Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika-apua FB-ongelmaan!

Vierailija
26.10.2012 |

Pyysin vahingossa erästä ihmistä kaveriski, jota en haluaisi kavereihini. (olin puhelimella FB:ssä ja klikkaislin vahingossa siihen... )

Jos nyt perun sen pyynnön, näkeeö tämä henkilä jotenkin ilmoituksissaa, että kaveripyyntö ja sitten hyätyt pyynnöt vai voisinko vaan poistaa pyynnön...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä laitoin vähän aikaa sitten eksän nykyiselle. Arvatkaa hävettikö!

Vierailija
2/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oik. reunassa on pieni ns. nuoli alaspäin. Klikkaa siitä, ja paina peruuta pyyntö.

Tämä henkilö ei tiedä, että olet lähettänyt kaveripyynnön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi ja toivottavasti tämä henkilö ei nyt huomaa asiaa ollenkaan.

Meillä on 7 yhteisä kaveria ja yritin klikata sitä, että ketä ne ovat ja vahingossa lähetin pyynnön..

Kiitos sulle:)

Vierailija
4/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi ja toivottavasti tämä henkilö ei nyt huomaa asiaa ollenkaan.

Meillä on 7 yhteisä kaveria ja yritin klikata sitä, että ketä ne ovat ja vahingossa lähetin pyynnön..

Kiitos sulle:)

Jos asetuksissa on niin että FB lähettää sähköpostin kaveripyynnöstä niin tietnkään se ei enää peruunnu vaikka pyynnön poistaakin. Ja tietenkin jos on just koneella kun pyyntö tulee niin on sen ehtinyt nähdä. Juuri tuon takia minä stalkkaan vain koneella, on helpompi hallita :D

Vierailija
5/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkisormista kärsii sitten näin. :D

-ap

Vierailija
6/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli, mulle kävi vähän aikaa sitten juuri noin... Ja mun tuurilla siitä on mennyt tietysti viesti s-postiin. Voi helkutti. Ja vielä sellaiselle, kelle ei olis todellakaan tarvinnut mennä. Damned!

Vajoan maan rakoon.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi