talvihaalariahdistus :)
Niillä joilla kokemuksia molon haalareists ja jaksaa vastata pariin kysymykseen oisin tod. Onnellinen :)
Miten koot verrattavissa reiman ja popin pukuihin? Saako lahkeet kuomien päälle helposti, jostain luin et oos tiukat? Sopiiko laihalle lapselle?... Aiemmin en oo kauheest niiden kuoseista tykänny mut nyt ihastuin siihen farkkukuosiin..
vähänkö ois kivaa jos joku vaivautuis :)
Kommentit (12)
Punainen 149€ ja farkkukuosinen 249€. Itsekin luulin virheeksi ja kysyi myyjältä, joka totesi hinnan olevan oikea. Voi tietenkin olla, että kyseinen myyjä oli vähän pihalla... Oikeastaan toivon niin, sillä aika kauhea hintahan tuo on.
Punainen 149€ ja farkkukuosinen 249€. Itsekin luulin virheeksi ja kysyi myyjältä, joka totesi hinnan olevan oikea. Voi tietenkin olla, että kyseinen myyjä oli vähän pihalla... Oikeastaan toivon niin, sillä aika kauhea hintahan tuo on.
niin löydät pikeat hinnat eli 114-164 e, perus molo on 134 €
kolmea mallia, Pikkuväessä on myös sitä kalleinta. Kuosi kannattaa nähdä livenä, se on aika erilainen kuin kuvissa, sellainen printattu. Itse petyin, mutta varmasti on monesta myös tosi kiva.
ei se tietty voi olla farkkua oikeesti kun vedenpito kuitenkin 10 000 mm eli enemmän kuin kuravaatteilla.
http://www.pikkuvaki.fi/product/show/49/ulkoilu/1637/cross-talvihaalari…
Ja hinta tosiaan 249€
tiukemmat kuin Reimalla. Tahmea fleece-vuori hankala pukea. Lahkeita ei saa helposti kenkien päälle eikä hihoja rukkasten päälle. Hoitajalta meni hermot tuon haalarin kanssa.
Kivan näköinen, mutta epäkäytänöllinen.
Ollut käytössä 3-5 vuotiailla. Hyvin saivat itsekin puettua, eikä lahkeiden kanssa ole ollut mitään ongelmia (vrt. esim Ticketin lahkeet paljon tiukemmat). Koot vastaavat hyvin kokoaan. Meillä oli marraskuussa 3v täyttävällä 98 koko ja meni hyvin koko talven. Kestävät kulutusta todella hyvin.
kaikilla talvihaalariongelmaisilla on ainoa ratkaisu se MOLO? SItten ihmetellä kokoja, kuoseja sun muuta turhanpäiväistä.
Tiesittekö että maailmassa kuolee ihmisiä nälkään?
Argh. Minua niin ahdistaa kaikki talvihaalariongelmaiset älykääpiöt.
maksaa 164 € ja muut 134 €, joku katsonut vähän väärin, niin ja rainbow 164 €. 92 kooon asti 114€. hyvin on toiminut ainakin meillä.
kaikilla talvihaalariongelmaisilla on ainoa ratkaisu se MOLO? SItten ihmetellä kokoja, kuoseja sun muuta turhanpäiväistä.
Miksi sinua ahdistaa, jos joku haluaa pohtia lasten talvivaatteita? Ei se siulta ole pois. Ei mulla muuta. Jatkakaa.
on paras hoikalle lapselle.
Vähän ehkä siis naftia mitoitus leveyden suhteen., Reima paljon väljelmpi.
En koe että fleecevuori olisi tahmea eikä hankala. Meillä hihat ja lahkeet menee hyvin kenkien ja rukkasten päälle jne.