Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se vaan epäreilua!

Vierailija
27.10.2012 |

Etäisä voi lähtee etelään ilmoittamatta viikoksi-pariksi kunhan vaan hommaa töistään vapaata. Lähiäiti ei pääse mihkään (yksin) vaikka saiskin töistä vapaata, kun ihana isi ei edes suostu harkitsemaan lapsen ottamista luokseen.

Sanokaa mitä tahansa, niin epäreilulta tuntuu!

T. Rantaloman tarpeessa oleva lähiäiti

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä on tulos. Ei tossa oo mitään tekemistä epäreiluudella.

Vierailija
2/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle riittäisi jo se, kun pääsisin pariksi tunniksi YKSIN shoppailemaan.!

Oon niin loman tarpeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole mun äiti tai mun paras ystävä, jotta oisit voinu opettaa miten tulevaisuuteen nähdään?? *kade*

ap

Vierailija
4/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään paljon lämmitä kun sanon, että lapsi onkin tärkeämpi kuin rantaloma ja onneksi sinun lapsellasi on edes toinen hyvä vanhempi.

Ja onneksi se lapsi kasvaa...ehkä lapsella on hyvät isovanhemmat,kummi tai vaikka serkun perhe joka ottaa lapsen isompana viikoksi ja pääset etelän aurinkoon sinäkin. Nyt alat jo säästämään ;)

Ja jos on rahaa mikä estää lähtemästä vaikka parin yh-äiti kaverin kanssa sinne etelään ja otatte lapset mukaan...kyllä lomasta voi nauttia lastenkin kanssa.

Vierailija
5/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, miksi sä kultaseni

et ole mun äiti tai mun paras ystävä, jotta oisit voinu opettaa miten tulevaisuuteen nähdään?? *kade*

ap

ja vielä erosit siitä? et oo saanut sitä ottamaan omaa osuuttaan vastuusta? kuka on elänyt sun elämää? äitis vai paras ystäväs?

Turhaa sä ruikutat, jollet ole valmis tekemään asioille jotain. Eka asia on laittaa se ex järjestykseen ja sopia, että puolet kesälomasta on sen hoitoaikaa.

Vierailija
6/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt KERRO miten mä laitan sen järjestykseen, jos kerran siitä pitää aloittaa? Miten mä pakotan sen? Kerro konkreettisesti äläkä jeesustele miten "en elä omaa elämääni".

ap

Vierailija
7/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutosella ei oo oikeen tajua asioista.

Vierailija
8/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, miksi sä kultaseni

ap

ja vielä erosit siitä? et oo saanut sitä ottamaan omaa osuuttaan vastuusta? kuka on elänyt sun elämää? äitis vai paras ystäväs?

Turhaa sä ruikutat, jollet ole valmis tekemään asioille jotain. Eka asia on laittaa se ex järjestykseen ja sopia, että puolet kesälomasta on sen hoitoaikaa.

Sulla onkin varmaan hyviä vinkkejä, kuinka laitetaan ruotuun ja järjestykseen "isä", jota ei lapset vähempää vois kiinnostaa. "isä", joka valitsee ryyppäämisen ja kapakat sekä epämääräisen seuran sen sijaan että viettäis aikaa lastensa kanssa. Tää nyt oli tietty kärjistettyä eikä ap:n lasten isä ole välttämättä tuollainen, mutta tuollaisiakin isiä on. Ja sanon kokemuksesta, että on hemmetin vaikeaa laittaa järjestykseen aikuista ihmistä, joka ei itse tajua mikä on homman nimi.

Vierailija
9/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lapset, etäisällä ei. Sekös vasta epäreilua onkin! Jos olisitte yhdessä, ette voisi silloinkaan lähteä ilman lapsia noin vain reissuun, vaikka olisitte loman tarpeessa. Ihan normaalia lapsiperheille.

Vierailija
10/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin lasteni kanssa. Minusta epäreilua on korkeintaan se että exä menettää paljon, mutta ei itse tajua sitä. Tapaa lapsia pari kertaa vuodessa muutaman tunnin kerrallaan.

MInä onnellinen sen sijaan saan nauttia lapsistani myös rantalomalla. :)

Vierailija
11/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lapset, etäisällä ei. Sekös vasta epäreilua onkin! Jos olisitte yhdessä, ette voisi silloinkaan lähteä ilman lapsia noin vain reissuun, vaikka olisitte loman tarpeessa. Ihan normaalia lapsiperheille.

Mulla on lapset. AINA. Rakastan heitä varmaan liian vähän kun olen katkera ja kateellinen muitten vapaa-ajasta ja lomista.

ap

Vierailija
12/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä jauha, että elämä ois jotenkin epäreilua, kun et saa lasta hoitoon. Sä oot itse tehnyt päätökset elämässäs ja elät niiden päätösten mukaan.

Ja rupea vaan vaatimaan sitä kahtaviikkoa, aika monen kohdalla se on onnistunut.

