Vantaalainen: ketä tai mitä puoluetta äänestät ja miksi?
Kommentit (18)
Kokoomusta en voi äänestää, arvot väärät ja vastustan palveluiden yksityistämistä. Sdp:tä en äänestä, koska ovat ryvettyneet täällä skandaaleissa ja eivät ole todistetusti pitäneet peruspalveluista huota. Vasemmistoliitto on symppis, mutta jotenkin utopistinen. Äänestänen vihreää opettajaa, joka vastustaa avustajien vähentämistä.
Pitäisi pystyä tuottamaan tasalaatuisia palveluita kaikille, myös niille jotka tuottavat kaupungille helvetisti rahaa verojen ym. kautta...samaan aikaan kaupunki hamstraa sosiaaliongelmaisia niin paljon, että se näkyy jo katukuvassa selkeästi (ihan eri meininki oli vajaa 10 vuotta sitten, kun sieltä pois muutin ja olen asunut sekä idässä että lännessä!). Toisaalta pitäisi pitää kiinni etenkin lapsiperheiden etuuksista (koulut, tuet, terveyspalvelut) ja toisaalta taas rahan pitäisi riittää muihinkin välttämättömyyksiin.
Vantaalla on ollut sangen surkeita päättäjiä viime aikoina. Lasten "kulttuuriolohuone" sai häädön, tilalle tuli taas kerran yksi aikuisten pönötyspaikka.
Ei ole ollut varaa lasten terveystarkastuksiin, mutta vanhuksille on tulossa lakisääteinen oikeus päästä aina lääkäriin kun on tarve.
Lähiöitä peloteltiin kirjastojen lakkauttamisella, mutta sitä ei sitten tehtykään.
Vantaa-lisästä leikataan ja samaan aikaan kannustetaan viemään lapset päiväkotiin- vaan mistä päiväkotipaikkoja, kun niistä on ollut pula vikat 15 vuotta..?
Marja-Vantaan kehitys ei etene vieläkään, siitä on puhuttu jo 80-luvulla mutta konkreettisesti aikaan ei saada juuri mitään. Puhutaan alueen kehittämisestä, mutta kaavoituksessa näkyy pientaloalueen viereen sijoitettuna kerrostalohelvetti.
Ja Kommunisteja en äänestäisi ikinä, ihme haihatelua ja tasapäistämistä!
Ja Kommunisteja en äänestäisi ikinä, ihme haihatelua ja tasapäistämistä!
Mutta turha sinun on tulla tänne urputtamaan siitä, että toisetkin äänestävät oman omantuntonsa mukaan. Ei mielipide voi olla väärä.
Nähdäkseni ainoa puolue, joka on avoimesti kertonut kantansa hallituksessa kesken oleviin asioihin, joten tiedän, millaisia asioita äänestän. Muutenkin hyvä tasapainottava puolue näiden kommareiden ja ylikapitalistien joukossa, aidosti tavan ihmisen puolella.
Pitäisi pystyä tuottamaan tasalaatuisia palveluita kaikille, myös niille jotka tuottavat kaupungille helvetisti rahaa verojen ym. kautta...samaan aikaan kaupunki hamstraa sosiaaliongelmaisia niin paljon, että se näkyy jo katukuvassa selkeästi (ihan eri meininki oli vajaa 10 vuotta sitten, kun sieltä pois muutin ja olen asunut sekä idässä että lännessä!). Toisaalta pitäisi pitää kiinni etenkin lapsiperheiden etuuksista (koulut, tuet, terveyspalvelut) ja toisaalta taas rahan pitäisi riittää muihinkin välttämättömyyksiin.
Vantaalla on ollut sangen surkeita päättäjiä viime aikoina. Lasten "kulttuuriolohuone" sai häädön, tilalle tuli taas kerran yksi aikuisten pönötyspaikka.
Ei ole ollut varaa lasten terveystarkastuksiin, mutta vanhuksille on tulossa lakisääteinen oikeus päästä aina lääkäriin kun on tarve.
Lähiöitä peloteltiin kirjastojen lakkauttamisella, mutta sitä ei sitten tehtykään.
Vantaa-lisästä leikataan ja samaan aikaan kannustetaan viemään lapset päiväkotiin- vaan mistä päiväkotipaikkoja, kun niistä on ollut pula vikat 15 vuotta..?
Marja-Vantaan kehitys ei etene vieläkään, siitä on puhuttu jo 80-luvulla mutta konkreettisesti aikaan ei saada juuri mitään. Puhutaan alueen kehittämisestä, mutta kaavoituksessa näkyy pientaloalueen viereen sijoitettuna kerrostalohelvetti.
joka EI ole ollut enemmistönä Vantaalla viime vuosia? Ehkä se muutos lähtisi siitä.
Olen kuullut hänen puhuvan usemapaan otteeseen kouluissa ja on erittäin aikaansaava ja tomera hlö.
Oikeista asioista ja oikeissa asioissa äänessä!
Lukuvuoden alussa lakkautettiin paikalliset erityiskoulut ja monia erityisluokkia. LIsäksi Vantaalla vähennetään toistasataa avustajan tointa vuodenvaihteessa, että HUH huh.NYT ON AIKA KÄÄNTÄÄ KELKAN SUUNTAA !
Ja lisäksi asia, josta ei ole hirveästi puhuttu on se, että Vantaa suunnittelee myös leikkaavansa 1.-2.lk 20:stä tuntimäärästä yhden pois -> 19h/vko.
Miksi aina lapset ??? Toisaalta on nuorten takuu, jonka pitäisi taata työ- tai opiskelupaikka peruskoulun jälkeen. UTOPIAA sanon minä, jos lapsi on jo peruskoulussa syrjäytynyt.
Tätä kehitystä vastaan tarvitaan nyt jämäköitä ihmisiä. Minä tarjoan siihen yhden vaihtoehdon.
t. facebook.com/nillukka
Lukuvuoden alussa lakkautettiin paikalliset erityiskoulut ja monia erityisluokkia. LIsäksi Vantaalla vähennetään toistasataa avustajan tointa vuodenvaihteessa, että HUH huh.NYT ON AIKA KÄÄNTÄÄ KELKAN SUUNTAA !
Ja lisäksi asia, josta ei ole hirveästi puhuttu on se, että Vantaa suunnittelee myös leikkaavansa 1.-2.lk 20:stä tuntimäärästä yhden pois -> 19h/vko.
Miksi aina lapset ??? Toisaalta on nuorten takuu, jonka pitäisi taata työ- tai opiskelupaikka peruskoulun jälkeen. UTOPIAA sanon minä, jos lapsi on jo peruskoulussa syrjäytynyt.
Tätä kehitystä vastaan tarvitaan nyt jämäköitä ihmisiä. Minä tarjoan siihen yhden vaihtoehdon.t. facebook.com/nillukka
säästöjä pitäisi ja pitää Vantaalla nyt suunnitella ja tehdä!! Ja sitä paitsi Demarit on ne jotka olleet vuosikymmeniä täällä Vantaalla vallassa!
Tätä kehitystä vastaan tarvitaan nyt jämäköitä ihmisiä. Minä tarjoan siihen yhden vaihtoehdon.t. facebook.com/nillukka
Heidän työttömyytensä huitelee 70% tienoilla ja uutisten perusteella alkavat käydä itäpuolella jo sangen levottomiksi...
Jos sais tän jatkuvan ylivelkaantumisen johonkin ruotuun.
Heidän työttömyytensä huitelee 70% tienoilla ja uutisten perusteella alkavat käydä itäpuolella jo sangen levottomiksi...
Peruspalveluita ei voi yhdeltä ihmisryhmältä poisottaa jos heidän kotoutumisprojektejaan ym. muita kielikurssejaan vähennetään, niin ongelma vain pahenee ja jatkuu.
..laittamalla heidät aktiivisesti töihin. Jotain on pielessä, jos 2-vuotiaan äitiä hätyytellään töihin äitiyslomalta mutta kauppakeskus tulvii työttömistä mamumiehistä arkisin. Työvoimatoimistossa esim. somaleja ei näy juurikaan, muita kansallisuuksia kylläkin.
Vantaalle on suunnitteilla niin tiukka säästöohjelma, joka lyö tavallista ihmistä, että Vasemmistoliitto on ainut vastavoima sille!
jokainen äänestää ketä tahtoo eikä sun mielipidettä kysytä :)