vuoksi vai muista syistä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puhtaat. Päivän aikana käyn urheilemassa, jonka jälkeen suihkuun ja sitten laitan puhtaat pikkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se sua kiinnostaa?

Vierailija
4/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no syy on sellainen että minulta pääsee 1-2 kertaa päivässä märkä pieru. se tuhrii alushousut. on pakko vaihtaa.

Vierailija
5/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monetko alushousut teillä on, jotka vaihdatte noin usein?

ei-ap, mutta myös ihmettelevä

Vierailija
6/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aamulla vaihtaa puhtaat pikkarit, mutta sitten on illalla joku meno, niin vaihdan ihan siksi, että tulee itsevarmempi fiilis, kun on puhtaat pöksyt.

Mutta mä oon ehkä väärä vastaamaan, koska normaalisti vaihdan kerran päivässä.

Vierailija
7/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun urheilet, vaihdat ja vaihdat sitten taas seuraavana päivänä kun urheilet. Miksi ne pitää aamulla vaihtaa ja taas kun urheilet?

Mitä ihmettä teillä valuu sieltä emättimestä koko ajan joka saa ne housut noin likaisiksi ja haiseviksi??

Vierailija
8/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vaihdan aina salilla käymisen/lenkin jälkeen eli 2-3 kertaa päivässä. Alushousujen tarkkaa määrää en osaa sanoa, mutta varmaan ainakin kolmetkymmenet.

Vierailija
9/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä 20-30 alushousut. Ja joo, tosiaan vaihdan aamulla suihkun jälkeen puhtaat, ja usein vielä illallakin. Tuntuu vaan hygieeniasemmältä niin, vaikkei mitään näkyvää likaa oiskaan. Miksi tämä nyt niin kiinnostaa?

Vierailija
10/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia kun nukun yöllä alasti mutta aamulla nousen ja laitan pikkuhousut ja kun keitän kahvia öiset litkut alkaa valua pikkuhousuihin ja ne on ihan märät ja limaiset. sitten käyn vaihtamassa ne. joskus ne valuu vasta aamupalan jälkeen mutta valuu aina kello 10 mennessä joten on vaihdettava.

sitten päivällä kun lapset on päiväunilla me ollaan silleen ja sitten suunnilleen tunti siitä on vaihdettava taas pikkuhousut kun litkut valuu niihin. sitten sama taas aamulla.

Vierailija
11/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-ap, mutta myös ihmettelevä

70 pikkuhousut (ja 25 rintaliivit). Surutta käytän eri värisiä ja kuosisia yhdessä.

Vierailija
12/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on päivän jälkeen jo "hunajaiset pöksyt", joten illalla vaihdan ne nukkumaanmennessä alapesun yhteydessä puhtaisiin. Aamulla käyn suihkussa aina (oon melkoinen yöpyörijä ja -hikoilija), joten taas on pöksynvaihto. Kyllä mä koen jo tuoksahtavani vahvasti _naiselta_, jos mulla on vuorokaudenkin samat pikkarit.

n40

Vierailija
13/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen joutuu vaihtamaan vähän useammin kun tuntuu että tuoksahtaa niin vahvasti vaikka kävisi pesulla yms.

Vierailija
14/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, varmaan 60-70. Monetko naisilla sit yleensä on?

Vierailija
15/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tähänkin joku hygienia syy? :D

Jos aamulla käy suihkussa ja vaihtaa housut niin miksi ne pitää illalla vaihtaa? Menee nukkumaan ilman housuja ja vaihtaa taas aamulla...

Vierailija
16/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tunnu inhottavalta?

Itse vaihdan aamulla + jos käyn urheilemassa niin tieety suihkun jälkeen tai jos käyn uimassa. 1-2- x päivässä, mutta ei koskaan illallla!

Vierailija
17/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hikoan, ainakin jo liikun kunnolla. Eli pikkuhousut ovat hiestä märät. Ja kosteat alusvaatteet näin talvisaikaan on vähän huonompi homma.

Inhottava ajatus, että puhtaana suihkun jälkeen pitäisi laittaa kulmänkosteat ja hikiset pikkarit päälle.

Mitään visvaa musta ei valu.

Vierailija
18/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä 30-40. Yökäyttöön sellaisia puuvillaisia ja reilunkokoisia, päiväkäyttöön nättejä pikkupitsejä.

n40

Vierailija
19/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä kenenkään pikkuhousujen vaihtamisella on toisille? Pitäisi olla ihan yksi ja sama kuinka usein toiset kalsarinsa pesee ja millaisissa vetimissä nukkuu. Joku hullu taitaa saada kicksejä naisten alushousuista...

Vierailija
20/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme