Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun koira ei ole junassa huvittamassa sun lapsia.

Vierailija
18.10.2012 |

Älä siis päästä niitä vekaroitasi hillumaan lemmikkivaunuun virikemielessä. Kiitos.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siis omavaraisia ollaan tässä asiassa.

Vierailija
2/14 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi purra ja siksi siihen ei saa koskea. Yleensä se tepsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen terronautti ja väännän moisen hurtan nautintoon.

Vierailija
4/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirakin tykkää.

Sillä erotuksella, että lapset osaavat käyttäytyä kauniisti, eivät riehu ja kysyvät lupaa saako koiraan koskea.

Esimerkiksi vanhempi koirani on tottunut junailuun siinä määrin, että nauttii vieraidenkin lasten seurasta.

Nuorempi taas hermostuu ja ahdistuu ja usein joudun antamaan koiralle mietoja rauhoittavia ennen matkaa. Tämä koira taas ei pidä yhtään jos vielä vieraat tulevat luvatta lääppimään.

Vierailija
5/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 erittäin ihmisrakasta valkoista länsiylämaanterrieriä, ja lapset on tervetulleita silittelemään. Saavat lempeän nuolaisun käteensä koirilta jotka rakastaa kaikkia lapsia :)

Vierailija
6/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa viihdyttämään meitä!

Sanon kyllä jos joku käyttäytyy koiraa häiritsevästi. Yleensä kaikki menee kuitenkin hyvin.

Vierailija
7/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä hitosta mä nyt sitten tunnistan just sun koiran ?

Vierailija
8/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne lapset ei oo sun hurttas kuonoja varten.. mikään ei oo niin ällöttävää ku vieras koira joka tulee nuuhkimaan.... ja omistaja ei välitä paskaakaan mitä hurtta tekee.

Vierailija
9/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiraani saa tulla kyllä silittämään. Koira vaan tykkää.

Vierailija
10/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan kysyy ensin ja on rauhallinen. Joskus koira hermoilee junamatkasta vähän enemmän ja silloin sanon, että ei nyt, mutta ei se haittaa että kysytään.

Vierailija
11/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös koiria, joita ei tarvitse lasten eikä varsinkaan aikuisten tulla lääppimään. Ihan sama onko sinun kummisi kaimalla ollut joskus ihan saman rotuinen tai jotain sinne päin. Mikä ihme siinä on, ettei koiran kanssa saa liikkua rauhassa?? Koira on kuitenkin opetettu siihen, että vieraiden ihmisten luokse ei mennä säätämään kun liikutaan julkisilla paikoilla. Juuri tämän vuoksi onkin ärsyttävää, että koiraan tullaan tutustumaan edes lupaa kysymättä. Kysymistä ei myöskään ole se, että mennään käsi ojossa ja sanotaan "iiiihana koira!" tai tai kosketaan koiraan jo ja samalla kysytään "saako tätä silittää" eikä odoteta vastausta. Hävetkää, varsinkin aikuiset!!

Vierailija
12/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun takin helmat, lahkeet ja laukut ja ne lapset ei oo sun hurttas kuonoja varten.. mikään ei oo niin ällöttävää ku vieras koira joka tulee nuuhkimaan.... ja omistaja ei välitä paskaakaan mitä hurtta tekee.

Ymmärrän kyllä, jos ihmiset halua tuntemattomia koiria lastensa lähelle, mutta huvittava ajatus, että takinhelmat ja laukut saastuvat siitä, kun ohikulkeva koira niitä nuuhkaisee. "Ällöttävää" tosiaan.

Vierailija
13/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on kaksi koiraa jotka stressaa matkaa, toinen pelkää koska ei ole tottunut.. vihaisia ne ei ole.. lemmikkivaunu EI ole lasten leikkipaikka joten siellä pitää osata käyttäytyä. Myöskään ne lapset ei kuulu mihinkään lemmikkivarustekauppaan yksikseen ihmettelemään ihmisten koiria.. sinne mennää ostamaan ja sovittamaan koirille tarvikkeita, johon en halua lapsia ympärilleni kyselemään, kommentoimaan ja häiritsemään! Myöskään koirapuisto ei ole lasten leikkipaikka.. siellä lapset ovat oman vanhemman vastuulla ja jos koirani juoksevat siellä vapaasti ja iloissaan vaikka vahingossa tönäisevät lasta, nii ei oo koiran vika.. olen nähnyt kun jotkut lapset yllyttivät koiria siellä nii johan tuli itku ku kaatu koiran tönäisyistä.. se paikka on koirille, ei lapsille! Sitä varten on lasten leikkipaikat mihin koira ei saa tulla!

Vierailija
14/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silittämään vierasta koiraa, vasta korkeintaan sitten, jos omistaja kehottaa.mutta minun lapsenikaan ei ole sitä varten, että koirasi voi ryykiä täydellä höyryllä häntä vastaan tai haukkua räkyttää.eikä hän ole sitä varten, että sinä koiranomistaja saisit mulkoilla koiraasi ihastelevaa lastani, ei hän säntää koirasi kimppuun, kunhan ääneen sanoo, mitä ajattelee eli "voi kuinka söpö koira" jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän