Epäilisitkö miestäsi uskottomuudesta, jos hän on yöpynyt yhdessä kaverinsa kanssa naisen luona?
Siis kaksi miestä, yksi nainen. Uskotko epäilyksettä, että hän kertoo totuuden, jos sanoo nukkuneensa sohvalla, kuten on tehnyt hänen kaverinsakin? Mä nimittäin uskon kyllä, mutta pieni piru käskee mun epäillä.
Kommentit (38)
Juteltiin miehen kanssa. En syytellyt häntä. Hän kertoi, että meni nukkumaan sohvalle ja kaveri toiselle. Kaveri oli aamulla alushousuilla, kun farkut olivat jalassa vielä nukkumaan käydessä. Ei ollut sitten kysellyt, oliko tullut kuuma yksin vai kaksin.
ap
Jos tuo nainen on yksin asuva sinkku niin tuskin hänellä on kahta niin isoa sohvaa, että niillä mahtuisi nukkumaan...Siis harvalla sinkulla on varaa tai halua niin isoon asuntoon, että siellä sohvia olisi kaksin kappalein. Sori, joku selityksessä ontuu...
kysyttäessä. Mitä ap oikein odotit? En uskoisi mitään sohvaselityksiä kyllä ollenkaan, koska en itsekään myöntäisi vastaavassa tapauksessa mitään.
vaan uskoisin miestä. Voisin itsekin olla yötä jonkun miehen luona tai majoittaa kaverimiehen luokseni, eikä siinä olisi mitään ihmeellistä eikä mitään tapahtuisi.
Noista sohvista vielä, itse asun yksin ja minulla on parisängyn lisäksi kaksi sohvaa. Molempiin mahtuu nukkumaan, lisäksi molemmat ovat vielä vuodesohvia, joten ne voi avata ja hyvin mahtuu vaikka useampi mies nukkumaan. Muutama vuosi sitten, kun minulla oli vain toinen näistä sohvista, luonani oli yötä minun lisäksi neljä ihmistä ja hyvin mahduttiin kaikki nukkumaan.
Eikö tämä ollut jo toinen yö lyhyen ajan sisällä kun mies ei tullut ktoiin?
Pari päivää sitten, ja eilen?
Vai olisko sulla tylsää vaikka kihlattu oli kotona?
Ihan itsehän mä sen epäilyksenkin kehitin. Tuskin siellä on kesken projektin ryhdytty ryhmäseksiin :) Siitä kaverista en kyllä ihmettelisi, vaikka olisi käynyt lämmittelemässä naisen peiton alla. Sinkkumies siis. Noista kolmesta mä luotan eniten omaan mieheeni, siihen naiseen en kyllä juurikaan. Ja tuosta sohva-asiasta; eiköhän kyseisellä naisella ole varaa kahteen sohvaan ja sopivaan asuntoon. Hän on vähän vanhempikin kuin mun kihlattuni.
ap
ap
Eikö tämä ollut jo toinen yö lyhyen ajan sisällä kun mies ei tullut ktoiin? Pari päivää sitten, ja eilen? Vai olisko sulla tylsää vaikka kihlattu oli kotona?
sitten oli niin tylsää yöllä että piti täällä kerjätä ihmisiä viihdyttämään sinua?
Oliko kihlattu taas vetänyt jotain ja oli poissa pelistä?
ja itse keittämissäsi liemissä kiehut. Ottaisin sinuna kuitenkin kaikki epävarmuustekijät erittäin vakavasti ennen kuin sinne alttarille astelisin.
että miehesi puhuu totta, niin mihin tarvitset mielipiteitä siitä että uskoisko joku muu miestään?
Jos sinulla ei mielestäsi ole mitään aihetta miehesi sanomisia?
Outoa...
kertomuksen myötä ne pienet epäilyksen siemenet kaikkosivat. Mulla ei ollut syytä epäillä, mutta silti jossain taka-alalla siltä tuntui. Ensin joo, sitten juteltiin, jonka jälkeen ei. Täytyyhän toisen sanaa uskoa.
ap
että miehesi puhuu totta, niin mihin tarvitset mielipiteitä siitä että uskoisko joku muu miestään? Jos sinulla ei mielestäsi ole mitään aihetta miehesi sanomisia? Outoa...
olla 24/7-päivystävä terapeutti, isi varmaan maksaisi.
Jos mies jää vieraan naisen luo yöksi, niin siihen ei voi olla kuin syy.
Tiedät selvästi enemmän kuin minä.
ap
Aika jännää sinänsä, kun itse vaatii aina niin kovasti ymmärrystä.
joten olisin sataprosenttisen varma pettämisestä, ainakin sen yrittämisestä (jos on liian kännissä ettei pysty). Ja sehän on yksi ja sama.