Lue keskustelun säännöt.
Huh huh! 1-vuotias sai kauhean itkukohtauksen,
26.10.2012 |
tai oikeastaan rääkymiskohtauksen! Ei juuri koskaan itke kuin hyvin lyhyitä aikoja, ajattelin jo, ettei se lopu koskaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla