Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~HEINÄSIRKAT uuteen torstaihin~~

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku muukin aikaisessa. Mulla on ihan joululomafiilikset ja tuntuu ettei jaksais enää keskittyä laisinkaan tuohon työntekoon. Ja joululomaanhan on siis vielä 3 viikkoa...

Vointi on tänä aamuna kohtalainen (ainakin toistaiseksi). Muuten on alkanut paha olo jo vaivata. Jotenkin tuntuu ettei tää aika kulu ollenkaan eteenpäin. Odottaa vaan sitä 12 viikon maagista rajapyykkiä.

- Antracite rv 6+0

Vierailija
2/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin torstain pinon, kun en vielä sitä löytänyt!

Eli odotan viidettä lastamme ja olo on aika väsynyt. Olisi ollut vapaapäivä koulusta, mutta pienin herätti jo ennen aamu seitsemää.

Takana minulla on myös 11 keskenmenoa, joten toivon vaan että nämä alkuviikot menisivät nopeasti! Kokemuksesta tiedän, että tuo 8 viikolle siirto on kriittinen, kunpa olisi jo sen yli päästy!

Oumai ja SaraIda79:

Tietääkseni olemme samoilla viikoilla, minulla oli viim.kuukautiset 21.10, mutta laskujeni mukaan olen 5+6? Ainakin ennen aloitettiin laskemaan kuukautisten seuraavasta päivästä. Onko se muuttunut? Milloin teillä oli viim.menkat? Kertokaa jos laskutapa muuttunut!

Ja sitten seuraava kysymys:

Eilen tuli tosi kokkareista valkoista " vuotoa" , ihankuin olisi ollut emätinpuikko, joka olisi sulanut, eli oli tahmaista, paksua, " rakeista" .

Mitä ihmettä tämä on?? Ikinä ennen raskauksien aikana ei ole tällaista ollut? Kun kai minä valkovuodon tunnistan..?

Hyvää torstain jatkoa kaikille Heinäsirkoille!!!

Ras-mam rv5+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on porisemassa, esikoinen viety tarhaan ja mies vielä nukkuu. Aamu on alkanut huimauksella ja pahoinvoinnilla, melkein kävin jo pönttöä halailemassa. Tuntuu että koko ajan pitäis syödä jotain..joten kiloja varmaan jo kertynyt. No, onneks sain pudotettua vajaa 10kg ennenku plussasin. Nopeesti tää aika menee..maanantaina on eka neuvola ja huomenna alkaa taas uusi raskausviikko:)

Sindalla on varmaan jännät paikat just meneillään..tuuhan sit kertomaan.

Pitäis mennä hakemaan uusi passi ja henkilötodistus, kun nimi vaihtui tossa muutama viikko sitten:)

Mukavaa torstaita kaikille!

-Tiziana rv 6+6

Vierailija
4/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen raskaus meneillään ja etominen ja pahaolo melkoista. Ekassa raskaudessa vaan hajut pisti vähän etomaan, mutta muuten ok.

Nyt tuntuu, että pahaolo alkaa aamulla kun herää ja jatkuu koko päivän. Illalla ehkä vähän helpottaa. Oksentaa ei sentään ole vielä tarvinnut.

Kertokaa mikä teillä on helpottanut etovaa olotilaa. Tiedän, että tämä kuuluu alkuraskauteen ja menee ajallaan ohi, mutta on tämä silti aika rankkaa. Töihin sentään vielä raahauduin, mutta työkyky melkein miinuksen puolella.

Yritän syödä jotain tunnin-puolentoista välein, esim. mandariinia tai karjalanpiirakkaa. Helpottaa aina hetkeksi kun taas etominen alkaa. Lämmin ruoka ei maistu ollenkaan.

Plääh... :(

Vierailija
5/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas linkki eilisiin, jos ketään jaksaa innostaa...

Täällä ei itään kummempia. Väsyttää. Selkä on aivan kamalan kipeä, mutta taitaa johtua van lihaskunnosta, tai siitä, ettei sitä ole minkään laista. Eilen tuli jo pari lievää noidan nuoltakin :( En haluaisi taas kärsiä tämän selän kanssa, mutta ilmeisesti olen sitten vissiin niin laiska ja saamaton, etten saa noita selkä harjoituksia uudelleen aloitetuksi... :| Illalla vaan tuntuu väsyttävän niin paljon ja tuntuu että sillon tahtois vaan vähän aikaa olla ennen nukkumaan menoa eikä mitään rehkiä.

Voi voi kun haukotuttaa.

Kukas se kyselituon lasketun ajan ja viikkojen laskemiseta. Laskeminen aloitetaan ainakin nykyään kuukautisten ensimmäinen päivä mukaan lukien!

Niinaemo rv 8+2

Vierailija
6/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ras-mam: Kyllä minulla viimeeksi menkat oli 21.10 mutta kp minulla on 27 päivää, joten olen laskenut että eilen oli se 5+6...ihan sama,ekassa ultrassa se sitten selviää missä päivissä mennään.

Itse laskeskelin tuossa että jos en olisi nyt raskautunut niin minulla olisi ovulaatio parhaillaan päällä. Ja funtsinkin että näinköhän eilinen ja sitä edellisen päivän tuhrut johtuivat juuri tästä asiasta ?!? Koska nyt tuhru on täysin loppunut.

Minäkin tässä odottelen sitä pöntön halailua,älkää kysykö miksi.Ehkä siksi että haluan masokistisesti kokea kaikki raskauteen kuuluvat vaiheet ja ehkä jo seuraavassa raskaudessa toivon etten pahaa oloa edes saisi.Ymmärrättekö..luulisin :)

Tänään saan koirille vedonestopannat.En kertakaikkiaan pysty lähtemään lenkille,kun koko ajan sellainen nykinä päällä että A) minulla palaa käämit ja B) tulee aivan tautisen huono olo.

Ja nuo on sellaisia " omaa taipumuksen metsästää" -koiria,joten ihan turha toivo edes saada ne kävelemään kuin seurakoirat. Plääh!

Mutta kohta kävelee,nih vaikka sitten väkisin.

Eipä muuta tällä erää..jatkakaa!

Oumai rv 6+0

Vierailija
7/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ultrakuulumisia: Kahdeksan aikaan aamulla menin ultraan paniikissa, koska tiistainakin tuli niukkaa vuotoa ja yöllä vähän vaaleanpunaista.(hyvin vähän)..no, kohdussa näkyi kuitenkin pieni, 5,4mm pituinen vauvanalku, jonka sydän sykkii tasaisesti:):):)!!! Uskomaton tunne! Mulla valui kyyneleet silmistä ja gyne kysyi, sattuuko tä noin kovasti;) Mutta ymmärsi pian, että kyse onkin liikutuksesta..Ja sitten niistä vuodoista: Ylempänä kohdussa näkyi TOINEN mahdollinen vauvanalku, joka ilmeisesti on valumassa pikku hiljaa pois. Eli kyseessä on luultavasti kaksosraskaus, josta toinen tulee pois heti alkumetreillä..Gyne sanoi,että vuotoa saattaa tulla vielä jonkin verran, koska siitä kohdasta näkyi valuvan kudosta..mutta joka tapauksessa, kaikki on mitä parhaiten:)!!!

Vierailija
8/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka heiniksiin onkin osunut paljon kaksoisodottajia.

Olen kuitenkin pahoillani justagirl että sinulla toinen ilmeisesti tulee pois mutta onneva siitä toisesta :)

Wau!

tiedä vaikka me loputkin jotka emme ole vielä ultrassa käynyt odottaisimme kaksosia..oikein ennätysten heinikset!

Vierailija
9/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinämamma2006,

mulla aivan sama tilanne. Eli esikoisesta ainoastaan hajut kuvotti, nyt kuvottaa sekä hajut että kaikki muukin. Huono olo alkaa heti aamusta ja jatkuu koko päivän. Välillä tulee parempikin olo, mut aika pitkälti voin huonosti koko ajan.

Hiukan auttaa kun lähes koko ajan syö jotain, tai ainakin jos iskee nälkä, on ruokaa saatava heti tai tulee aivan järkyttävä olo. Oksentanut en ole minäkään vielä, mut oksennan muutenkin melko harvoin, en siis herkästi.

Mulla eka neuvola oli jo maanantaina, mut eipä siellä ihmeitä vielä tehty. Eka ultra on sitten tammikuun ekalla viikolla, np-ultra siis. ja siinä samassa lääkäri tarkastaa muutkin jutut.

No eipä tässä muuta tällä kertaa kuin että vointeja kaikille ja mukavaa torstaita!

