Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä eteenpäin??? Miehen erolla uhkailu, pettämisen paljastuminen jne.

Vierailija
29.10.2012 |

Meillä on 1v 10kk ikäiset kaksoset ja vajaan parin viikon ikäinen vauva. Aika hektistä elämää siis ilman mitään ylimääräisiä murheitakaan...

Raskauteni loppuvaiheessa mies kertoi ensin haluavansa erota, perustelematta sitä sen paremmin ja se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olin kyllä huomannut, ettei meillä ole aina mennyt kovin hyvin, mutta mitä muuta voi odottaa, kun toinen kaksosista heräilee öisin tosi usein ja itse en saanut loppuraskaudesta enää juurikaan nukuttua oikeen missään asennossa. Onneksi nyt kuitenkin tuon toisen kaksosen yöheräilyt on vähentyneet 1-2kertaan. Nyt tosin sitten vauva herättää, mutta ei onneksi kun 3-4kertaa yössä.

Oletin siis kuitenkin, että meillä molemmilla on tahtoa mennä läpi tämän vaikeamman vaiheen ja pysyä yhdessä. Rakkaus ei ainakaan omalta puoleltani ole mihinkään kadonnut, vaan rakastan edelleen miestäni, vaikkei sen myöntäminen tunnu tällä hetkellä kovin hyvältä. Vauva oli vasta muutaman päivän ikäinen, kun mies tunnusti pettäneensä minua ja että siksi hän olisi halunnut eron. Nyt mies ei sitten enää haluaisikaan kuulemma eroa vaan haluaisi vielä yrittää, koska ei kuulemma halua menettää minua. Tuota on todella vaikea uskoa, vaikka toisaalta haluaisinkin uskoa miestä.

Mutta miten luottamuksen saa takaisin? Voiko pettämisen jälkeen olla vielä oikeasti onnellinen? Ja monia muita kysymyksiä pyörii päässä... En oikeasti jaksaisi tässä tilanteessa mitään eroa ja pelkään, että se olisi väärä ratkaisu, kun emme ole edes yrittäneet pelastaa liittoamme. Silti olen todella epäileväinen voimmeko koskaan enää olla oikeasti onnellisia???

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken rakkauden ja avun aviomieheltään. Näin äiti voi antaa parastaan lapsille.

En oikein osaa neuvoakaan kun ilettää tuollanen otus, jonka olet nainut.

Kuitenkin luottamusta ei niin vaan saa takaisin se täytyy ansaita, joten anna ukkosi tehdä hieman töitä sen eteen ja katso. Eikä asia ole sinun ratkaistavissa, joten kannattaisi keskittyä niihn ihaniin lapsiin ja tuoda iloa heidän elämäänsä.

Toisekseen miksi ihmeessä nuoret äidit syyllistätte itseänne kun ette saa nukutuksi?? Onko teillä barbi Ken miehenä, joka ei ymmärrä elämän realiteetteja? Juuri tällaisissa tilanteissa epäkypsät otukset juoksevat hutsun perässä. Ei niin mitään moraalia ja kuinka loukkaavaa käytöstä se onkaan.

Jos tuo otus olisi mun poika niin isänsä kanssa pieksettäisiin se!

Vierailija
22/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskaan tuo ei ole millään muotoa mikään puolustus pettämiselle. Mies oli kuulemma ajatellut, että olisi parempi erota eikä kertoa ollenkaan pettämisestä minulle.

ap

Luottamuksen takaisinsaaminen ei ole aivan ajankohtaisin ongelma, kun kolmen pienen kanssa pitää selvitä päivästä toiseen, ja varsinkin ne yöt.

Siirrä vastuuta lapsista enemmän miehelle ja ole iloinen siitä, että ette sitten kuitenkaan eronneet, vielä.

Äläkä ainakaan tee yhtään lasta enää tämän miehen kanssa.

Nyt sinun on alettava luottaa entistä enemmän vain itseesi. Et voi jättää sen varaan, että kyllä se mies ... Sinun on alettava varmistaa selustaasi siltä varalta, että jonankin päivänä ero on väistämättä edessä. Toivottavasti siihen menee vielä paljon aikaa.

Eikö miehesi käsitä, että menettää sinut PETTÄESSÄÄN, ei vasta siinä vaiheessa kun päättää itse erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi lasten hoito on minun vastuullani aina sillon kun mies on työmatkalla. Kotona ollessaan mies on kyllä hoitanut lapsia ihan pyytämättä ja valvonut öitäkin. Vauva tosin ei ole huolinut pulloa ainakaan vielä, niin hänet on minun syötettävä.

Itse en kyllä enää niin kovin nuori äiti ole, mutta kommentoin silti tuohon kysymääsi.

ap

kaiken rakkauden ja avun aviomieheltään. Näin äiti voi antaa parastaan lapsille.

En oikein osaa neuvoakaan kun ilettää tuollanen otus, jonka olet nainut.

Kuitenkin luottamusta ei niin vaan saa takaisin se täytyy ansaita, joten anna ukkosi tehdä hieman töitä sen eteen ja katso. Eikä asia ole sinun ratkaistavissa, joten kannattaisi keskittyä niihn ihaniin lapsiin ja tuoda iloa heidän elämäänsä.

Toisekseen miksi ihmeessä nuoret äidit syyllistätte itseänne kun ette saa nukutuksi?? Onko teillä barbi Ken miehenä, joka ei ymmärrä elämän realiteetteja? Juuri tällaisissa tilanteissa epäkypsät otukset juoksevat hutsun perässä. Ei niin mitään moraalia ja kuinka loukkaavaa käytöstä se onkaan.

Jos tuo otus olisi mun poika niin isänsä kanssa pieksettäisiin se!