Taas yksi jolle vastakkainen mielipide on myrkkyä. Kaikkien pitäis vaan mielistellä. Älä tee aloituksia jos et kestä vastauksia.

Vierailija
13/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin lasteni kanssa. Minusta epäreilua on korkeintaan se että exä menettää paljon, mutta ei itse tajua sitä. Tapaa lapsia pari kertaa vuodessa muutaman tunnin kerrallaan.

MInä onnellinen sen sijaan saan nauttia lapsistani myös rantalomalla. :)

Olen siinä pisteessä, että tarvitsisin yksinäisyyttä.

ap

Vierailija
14/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaa aikaa.

Vierailija
15/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä jauha, että elämä ois jotenkin epäreilua, kun et saa lasta hoitoon. Sä oot itse tehnyt päätökset elämässäs ja elät niiden päätösten mukaan.

Ja rupea vaan vaatimaan sitä kahtaviikkoa, aika monen kohdalla se on onnistunut.

Taas yksi jolle vastakkainen mielipide on myrkkyä. Kaikkien pitäis vaan mielistellä. Älä tee aloituksia jos et kestä vastauksia.

Mitkä päätökset olen tehnyt? Sen että en tehnyt aborttia kun lapsi oli molempien toive ja nyt mulla on lapsi "vaivoinani" kun mies päättikin lapsen syntymän jälkeen toisin?

Ja muuten, lapsen isä ei ole juoppo tms, vaan tätä nykyä kiireinen yritysjohtaja, jonka imagoon ei nyt vaan sovi lapsi. Ainakaan näin pieni lapsi.

Mun mielestä tämä on epäreilua, sanoit mitä tahansa. Sori, etten mielistele sua.

ap

Vierailija
16/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaa aikaa.

Miten kukaan äiti voi edes haaveilla mistään rantalomasta ilman lapsia? Mitä siitä lomasta tulis, koko ajan vaan miettis miten lapset pärjää? Mulla ei ole koskaan omaa aikaa, enkä koskaan ole sellaista tarvinnut/kaivannut. Lenkillekin otan pienemmän rattaissa mukaan. Isovanhemmat asuu lähellä jahoitais mielellään mutta ei olla hoitoapua tarvittu, koska tykätään olla perheenä yhdessä ha tehdä kaikkea kivaa. Ei tulis mieleenkään mitkään lomamatkat ilman lapsia, onhan lapsillakin oikeus lomaan ja nähdä maailmaa jos kerran vanhemmatkin lomailee!

Vierailija
17/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä taas on menettänyt perheen. Siinä se ero. Sitäkö sinä kadehdit?

Vierailija
18/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaa aikaa.

Miten kukaan äiti voi edes haaveilla mistään rantalomasta ilman lapsia? Mitä siitä lomasta tulis, koko ajan vaan miettis miten lapset pärjää? Mulla ei ole koskaan omaa aikaa, enkä koskaan ole sellaista tarvinnut/kaivannut. Lenkillekin otan pienemmän rattaissa mukaan. Isovanhemmat asuu lähellä jahoitais mielellään mutta ei olla hoitoapua tarvittu, koska tykätään olla perheenä yhdessä ha tehdä kaikkea kivaa. Ei tulis mieleenkään mitkään lomamatkat ilman lapsia, onhan lapsillakin oikeus lomaan ja nähdä maailmaa jos kerran vanhemmatkin lomailee!

mutta kaikki eivät ole samasta muotista valettu.

Vierailija
19/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on tyytyväinen kun pääsi eroon perheestään. Kyllä, pidän sitä sairaana, että joku vanhempi ajattelee noin enkä kadehdi moista ajatusmaailmaa yhtään. Tosin en kyllä tunne sääliäkään lapsen isää kohtaa yhtään.

Kadehdin satunnaisesti vain sitä vapaa-aikaa. Ymmärrätkö?

ap

Vierailija
20/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei meillä kahden aikuisen perheilläkään toisella ole omaa vapaa-aikaa vaan yhdessä lasten kanssa tässä elellään. Jotkut tietysti tekevät toisinkin, mutta pääsääntöisesti näin. Tosi kurjaa, että exäsi ajatusmaailma on tuollainen. Ehkä sitten, kun lapset ovat aikuisia, hän katuu. Ymmärrän, että arki on sinulle yksinhuoltajana raskasta. Toivottavasti saat pieniä irtiottoja arjesta muiden ihmisten avulla. Ja toivottavasti lapsesi saavat sen, mikä heille kuuluu, myös isältään eikä vain sinulta.

vaan on tyytyväinen kun pääsi eroon perheestään. Kyllä, pidän sitä sairaana, että joku vanhempi ajattelee noin enkä kadehdi moista ajatusmaailmaa yhtään. Tosin en kyllä tunne sääliäkään lapsen isää kohtaa yhtään. Kadehdin satunnaisesti vain sitä vapaa-aikaa. Ymmärrätkö? ap