Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soini haluaa että vanhukset lopetetaan kuten sairaat lehmät?

Vierailija
25.10.2012 |

Sairasta, vahingoittunutta tai muutoin avuttomassa tilassa olevaa luonnonvaraista eläintä on pyrittävä auttamaan. Jos eläin on kuitenkin sellaisessa tilassa, että sen hengissä pitäminen on ilmeistä julmuutta sitä kohtaan, eläin on lopetettava tai on huolehdittava siitä, että se lopetetaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö sä nyt viritellä jotain eutanasiakeskustelua (Soinihan vastustaa, eli ilmeisesti et) vai mikä on pointti?

Vierailija
2/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Populisti Soini puhuu itsensä pussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhukset eivät pääse KOSKAAN ulos. Vanhainkodeissa he saavat kerran päivässä ruoan. Jos sitä voi ruoaksi kutsua.

Monet vanhukset ovat joka päivä omissa paskoissaan. Kun he vaativat jotain heille syötetään rauhoittavia jotta he olisivat hiljaa.

Lehmillä on paremmat oikeudet kuin vanhuksilla. Vanhukset eivät saa eutanasiaa vaikka heillä olisi miten huono olla niin fyysisesti kuin henkisestikkin.

Vierailija
4/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei oteta sitä huomioon, että aika harva laitosvanhus edes tahtoo itse ulos? Monille pihakin voi olla pelottava paikka, dementikoista ym. nyt puhumattakaan. Osa mummoista on ihan hädissään, jos heitä ehdottaa lähtemään ulos hetkeksi hoitajan kanssa.

Vierailija
5/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huimausta. Ei ole kiva kaatua, katkoa ja murtaa luita ja lopuksi kitua sairaalassa. Terveimmät vanhat ihmiset joita tunnen ovat sellaisia jotka eivät syö mitään lääkkeitä diagnooseista huolimatta, tai ovat välttäneet lääkärit ja flunssarokotukset kokonaan. Vanhempani ja heidän ystävänsä ovat reippaasti yli 80 vuotiaita. Kannattas aina joskus kunkin pohtia onko kyse elämän pituudesta vai laadusta? Näitä käypähoitosuosituksia kun lähinnä tehtailevat keski ikäiset lääketehtaiden palkkiolistoilla olevat "pässinpäät".

Vierailija
6/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan elävät pois syksyllä

Vierailija
7/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkkarit ja toistuvasti rikoksia tekevät teuraaksi.

Vierailija
8/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti on. Naurettava yksinkertaistaminen kopsahti omaan nilkkaan. Hienoa että kommentin heitti vielä Haglund :)

Vierailija
9/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti on. Naurettava yksinkertaistaminen kopsahti omaan nilkkaan. Hienoa että kommentin heitti vielä Haglund :)

En itse ole nähnyt tuota...

Vierailija
10/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmillä on paremmat oikeudet kuin vanhuksilla. Vanhukset eivät saa eutanasiaa vaikka heillä olisi miten huono olla niin fyysisesti kuin henkisestikkin.

Itse kun olin nuorena töissä jonkinaikaa vanhainkodissa, hämmästyin siitä että tosi moni pelkää kuolemaa todella paljon. Minä kun olin kuvitellut siihen asti, että vanhuudessa seesteisesti hyväksyy sen että kuolema on tulossa, ja ehkä jopa odottaa sitä jos on paljon vaivoja. Mutta sellaiset vanhukset tuntuivat olevan pieni vähemmistö, enemmän niistä jotka olivat tarpeeksi järjissään asiaa yleensä tajuamaan, oli niitä jotka takertuivat (ulkopuolelta katsoen kurjaan ja kivuliaaseenkin) elämäänsä voimalla ja usein puhuivat minullekin kuolemanpelostaan hädissään.

Vierailija
11/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, vahingoittunutta tai muutoin avuttomassa tilassa olevaa luonnonvaraista eläintä on pyrittävä auttamaan. Jos eläin on kuitenkin sellaisessa tilassa, että sen hengissä pitäminen on ilmeistä julmuutta sitä kohtaan, eläin on lopetettava tai on huolehdittava siitä, että se lopetetaan.

Vierailija
12/12 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun joukolla RKP tä äänestämään.. Haglund osaa heittää nasevan kommentin.