Vierailija
24/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kaksi vuotta sitten samassa tilanteessa pettämisen osalta. Meillä ei ollut silloin, eikä ole vieläkään lapsia. Riitelimme illalla, mies ei tullut kotiin yöksi ja ilmoitti seuraavana aamuna kuin salama kirkkaalta taivaalta, että suhde loppui tähän. Mielessäni ei käynyt hetkeäkään, että hän olisi pettänyt. Olimme hurjan onnellisia ja rakkaus kukoisti, joten yhtäkkinen eroilmoitus oli kova pala nieltäväksi. Pidimme viikon aikalisän, jonka jälkeen mies kertoi, että oli harrastanut ympäripäissään seksiä sinä yönä, kun ei tullutkaan kotiin ja haluaa siksi erota. Pistin suhteen poikki siltä seisomalta. Parin päivän päästä tulin toisiin ajatuksiin. Rakastin miestäni aivan liikaa heittääkseni kaiken sen hyvän kuin kankkulan kaivoon. Kuukauden päivät pyörittelimme tätä asiaa ja suhteen jatkaminen oli ongelma lähinnä miehelleni. Häntä huolestutti se, että miten hän voisi esimerkiksi katsoa enää koskaan isääni silmiin, koska on mennyt tekemään niin hirveän virheen. Itse ajattelen näin jälkikäteen tuosta luottamusasiasta siten, että jos kerran tuollainen moka aiheutti miehelle niin suuret tunnontuskat, hän ei tule tekemään sitä uudestaan. Tuntuu, että luotan mieheeni nykyään enemmän. Ei tarvitse miettiä, että jos sattuisi pettämään, niin en kuule siitä koskaan tai pahimmassa tapauksessa joltakin suhteemme ulkopuoliselta henkilöltä. Luotan siihen, että minua ei huijata tai käytetä hyväksi, koska mieheni kykenee olemaan rehellinen. Ihmiset ovat erehtyväisiä ja kaikille pitäisi sallia virheitä. Olennaista on se, pystyykö myöntämään virheensä ja kuinka toimii virheensä korjaamiseksi. Toivottavasti kirjoitukseni auttoi sinua edes vähäsen ja saat uutta perspektiiviä suhteesi miettimiseen. Voin kertoa, että olen tällä hetkellä todella onnellinen ja mieskin arvostaa minua enemmän, kuin ennen kriisiä, koska oli niin lähellä menettää. Uskon myös, että suhteemme on paljon vahvempi kuin ennen, koska olemme päässeet yhdessä tästäkin yli.

Vierailija
25/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni noin 40% näistä perheistä on sellaisia, joissa ei ole entuudestaan lapsia. Nyt on jäljellä 340 perhettä. 1 v 10 kk vanhat vauvat on syntyneet joulu-tammikuussa. Oletetaan että kaksosia syntyy tasaisesti ympäri vuoden, nyt on jäljellä noin 56 perhettä.

Aika harvassa näistä 56 perheestä on muutaman viikon ikäinen vauva. Todella helposti tunnistaa ap:n perheen mikäli ap on oikeat tiedot viestiinsä laittanut.

Vierailija
26/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kertoi tuon "merkityksettömän" panonsa sinulle juuri kuopuksen synnyttyä.

Kun mietit eroa tai yhteenjäämistä, älä mieti lapsia vaan itseäsi.

Onko sinun hyvä olla tämän miehen kanssa, haluatko sinä luottaa edelleen tähän mieheen ja olla hänen kanssaan.

Mieti lapsia vasta sitten kun tiedät mitä itsellesi haluat.

Vierailija
27/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku saattaa tunnistaa tai sitten hän on muuttanut joitain tietoja. Mutta mitä se teitä haittaa, jos ap ei välitä vaikka tulisi tunnistetuksi tai sitten on muuttanut tietoja?

Muistaakseni noin 40% näistä perheistä on sellaisia, joissa ei ole entuudestaan lapsia. Nyt on jäljellä 340 perhettä. 1 v 10 kk vanhat vauvat on syntyneet joulu-tammikuussa. Oletetaan että kaksosia syntyy tasaisesti ympäri vuoden, nyt on jäljellä noin 56 perhettä.

Aika harvassa näistä 56 perheestä on muutaman viikon ikäinen vauva. Todella helposti tunnistaa ap:n perheen mikäli ap on oikeat tiedot viestiinsä laittanut.

Vierailija
28/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistaa teidät antamistasi tuntomerkeistä?

Haluatko oikeasti että perhekriisinne ja pettämisenne on julkisesti tiedossa?

Osaa sen verran, että muuttaa lasten ikiä pikkasen jne.

Vierailija
29/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosten ikä sanottu on kuukausissa ja pieni vauva vasta viikkojen ikäinen.

Joku ihan puolituttukin voi tunnistaa.

Kaksosia ei ihan jokaisella kuitenkaan ole.

Miksi ap pitäs piilotella ongelmia? Eihäs se ap vika, että mies on pettäny.

Mäkin suosittelisin pariterapiaa. Toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin!

Vierailija
30/30 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen piti oksentaa vastasynnyttäneen naisen niskaan oma "täysin merkityksetön" pettämisensä? Oman olon helpottamiseksi? Äidin onnea lisäämään?

Julma mies.

Sulla on kuitenkin kädet niin täynnä lasten kanssa, että en suosittele virallista eroa tässä vaiheessa oman jaksamisesi kannalta (vaikka vihaankin sun miestäsi siitä, että piti tehdä sun jaksamisestasi kaksin verroin vaikeampaa). Paitsi jos susta tuntuu, että saat savotan yksinkin pyöritettyä.

Ehkä omatunto kalvoi, mutta vain täysidiootti tunnustaa sen tällaisella hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän