Joko Tarja Smuran aviokriisiä on täällä ruodittu?
Uusimmasta Seiskasta voi näemmä bongata jo parhaat vuotensa ulkonäöllisesti nähneen ex-missin, jonka meikkaustyyli ja poseeraustaidot ovat jämähtäneet jonnekin 1990-luvulle.
Kommentit (57)
Tarjan paksuja hiuksia!
T. Ohuthiuksinen 42v ydinperheestä
Siitä on nyt 20 vuotta aikaa, mutta silti. Siksi symppaan Tarjaa.
t. nainen 38 v
Ei ole uutta perhettä Virossa eikä täälläkään! Kuka uskoo satutätin juttuja!
Ei Tarja tätä silloin toukokuussa mediaan tuonut, vaan hänen ex-miehensä oli töissä Allerilla (Seiskan julkaisija) ja irtisanoutui samana päivänä kun haki avioeroa... Että olisko mediahiljaisuus päättynyt tämän vuoksi.
Uusimmasta Seiskasta voi näemmä bongata jo parhaat vuotensa ulkonäöllisesti nähneen ex-missin, jonka meikkaustyyli ja poseeraustaidot ovat jämähtäneet jonnekin 1990-luvulle.
nyksä? Mautonta viedä lapsilta koti!
Ei ole uutta perhettä Virossa eikä täälläkään! Kuka uskoo satutätin juttuja!
haastatteluja, ja luulee herättävänsä sympatiaa. Mulla herätti lähinnä ärsytyksen toi Seiskan kansi: niin teennäinen kuin olla ja voi.
nyksä? Mautonta viedä lapsilta koti!
Mitäs sitten jos mies lähtee? Pitääkö siihen jumittaa vuosikausiksi ja hankkia itselleen lähestymiskielto? Ei ketään voi omistaa vaikka kuinka olisitte naimisissa. Joku kaunis päivä mies voi lähteä kenen tahansa matkaan eikä kenenkään maailman pitäisi siihen kaatua, get over it tyhmä lehmä!
No ei asu missään Virossa. Ei ole edes (vielä) uus perhe. Katkera ex syöttää roskalehdelle täyttää soopaa. Totuuden (totuudet) tästä liitosta kun lienee aivan toista mitä ex antaa ymmärtää. Mies on vaan niin fiksu ettei lähde samalle linjalle. Miten tuollainen voi muka olla joku sovittelija ja vielä valtuustossa kun omatkin asiat pitää levitellä roskalehtiin. Taitaa nuosovittelutaidot puuttua tykkänään. No rahaa tietty saa kun on Seiska kyseessä ja jutun mukaan toimittajakin oikein "ystävä"... Nyt kyllä taisi olla turha yritys kalastella kunnallisvaali ääniä. No riittähään niitä "säälijöitä".. Meni maku kyllä noin ala-arvoisen jutun annettua...
Mulla herätti lähinnä ärsytyksen toi Seiskan kansi: niin teennäinen kuin olla ja voi.
No Tarja Smura eikä kukaan muukaan kuvaa itse itseään lehden kanteen eikä myöskään päätä, minkänäköisenä siinä pitää möllöttää, vaan tekee työtä käskettyä.
Mulla herätti lähinnä ärsytyksen toi Seiskan kansi: niin teennäinen kuin olla ja voi.
No Tarja Smura eikä kukaan muukaan kuvaa itse itseään lehden kanteen eikä myöskään päätä, minkänäköisenä siinä pitää möllöttää, vaan tekee työtä käskettyä.
Parempi kun ei ruodita jotain mistä ei tiedetä yhtään mitään.
Ehkä jonkun pariskunnan avioero ei nyt niin erikoinen asia ole, että se kaipaisi erityistä ruotimmista.
Mies jutun (ja huhujen) mukaan jätti Tarjan aivan yllättäen: onko kuvioissa jo toista naista? I bet.
En myöskään usko kaiken tapahtuneen "yllättäen", kyllä tuollaisessa tilanteessa on merkkejä ollut ilmassa jo kauan jos on vain ymmärtänyt ja halunnut nähdä niitä.
Mies jätti tyhjän päälle Tarjan ja kolme lasta. Miehellä on jo uusi nainen ja perhe Virossa.
Näkisipä sinunkin "ajan hermolla" pysymisesi. Onneksi tänne ei ole mahdollista ladata kuvia, niin ei tarvitse nauraa.