Lootuska rv 7+2

Vierailija
10/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä väsyttää. Esikoinen on kuumeessa, heräsi monta kertaa yöllä ja sit 5.30 päätti että ei nukuta enää. Herätti sitte kolmosenki itelleen leikkikaveriksi. Kakkonen onneksi nukkui 8 asti.

Mie en ole vielä neuvola-aikaa varannu. Enkä vauvauutisia kertonu kenellekkään, en edes miehelle. Säästelen joululahjaksi:) Minun ei onneksi tarvi pelätä etteikö raskaus olisi ilouutinen miehelle.

Onko muita jotka aikoo jättää np-ultran väliin? Mie en oo koskaan käyny. Esikoisen aikana täälä oli se verestä otettava seula, sitte muuttu np-ultraksi. Mutta ku se on naapurukaupungissa niin oon jättäny väliin.

Huonovointisuus jatkuu. Niin kauan ku muistan oon aina juonu kaks mukia kahvia heti aamulla herättyäni, nyt just join ekan kupin. Hedelmät maistuu; viinirypäleet, ananas, klementiini.

Mitenhän sitä taas saa päivän kulumaan ku pitää sisällä olla. Joulukortteja ois hyvä tehä mutta ei oo tarvikkeita ja mies tulee taas niin myöhään töistä etten ehi kauppaan.

sanio rv 6+5 kai

Vierailija
11/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla alkoi limainen vuoto aamulla tuli enemmän ja iso klönttikin ja supistuksia.aamulla menin tk:hon lääkäri ei ultralla löytänyt sikiötä mutta kohdun suu oli kiinni käyn huomenna vielä tarkistuttamassa oas:ssa.itkuhan siinä pääsi mutta ei auta kun yrittää uutta vain. Toivotellaan teille tarrasukkia ettei enempäänsä heinäpinosta tippuisi!!!

Vierailija
12/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Ekaksi [b]Nässille[/b] pahoittelut km vuoksi, todella monta meitä on jo tippunut. Toivottavasti tämä loppuisi, jokainen km on liikaa. Vointeja ja jaksamista, toivottavasti tärppää pian uudestaan! *halaa*

[b]Justagirl[/b] Onnea sykkeestä!! Mahtava tunne varmaan kun kaikki hyvin ja vuodollekin löytyi selitys. Onnea!!

[b]Sanio[/b] Minä aion mennä np-ultraan mutta jätän turvotuksen mittaamisen väliin. Niinkin voi tehdä. Halu nähdä pikkuinen ja sydämen syke on niin valtava, että pois en jäisi mistään hinnasta. Esitiedoissahan kysytään haluaako että turvotus mitataan ja siihen ei-kohtaan vaan ruksi, niin ei mitata.

Niin, omaa napaa... Ultrassa tuli tosiaan käytyä. Viikko sitten ma näkyi ne kaksi tyhjää sikiöpussia. Nyt toista ei enää ollut (siitäkö ne vuodot??) ja toisen sisälle oli kehittynyt sikiö. Mutta ei sykettä. Sikiön koko 3,5 mm ja vastaa viikkoja 6+1 (luulin olevani 7+4). Kehitysuunta on kuitenkin oikea, viikossa tyhjään pussiin kehittynyt sikiön alku. Hedelmöittyminen on siis tapahtunut 10 päivää myöhemmin, kuin luulisi. Sykettä ei tarvikaan vielänäkyä noilla viikoilla ja mitoilla (3,5 mm). Vasta yli 5 mm sikiöllä täytyy kuulua syke. Kontrolliultra ens keskiviikkona, sitten syke on jo pakko nakyä. Onneksi selvisi tämäkin, niin ei tuu varattua neuvolaa liian aikasten ja sitten itkettyä kun sykettä ei vielä kuulu dopplerilla. Kädet kyynärpäitä myöten ristissä rukoilen että syke muodostuu viikon aikana ja ens keskiviikkona olen maailman onnellisin nainen!!!!!

[b]Möhkö-Fantti[/b] Tulehan pian kertomaan omat ultrakuulumiset!! Ja kukas se toinen ultrattava olikaan, [b]Sushiko[/b] olitkos se sinä? Kuulumisia odotellaan...

Sinda 6+1 tai 7+4 tai ties mitä.....

Vierailija
13/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina pitäisi tulla seitsemän rv täyteen. En muistanutkaan, että tämä pahoinvointi on näin kamalaa, sen vuoksi en ole jaksanut käydä edes heinisten kuulumisia lukemassa. Koko ajan etoo, mikään ei auta. No täytyy yrittää ajatella positiivisesti, takana kaksi km ja niissä pahoinvointi paljon lievempää. Kaksoisraskauksista puheenollen: raskaustesti näytti heti alussa voimakasta plussaa, mitä ei ole aiemmin tapahtunut. jonkin verran oli myös ruskeaa vuotoa, joten takaraivossa pelko/jännitys siitä odotanko kaksosia! No ollaan miehen kanssa asiasta vitsailtu... Isot halit myös kaikille listoilta poistuneille!

Vierailija
14/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

En ole kauheesti nyt tänne kirjoitellut viime aikoina, on tullut kirjoitettua enemmän tuonne yahoo groupsiin Heinähelmiin, mutta ajattelin että voisi sitä tännekkin alkaa pinoutumaan :) Mulla on pikkukakkosen la 1.7. (esikoinen -04) ja nyt viikkoja menossa 9+5. Tosi harmi että niin moni on tippunut meidän listoilta :( Toivottavasti meillä kaikilla kohta olisi täynnä tuo maaginen 12vk ja kaikilla menisi loppuraskaudet hyvin! Mulla on onneksi helpottanut pahoinvointi, viikot 6-7 oli pahimpia, etoi 24 tuntia/pv ja aamuisin ja joskus muulloinkin sai pöntön kanssa painia. Mulla auttoi vissyvesi, sitruunanmakuinen, niin ja appelsiinimehu jota otin hörpyn jos kävin yöllä vessassa, ei ollut aamulla herätessä niin paha olo. Mutta sitten kun taas oli paha päivä niin ei auttanut söi sitten mitä tahansa tai oli kokonaan syömättä. Kovat karkit auttoi kanssa kun niitä imeskeli. Ja se että just ennen nukkumaanmenoa söi jotain, esim. leivän ja lasin maitoa. No toisaalta sanotaan että jos menee heti aterian jälkeen nukkumaan niin se pahentaa asiaa. Mulla oli kyllä niin että jos nukuin päikkäreitä niin herätessä oli taas yhtä paha olo kuin aamulla :/ Ja ulkoilu auttoi ja kaikenlainen puuhaaminen, pahempi olo oli jos vaan lepäili koko ajan.

Mä en aio käydä siinä veriseulassa, meen vaan yksityiseen np-ultraan. Meille ei tarjota täällä kuin rakenneultra kaupungin puolesta. Mua stressais enemmän tuo veriseulan tuloksen odottaminen kun oon kuullut että monille on tullut vääriä hälytyksiä. Mieluummin ei tiedä, kun en aborttiin kuitenkaan pystyis. Kyllä ne pahat viat sitten näkyy noissa ultrissakin ja oikein pahat sitten tulee kyllä itsekseen pois.

No, mutta sitten iloisempiin asioihin! Kivaa kun on alkanut maha vähän kasvaa! :) Turvotusta se mahtaa olla enimmäkseen, mutta kyllä se muoto alkaa vähitellen muistuttaa vauvamahaa! ja ens viikolla kerrotaan isovanhemmille, jos eivät itse mahasta huomaa ;) Tai mitäs jos mullakin on kaksoset? Hui :) Mistäs sitä tietää kun ei olla ultrassa vielä käyty, hih... Sepä vasta oliskin...

Mistäköhän kumman syystä tää työnteko maistuu niiiiiiiiiiin tervalle tänään... lähden kyllä aikaisemmin pois. Mulla on kanssa väsymys vaivana, varsinkin kun illat menee meidän pikku termiitti-ikiliikkujan perässä juostessa, huh! :) Onneksi ollaan saatu yöt nukuttua viime aikoina *koputan puuta*. Mutta mukavaa alkavaa joulukuuta kaikille tasapuolisesti!

T:Moonagirl 9+5

Vierailija
15/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Ras-mam: Olit tarkkasilmäisenä jo huomannutkin pikku virheen.. :) En ymmärrä, mistä olen saanut päähäni, että la on 28.7. Sehän onkin vauvalaskurinkin mukaan 27.7.06.

Jaja: Voit varmaan päivittää tämän tietoihini ennen kuin tulee lisää väärinymmärryksiä... :) Minulla oli kuukautiset viimeksi 20.10.05, joten olen kait rv 6+0. Jotain sentään meni oikein. :D

Itse en oikeastaan aina tarkemmin muista edes laskea noita päiviä, koska en joka päivä niitä niin tarkkaan edes ajattele, ellen kirjoita tänne *tunnustaa* Kiertoni heittää joskus jopa neljäkin päivää (26-30) lopullinen la varmistuu sitten ultrassa. Edellinen synnytys meni viisi päivää yli lasketun ajan. Vauva tulee sitten kun on tullakseen, ei laisinkaan välttämättä silloin kun " laskettu aika" . Joten periaatteessahan se on kuitenkin vain suuntaa antava päivämäärä...

Mä olen melko varma, että Ras-mam ja Oumai ovat jo ennen minua saaneet nyyttinsä, ellen sitten joudu leikattavaksi tällä erää :)

Ja laskettu aika lasketaan tosiaan jo ensimmäisestä päivästä, kuten Niina-emo kertoikin. :)

Pahoittelut sinulle, Nässi. Aika moni meistä on joutunut kokemaan keskenmenon. Voimia, jaksamista ja haleja sinulle!

Sitten oma napa: Väsyttää vietävästi. Tyttö ei meinannut millään malttaa käydä päiväunille, vaikka oli niin väsynyt, että silmät pyörähtelivät välillä päässä, oli muuten aika hassunkurisen näköistä.

Meinasin nukahtaa itsekin, mutta piti nousta ylös ja sain jopa vähän kotihommia tehdyksi. Huomenna olisi viimeinen vapaapäivä ja paluu arkeen, oikein yövuoroon vielä! Saas nähdä, kuinka jaksan valvoa...

Sen olen huomannut, että pieni 1v.4kk tyttö pitää tämän mamman sen verran kiireisenä, etten joka päivä ehdi kovin paljoa ajattelemaan tätä raskautta. Välillä koen siitä jopa huonoa omaatuntoa! Viimeksi oli niin ihanaa kuulostella omaa oloaan, kun kaikki ne tuntemukset tulivat ensimmäisen kerran. Toisaalta tämä raskaus on kyllä ihan alusta saakka tuntunut kovin erilaiselta kuin edellinen, kunpa vain kaikki olisi hyvin. Ultra on vasta 13.12. eli kuitenkin jo viikolla kahdeksan, koska menen käymään yksityisellä.

Varsinaista pahoinvointia ei ole tällä kertaa ollut. Itse muistan edellisestä raskaudesta, että kun söin ruuan viileänä, siitä ei tullut niin huono olo. Niinpä nytkin kun äsken söin riisiä, kalkkunaa ja salaattia, söin lihan kylmänä (tietenkin hyvin kypsennettynä aiemmin :D). Jonkun mielestä kuulostaa varmaan vielä enemmän pahoinvointia aiheuttavalta :) Mulle siitä oli jonkin verran apua.

Myös siitä, että pitää ruokailuvälit säännöllisinä niin, ettei tule pitkiä taukoja aterioiden väliin ja vaikka kuvottaisikin, niin yrittää saada hieman syödyksi. Näkkärit ja hapankorput maistuivat myös, kun ne ovat jotenkin sopivan kuivia... Nämä asiat ovat toki yksilöllisiä, mutta nuo auttoivat joskus minua ja ovat auttaneet hieman tälläkin kertaa.

Onko teillä muilla ollut sellaista, että jotkut ruuat, joista ette ole edes aiemmin pitäneet maistuvat nyt? Minä söin edellisessä raskaudessa paljon appelsiineja, muutoin syön niitä tosi harvakseltaan. Nyt ostin laatikollisen kiiwejä ja hyvin tekevät kauppansa nekin :)

Mukavaa viikon jatkoa, sirkat!

t.Saraida rv 6+0

Vierailija
16/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nässille pahoittelut km:sta =(

Täällä oltiin nettipimennossa eilinen, kun meillä oli sähköt poikki koko päivän...ja vedetkin edelleen puuttuu! Kyllä sitä taas huomaa miten riippuvainen on tuosta sähköstä ja juoksevasta vedestä. Meille lapsiperheille tää on erityisen paha juttu. No, toivotaan et viim. huomen aamulla pääsis saunomaan (=

Oma olo on ollut suht hyvä, ei oo vissiin ollu aikaa sitä niin miettiä näiden hässäköiden keskellä. Ekaa neuvolaa odotellessa...vielä olis pari viikkoo siihen. Ja ultraan vielä kauemmin. On se kyllä kiva kuulla muidenkin ultrakuulumisia, vaikka ajatukset pyörii enemmän oman navan ympärillä.

Saara ja pikkuruu rv 7+2

Vierailija
17/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nässi: Pahoitteluni km johdosta:( Voimia ja onnea uuteen yritykseen.

Ultraan menijöille tsemppiä ja tulkaahan sitten kertomaan kuulumiset:)

Omaan oloon ei ihmeitä. Eilen juttelin lääkärin kanssa näistä pahoinvoinneista ja lääkärikin totesi, että jokainen raskaus voi olla samallakin ihmisellä erilainen. Kyllähän tuo lääkäri vähän hymyili kun minäkin pyyhin kyyneleitä silmänurkasta kun katselin sitä meidän pientä pikkaraista ja hänen sykkivää sydäntään. Tosiaan nopeasti nuo vauvan alut kasvavat kun viikossa melkein sentti. Pikkaraisen pääperämitta oli siis sen 14.2mm ja vastasi viikkoja 7+6, vaikka menkkojen mukaan oli se 7+2. Ihanaa silti oli nähdä, että kaikki oli hyvin. Nyt on hiukan huojentuneempi mieli:) Ja sydän rakkautta täynnä:)

Jaja ja pikkarainen rv 7+3

Vierailija
18/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa tuli käytyä ja huomenna kaavintaan. Pelkät pussit siellä vain lillui istukan kanssa. Enää ei odottaminen auta kun pussit ovat jo niin isot että niissä olisi kuulunut olla asukkaat. On tässä elämässä paljon vaikeampiakin asioita tullut eteen , mutta olen mä niin PETTYNYT!

Jouduin käymään ruokaostoksilla ultran jälkeen ja tuli niin kova RAIVO kun, joku haju alkoi oksettamaan. Ajattelin että ¤¤%&%/ tässä pahaa tekee kun ei ole vauvojakaan, niin kovasti olen vatsaani suojellut ihan turhaan. Voi kun vois läjäyttää itsensä lattialle raivoomaan ja äiti ottais syliin ja puhaltais pipin pois ja kaik olis taas niin hyvin... Onneksi olen yksin kotona kun on tuota agressioo...

Kohtalotovereille rutistuksia ja nähdään myöhemmin palstoilla.

Erityisterveiset sindalle -peukutan täysillä, että sulla menis kaikki hyvin.

Toivotan teille kaikille heiniksille kaikkea hyvää ja onnea odotukseen.

Pitäkää kynsin hampain heinistä kiinni , että pysytte matkassa.

Vierailija
19/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee 011003 jolle eka aika annettiin ekaan ultraan 16.01.2006..?

Eli noin viikolle 13...

Vierailija
20/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki heinäsirkat. Olen aktiivisesti lukenut kuulumisianne jo monta viikkoa ja yhden kerran itse kirjoitellut kovasta keskenmeno pelostani. Nyt sitten meni hermo lopullisesti ja soitin itselleni ajan yksityiseen alkuraskauden ultraan. Ja ihanaa kaikki oli hyvin sydän sykki pienellä kokkareella villisti!! Viikkoja oli vähemmän kuin tän vauvalehden laskurin mukaan eli luulin et on 9+6 mutta onkin 8+6 . Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon toukokuussa ja nyt sitten vasta tulin uudestaan raskaaksi. Söin homeopaattisia lääkkeitä jotta taärppäisi paremmin ja taas ne auttoi. Esikoinen saatettiin alulle myös niiden avulla puolentoistavuoden yrittämisen jälkeen. Tänä vuonna on minulla ollut kaksi raskautta jotka siis on päätynyt kesken, toivottavasti nyt on onnimatkassa.

Oliko se nyt Ram-Sam joka ihmetteli kokkareista valkovuotoa??? Mulla ainakin esikoista odottaessa sama vaiva... luulin, että mulla on joku hiivatulehdus mutta lekuri vanoi et sellainen kokkareinen valkovuoto on raskaudenaikana ihan normaalia. Olosta senverran, että etova olotila on pikkuhiljaa väistymässä ja armoton väsymys vain jatkuu sekä päänsärky. Mutta pidetään peukkuja ettei tulisi kellekään enää keskenmenoja ne on niin kauheita. Mukavaa torstaita kaikille heiniksille!!! Tänään on ilonpäivä!!!

Terkuin Iina ja kokkare 8+6 JEE