Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Lohtujuttuja" pimeään syksyyn, jaetaan vinkkejä!

Vierailija
17.10.2012 |

Mä aloitan, ja pistän heti perinteiset kynttilärt peliin :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mielen valoisana. Meillä vietetään ihanan pelottavat halloweenjuhlat ihan vain perheen kesken. Leivotaan ötökkäpipareita, tehdään pääkallokakku, koverretaan kurpitsa, poltellaan hautakynttilöitä pihalla jne.

Vierailija
2/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaviini, pari palaa tummaa suklaata ja kirja/leffa.

Kauniilla ilmalla ajoissa, eli valoisaan aikaan kunnon metsälenkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aloita jo nyt joulukorttien teko

- ompele itse joulukalenteri taskuineen keittiön seinälle, käy myös seinävaatteesta

- osta kirja koruaskartelun alkeista. Tee metallilankakoruja tai helmikoruja

- maalaa sormiväreillä tai laveerattavilla puukynillä, piirrä pastelliliiduilla

Vierailija
4/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilät,ulkoilu ja seksi.

Vierailija
5/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokajuhlat ystävien kanssa.

Hyvät kirjat.

Nukkuminen (enemmän unta palloon kuin kesällä ja keväällä).

Arkirytmin hidastaminen - ei tartte päteä niin paljon kun ulkona on pimeää ja kylmää. :)

Vierailija
6/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo laittanut hedelmäruukun valmistumaan joulupöydän jälkkäriksi (ohje löytyy googlaamalla). Onpa meillä ehditty jo parit satsit pipareitakin leipoa ja vielä on pakkasessa omatekoista taikinaa odottelemassa. Kohta voisi leipoa ekat tortutkin... Joulukorttivärkitkin jo ostin odottelemaan jotain keljua myrskypäivää, jolloin ei ole muutakaan tekemistä.

Kynttilät, punaviini ja takkatuli toimii aina. Lapsista parasta on varmaan se, kun saa paistaa iltapalaksi takassa makkaraa tai tikkupullia.

Vierailija
7/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valot päälle ja ostan kaupasta lisää. Suunnittelen jo jouluvalojen laittamista lisävalona. Ei tätä pimeyttä muuten kestä. Pukeudun keltaiseen ja oranssiin ja syön apppelsiineja ja porkkanoita.

Kaikki mitä on kirkasta ja valoisaa piristää. Liikun paljon kauppakeskuksissa vaikka en aio edes ostaa mitään mutta kun siellä on paljon valoa ja vilkasta hyörinää, se piristää.

Vierailija
8/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodikasta lämpöä : )

Tuli takkaan ja siihen eteen köllimään.

Vierailija
9/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoita että ihan jouluvaloja vielä laittelisi, mutta esim. sellaiset roikkuvat "valoverhot" voi mun mielestä ottaa käyttöön :)

Vierailija
10/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 3x viikossa juoksulenkillä ja muina päivinä ulkona kävelemässä työpäivän jälkeen. Jos viettää ensin työpäivän sisällä ja sen jälkeen loppupäivän sisällä niin ei ihme että pimeys väsyttää. Tunti ulkoilua työpäivien jälkeen tekee ihmeitä.

Ei ole olemassa vääriä säitä - on vain vääriä varusteita.

Vierailija
11/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kodin lämpimin värein sisustaminen yleensäkkin. Mä ostin tummanpunaisen ihanan uuden fleecehuovan, ja ah sen alla on niin ihanaa köllötellä sadeiltoina!

Vierailija
12/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 on oikeassa, happi on tärkeää. Noin paljon en ulkoile kuin hän, mutta arjessa voi liikkua vaikka niin, että jää työmatkalla bussista/ ratikasta pois pysäkkiä aikaisemmin.

Joulujutut virkistää mieltä. Alan kuunnella joululevyjä jo lokakuun lopulla, vaikka perhe protestoi.

Ihan oikeasta kaamosmasennuksesta kärsivä ystävä jättää alkoholin pimeänä vuodenaikana.

6

Vierailija
13/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia haudutettavia pataruokia, jotka saa tuoksua ja hautua monta tuntia uunissa.

Vierailija
14/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen tänä syksynä löytänyt mielenkiitoisia jouluaiheisia blogeja, joita on kiva seurata.

Esimerkiksi:

http://joulureki.blogspot.fi/

Ja tuolta on linkkejä muihin joulublogeihin.

Vierailija
15/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti ulkoilua työpäivien jälkeen tekee ihmeitä.

Ei ole olemassa vääriä säitä - on vain vääriä varusteita.

Siis tunti ulkoilua jopa kaatosateessa? Kyllä siinä jo parempikin ulkoiluasu päästää vedet läpi ja olo tulee märäksi.

Vierailija
16/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaan, nyt on juuri se vuodenaika, kun pitäisi saada kaikista vitamiineista ja hivenaineista "yliannostus".

Ne jos mitkä auttaa jaksamaan kaamoksen :)

Vierailija
17/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hissukseen elely,ei kiirettä minnekkään(hoitovapaalla olen)Ajoissa nukkumaan niin saa univelat pois,ystävien kanssa oleilu ja tietty ne kynttilät:)