Monikulttuurista riehumista jälleen kerran
Kommentit (8)
Suomeen on muuttanut se paskin aines kaikista maailman ihmisistä, Suomi sai maahanmuuttajien pohjasakan pohjasakan. Rikollisia, raiskaajia ja tyhmiä.
Suomeen on muuttanut se paskin aines kaikista maailman ihmisistä, Suomi sai maahanmuuttajien pohjasakan pohjasakan. Rikollisia, raiskaajia ja tyhmiä.
Ovat muuttaneet jo nyt maatamme tilastollisesti paljon väkivaltaisemmaksi, ryöstöt lisääntyneet esim Helsingissä 300 %:a Mielenkiintoista katsoa miten jalkapalloliitto toimii, elinikäinen kilpailukielto tullut tuollaisista normaalisti.
osaa käyttäytyä. toista on nää rikolliset, jotka huijaavat tukia jne.
minä olen suomalainen mamu ulkomailla ja päinvastoin, moni asia on kirkastunut täällä ulkomailla ollessa.
minä olen suomalainen mamu ulkomailla ja
olet sarjamurhaaja ja rikollinen, kuten nro6 sanoi! ;) Minäkin nähtävästi. Mitähän meistä tulee Suomeen palatessa??
minä olen suomalainen mamu ulkomailla ja päinvastoin, moni asia on kirkastunut täällä ulkomailla ollessa.
Suomessa mamulla tarkoitetaan pääasiassa afrikkalaisia, kosovolaisia, turkkilaisia ja muslimeja pääasiassa. lähi-idästä jne. Ei tuo nyt näin vaikea termi voi olla, eihän.
Suomessa mamulla tarkoitetaan pääasiassa afrikkalaisia, kosovolaisia, turkkilaisia ja muslimeja pääasiassa. lähi-idästä jne. Ei tuo nyt näin vaikea termi voi olla, eihän.
persusanastoa, jota normaali ihminen ei ymmärrä samalla tavalla. Mamu on lyhennys maahanmuuttajasta, mistä vain ja missä vain.
Täytyypä ottaa kuvausvehkeet mukaan tiettyihin 6. divarin otteluihin, jossa isänmaamme jytkyt housuissa-kansalaiset örveltävät kentällä ja katsomossa.