Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilisitkö miestäsi uskottomuudesta, jos hän on yöpynyt yhdessä kaverinsa kanssa naisen luona?

Vierailija
27.10.2012 |

Siis kaksi miestä, yksi nainen. Uskotko epäilyksettä, että hän kertoo totuuden, jos sanoo nukkuneensa sohvalla, kuten on tehnyt hänen kaverinsakin? Mä nimittäin uskon kyllä, mutta pieni piru käskee mun epäillä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikoina minun sohvallani nukkui joskus perheellinen työkaveri. Ja mitään ei tapahtunut tai siis hieroi tuo mies puseron läpi hartiani jotka oli jumissa mutta sen läheisempää kanssakäymistä ei ollut.

Uskoisin että mieheni ei olisi pettänyt ap;n kuvaamassa tilanteessa. Mutta uskon myös että moni olisi.

Vierailija
2/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaisi pettää, valitsisi varmasti jonkin sellaisen tilanteen ettei siinä olisi kaveri vieressä. Luultavasti myös valehtelisi olosuhteet sellaisiksi ettei epäilykseni heräisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet yöpyivät sen naisen luona?

Miksi eivät yöpyneet omassa kotona tai hotellissa?

Onko nainen miehen kaverin sukulainen, jomman kumman työkaveri tai ystävä?

Vai onko vain joku ramdom eukko...jos näin on niin jompi kumpi tai molemmat nukkuivat kyllä jossain muualla kuin sohvalla ;)

Vierailija
4/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajamaan kotiin myöhään illalla/yöllä ja nainen tarjosi yösijan kotoaan. He jatkoivat työtä vielä aamulla jonkin aikaa. Nainen ei ole kummankaan sukulainen.

ap

Miksi miehet yöpyivät sen naisen luona? Miksi eivät yöpyneet omassa kotona tai hotellissa? Onko nainen miehen kaverin sukulainen, jomman kumman työkaveri tai ystävä? Vai onko vain joku ramdom eukko...jos näin on niin jompi kumpi tai molemmat nukkuivat kyllä jossain muualla kuin sohvalla ;)

Vierailija
5/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi maininnut naista jos haluaisi salata jotain. Itsekin olen yöpynyt miehen luona ihan varattunakin bileillan/yön aikana, mutta ei samassa sängyssä ja mies on joko ollut kaverin tuttu tai sitten olen ollut jatkoilla jonkun ystäväni kanssa.

Kyllä ehkä kysyisin että miksi ei tullut kotiin yöksi tai jotain. Tai jos hän olisi pettänyt luottamukseni aikaisemmin voisin ehkä epäillä.

Vierailija
6/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi miehesi reaktio jos SINÄ ja ystäväsi olisitte jääneet jonkun miehen luo yöksi?

Uskoisiko hän työjutut ja sohvalla nukkumisen?

Vierailija
7/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut pari kertaa työkaverimiehen luona yötä, vaikka varattu olenkin. mieson kiinnostunut muusta, mulle vaan venyneet jatkot kyseessä.

mies ei tiedä toisesta kerrasta en halua loukata kertomalla.

jos oli toinenkin mies siellä on mahdollista että oli viatontatyöjutyua mutta hieman epäilys herää, pahoittelen. toisaalta jos jotain on sattunut voi olla että miestäkin harmittaa ja haluaa unohtaa koko jutu ehkä siis parempi jättää asia sikseen ja jatkaa elämää.

Vierailija
8/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän todennäköisesti epäilisi vähän enemmän kuin minä. Hän on tosin sanonut luottavansa enemmän minuun kuin muihin miehiin, mikä tietysti vähän loukkaa, koska onhan mulla oma tahto.

ap

Mikä olisi miehesi reaktio jos SINÄ ja ystäväsi olisitte jääneet jonkun miehen luo yöksi? Uskoisiko hän työjutut ja sohvalla nukkumisen?

Vierailija
9/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen nainen onnitteli näin mun miestäni meidän mentyä kihloihin: Tuo sormus ilmeisesti tarkoittaa, että sinusta ei kannata enää nähdä päiväunia.

ap

Vierailija
10/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin parikymppinen niin silloinen poikaystävä kertoi nukkuneensa erään naisen sohvalla bile-illan jälkeen kun oli niin väsynyt ettei jaksanut lähteä kotiin.

Juu...ei nukkunut sohvalla eikä ollut niin väsynyt etteikö olisi jaksanut panna kyseistä eukkoa. On siis Ex...

Vierailija
11/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko hyvinkin miehesi ystävän eli voitko kysyä häneltä kuinka yö meni ja tuliko selkä kipeäksi sohvalla nukkumisestä ;)

Jos menee vaikean näköiseksi niin ehkä pieni piru on oikeassa ja jompi kumpi on säätänyt jotain sen eukon kanssa.

Toivottavasti kyseiselle naiselle riittävät ne "haaveet" miehestäsi eikä ole muuta vailla!

Vierailija
12/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta siitä, mitä väittää.

Vierailija
13/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa mitä tilaa

Vierailija
14/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lehmät lentää.

Tottakai pani.

Vierailija
15/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lehmät lentää. Tottakai pani.

Miehiähän oli kaksi. kai sillä naisellakin jotain sanomista oli asiaan?

Vierailija
16/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lehmät lentää. Tottakai pani.

Vierailija
17/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tottakai??

olisin sanonut Yes please!

The more the merrier..

Vierailija
18/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri on sellainen "alibikaveri", joka osaa valehdella silmat päästään, niin joo. Jos nainen on joku jota mieheni ei panisi, niin en. Tällä hetkellä just en omasta miehestäni epäilisi, mutta vuosi sitten todellakin...

Vierailija
19/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä on sovittu että yöksi tullaan aina kotiin. Sellaista tilannetta ei juuri ole eikä tule, ettei taksilla pääsisi täälläpäin kotiin.

Vierailija
20/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän