En jaksa ajatella maanantaita.. :(
Oon niin uupunut. Arki on yhtä härdelliä. Töissä on hirveät aikataulupaineet, hommat mättää koko ajan ja en ehdi tekemään mitään aikataulussa. Töissä tulee joka päivä jotain odottamatonta, johon saattaa mennä koko työpäivä. Joudun menemään aina palavereihin täysin valmistautumatta. Allekirjoitan dokumentteja, joita en ehdi lukea kunnolla. Selittelen aina myöhästymisiä. Tyytymättömiä yhteistyökumpaaneita on joka puolella. Sitten kannan läppäriä kotiin ja teen töitä kotona. Juoksen aina viime minuutilla hakemaan lasta hoidosta. Koti on sekaisin, lapset eivät huolehdi kotitöistään, tappelevat. Minun piti saada apuja töihin, mutta se ei onnistunutkaan. En ole pystynyt pitämään ylityövapaita 3 vuoteen. Mulla ei pysy enää lapasessa kaikki kotiasiat: kenen piti olla missäkin milloinkin ja mitä piti olla mukana. Naapurit räyhäävät, kun en ehdi hoitaa pihatöitä. Pitäiskö vaan luovuttaa, jäädä sohvalle makaamaan maanantaina?
Kommentit (2)
ei kukaan jaksa tuollaista kuin ap. Nyt relaat, ap ja sano ääneen ettet jaksa tällaista enää kauaa.
Mä sain vähän apua, kun rupesin tekemään vähennyslistaa asioista joita en tee tai meillä kotona ei tehdä. Esim. Meillä ei siivota kuin kerran viikossa Ja tiettynä päivänä, meillä ei tehdä arki-iltaisin alusta saakka ruokaa, vaan viikonlopun yksi ruoka on sellainen jota teen ylipaljon ja jota lämmitetään arki-iltoina, perjantaina paistetaan pakastepizzaa, en silitä muita vaatteita kuin omat tai mies omat kauluspaitansa, ja vaatteet vain viikataan todella siististi kaappiin kuivausrummun jälkeen, ei mankeloida, pidetään joskus koko perhe yöpuvussa koko päivä, lapsi menee itse harkkoihin
Mä sain vähän apua, kun rupesin tekemään vähennyslistaa asioista joita en tee tai meillä kotona ei tehdä. Esim. Meillä ei siivota kuin kerran viikossa Ja tiettynä päivänä, meillä ei tehdä arki-iltaisin alusta saakka ruokaa, vaan viikonlopun yksi ruoka on sellainen jota teen ylipaljon ja jota lämmitetään arki-iltoina, perjantaina paistetaan pakastepizzaa, en silitä muita vaatteita kuin omat tai mies omat kauluspaitansa, ja vaatteet vain viikataan todella siististi kaappiin kuivausrummun jälkeen, ei mankeloida, pidetään joskus koko perhe yöpuvussa koko päivä, lapsi menee itse harkkoihin