Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sikiön viikot eivät täsmää...

Vierailija
24.10.2012 |

Kävin tänään gynellä tarkistuttamassa onko masussa asukkia kun minkäänlaisia oireita ole ollut. Noh jännitin tietysti, koska laskujen mukaan olin rv 8+1 eli 9 vko. Mutta alkio vastasi rv 6+4 eli 7 vko syke kyllä löytyi ja helposti. Sitten tämä kiukkuinen nainen, nuoren ikäni takia töksäytti, että " Sulla on noin vähän viikkoja eikä ne mitenkään täsmää niin keskenmeno on tässä vaiheessa todennäköistä" eihän siinä kun itku päässy ettei pystyny puhumaan ja ´käski tulla parin viikonpäästä uudelleen katsomaan tilannetta ja tietenkin jatkuva paniikki on päällä. Itseltäni ei missään vaiheessa ole tullut vuotoja tai mitään vastaavaa ja kaikki muuten on hyvin mennyt paitsi plussasin yli viikko menkkojen pois jäännistä, joten epäilin vain itse laskevani kaikki väärin ja hedelmöitys on jäänyt myöhäiseksi... Auttakaa ja kertokaa miten itse pitää ajatella ja tosiaan kävin yksityisellä.....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä sinun oikeasti auta muuta kuin koittaa jaksaa odotella hetken aikaa. Voihan se olla vaan niin, että hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin kuin ajattelit.

Minulla oli varsin raju verenvuoto joskus viikolla 13. Ultrassa oli viikko sitä ennen ollut kaikki hyvin. Siinäkään vaiheessa ei otettu edes katsottavaksi, sillä asialle ei voi tehdä mitään. Keskenmeno tulee, jos on tullakseen. Selvisin sillä kertaa säikähdyksellä. Kerran aikaisemmin hiukan varhaisemmilla viikoilla raskaus taas päätyi keskenmenoon samoilla oireilla.

Tsemppiä! Toivotaan, että kaikki on hyvin.

Vierailija
2/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samankaltainen tilanne, ohjeet annettiin kuinka toimia jos tulee ulos. Mitään vuoroja ei tullut, alkio kasvoi normaalia vauhtia ja tuolla se pian kolmevuotias nukkuu omassa sängyssään. Kaikki voi olla Sinullakin ihan hyvin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla oli imetyksen sekoittamana tosi pitkät kierrot, menkat tuli melkeimpä kerran kahdessa kuukaudessa, tunnistin selvästi ovulaation ja tikutinkin sen kaappiin jääneellä ovistikulla. Siitä oviksesta laskettuna viikkoja oli ekan ultran aikaan 9 mutta ultraajan mukaan sikiö oli viikolla 6, ei auttanut vaikka iskin faktojani pöytään, ei kuulemma millään voinut olla enempää viikkoja. No sikiö kiri mittoja kiinni raskauden aikana mutta ultraajat ja lääkärit halusivat pitää kiinni tuon ekan ultran antamasta lasketusta ajasta..niinpä meille sitten syntyi sen ultran mukaan viikoilla 36+5 nelikiloinen poika;) kätilö totesi heti että ihan täysiaikainen tämä on..

Vierailija
4/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pelottavaa aikaa kun ei tiedä miten päin olisi.. Täytyy varmaan lopettaa stressaaminen ja yrittää jatkaa eteenpäin.. Kuitenkin se sielä vielä on voimissaan ja toivottavasti tulee olemaankin :)

Vierailija
5/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään siis kaikki nyt vaan peukut pystyssä, koska syke oli vahvana :)

Meillä eka ultra oli 8+5 viikolla, niinpä me luulimme. Neukkalääkäri ultras ja mittaili, totes että viikot on vasta 6+5, että on ollut epäsäännölliset menkat. Hetken hiljaisuuden jälkeen totes siellä olevan toisenkin pikku ihmisen ja kummallakin sykkeet vahvana :)