Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monikulttuurista riehumista jälleen kerran

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen on muuttanut se paskin aines kaikista maailman ihmisistä, Suomi sai maahanmuuttajien pohjasakan pohjasakan. Rikollisia, raiskaajia ja tyhmiä.

Vierailija
2/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen on muuttanut se paskin aines kaikista maailman ihmisistä, Suomi sai maahanmuuttajien pohjasakan pohjasakan. Rikollisia, raiskaajia ja tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat muuttaneet jo nyt maatamme tilastollisesti paljon väkivaltaisemmaksi, ryöstöt lisääntyneet esim Helsingissä 300 %:a Mielenkiintoista katsoa miten jalkapalloliitto toimii, elinikäinen kilpailukielto tullut tuollaisista normaalisti.

Vierailija
4/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa käyttäytyä. toista on nää rikolliset, jotka huijaavat tukia jne.

minä olen suomalainen mamu ulkomailla ja päinvastoin, moni asia on kirkastunut täällä ulkomailla ollessa.

Vierailija
5/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen suomalainen mamu ulkomailla ja

olet sarjamurhaaja ja rikollinen, kuten nro6 sanoi! ;) Minäkin nähtävästi. Mitähän meistä tulee Suomeen palatessa??

Vierailija
6/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen suomalainen mamu ulkomailla ja päinvastoin, moni asia on kirkastunut täällä ulkomailla ollessa.

Suomessa mamulla tarkoitetaan pääasiassa afrikkalaisia, kosovolaisia, turkkilaisia ja muslimeja pääasiassa. lähi-idästä jne. Ei tuo nyt näin vaikea termi voi olla, eihän.

Vierailija
7/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa mamulla tarkoitetaan pääasiassa afrikkalaisia, kosovolaisia, turkkilaisia ja muslimeja pääasiassa. lähi-idästä jne. Ei tuo nyt näin vaikea termi voi olla, eihän.

persusanastoa, jota normaali ihminen ei ymmärrä samalla tavalla. Mamu on lyhennys maahanmuuttajasta, mistä vain ja missä vain.

Vierailija
8/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä ottaa kuvausvehkeet mukaan tiettyihin 6. divarin otteluihin, jossa isänmaamme jytkyt housuissa-kansalaiset örveltävät kentällä ja katsomossa.