Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilisitkö miestäsi uskottomuudesta, jos hän on yöpynyt yhdessä kaverinsa kanssa naisen luona?

Vierailija
27.10.2012 |

Siis kaksi miestä, yksi nainen. Uskotko epäilyksettä, että hän kertoo totuuden, jos sanoo nukkuneensa sohvalla, kuten on tehnyt hänen kaverinsakin? Mä nimittäin uskon kyllä, mutta pieni piru käskee mun epäillä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olisin sataprosenttisen varma pettämisestä, ainakin sen yrittämisestä (jos on liian kännissä ettei pysty). Ja sehän on yksi ja sama.

Vierailija
22/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin miehen kanssa. En syytellyt häntä. Hän kertoi, että meni nukkumaan sohvalle ja kaveri toiselle. Kaveri oli aamulla alushousuilla, kun farkut olivat jalassa vielä nukkumaan käydessä. Ei ollut sitten kysellyt, oliko tullut kuuma yksin vai kaksin.

ap

Vierailija
24/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nainen on yksin asuva sinkku niin tuskin hänellä on kahta niin isoa sohvaa, että niillä mahtuisi nukkumaan...Siis harvalla sinkulla on varaa tai halua niin isoon asuntoon, että siellä sohvia olisi kaksin kappalein. Sori, joku selityksessä ontuu...

Vierailija
25/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyttäessä. Mitä ap oikein odotit? En uskoisi mitään sohvaselityksiä kyllä ollenkaan, koska en itsekään myöntäisi vastaavassa tapauksessa mitään.

Vierailija
26/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan uskoisin miestä. Voisin itsekin olla yötä jonkun miehen luona tai majoittaa kaverimiehen luokseni, eikä siinä olisi mitään ihmeellistä eikä mitään tapahtuisi.

Noista sohvista vielä, itse asun yksin ja minulla on parisängyn lisäksi kaksi sohvaa. Molempiin mahtuu nukkumaan, lisäksi molemmat ovat vielä vuodesohvia, joten ne voi avata ja hyvin mahtuu vaikka useampi mies nukkumaan. Muutama vuosi sitten, kun minulla oli vain toinen näistä sohvista, luonani oli yötä minun lisäksi neljä ihmistä ja hyvin mahduttiin kaikki nukkumaan.

Vierailija
27/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ollut jo toinen yö lyhyen ajan sisällä kun mies ei tullut ktoiin?

Pari päivää sitten, ja eilen?

Vai olisko sulla tylsää vaikka kihlattu oli kotona?

Vierailija
28/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsehän mä sen epäilyksenkin kehitin. Tuskin siellä on kesken projektin ryhdytty ryhmäseksiin :) Siitä kaverista en kyllä ihmettelisi, vaikka olisi käynyt lämmittelemässä naisen peiton alla. Sinkkumies siis. Noista kolmesta mä luotan eniten omaan mieheeni, siihen naiseen en kyllä juurikaan. Ja tuosta sohva-asiasta; eiköhän kyseisellä naisella ole varaa kahteen sohvaan ja sopivaan asuntoon. Hän on vähän vanhempikin kuin mun kihlattuni.

ap

Vierailija
29/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Eikö tämä ollut jo toinen yö lyhyen ajan sisällä kun mies ei tullut ktoiin? Pari päivää sitten, ja eilen? Vai olisko sulla tylsää vaikka kihlattu oli kotona?

Vierailija
30/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten oli niin tylsää yöllä että piti täällä kerjätä ihmisiä viihdyttämään sinua?

Oliko kihlattu taas vetänyt jotain ja oli poissa pelistä?

Vierailija
31/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse keittämissäsi liemissä kiehut. Ottaisin sinuna kuitenkin kaikki epävarmuustekijät erittäin vakavasti ennen kuin sinne alttarille astelisin.

Vierailija
32/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi puhuu totta, niin mihin tarvitset mielipiteitä siitä että uskoisko joku muu miestään?

Jos sinulla ei mielestäsi ole mitään aihetta miehesi sanomisia?

Outoa...

Vierailija
33/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomuksen myötä ne pienet epäilyksen siemenet kaikkosivat. Mulla ei ollut syytä epäillä, mutta silti jossain taka-alalla siltä tuntui. Ensin joo, sitten juteltiin, jonka jälkeen ei. Täytyyhän toisen sanaa uskoa.

ap

että miehesi puhuu totta, niin mihin tarvitset mielipiteitä siitä että uskoisko joku muu miestään? Jos sinulla ei mielestäsi ole mitään aihetta miehesi sanomisia? Outoa...

Vierailija
34/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
35/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla 24/7-päivystävä terapeutti, isi varmaan maksaisi.

Vierailija
36/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jää vieraan naisen luo yöksi, niin siihen ei voi olla kuin syy.

Vierailija
37/38 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät selvästi enemmän kuin minä.

ap

Vierailija
38/38 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää sinänsä, kun itse vaatii aina niin kovasti ymmärrystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi