Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä äiti olet tietokoneella etkä...?

Vierailija
23.10.2012 |

neulo yhtä paljon kuin ennen?

Tyttö 9 v

Saisin siis neuloa rauhassa, mutta en lukea nettilehtiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen tekemisisään ja reagoit pikku kysymyksiin, nostat katsetta jne.

Tietokoneella ollessasi olet pois paikalta, tollotat ruutua tyhjän näköisenä etkä ole kiinnostunut lapsen paikallaolosta.

Vierailija
2/5 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä "vain" istua tietokoneella. Siis iltaisin. Onko sillä jotain väliä, että luenko kirjaa vai surffaan netissä? En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja lukemalla voisi oppia jotakin,josta voisi syntyä keskusteluakin sen miehen kanssa. Ehkä se kaipaa päähäsi sisältöä :))

Vierailija
4/5 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ajoittain vasemman käden ranne oikuttelee. Tarvitsen töissä käsiäni ja silloin kun on käsi kipeä, en neulo. Nyt on taas käsi kipeä.

Muuten kyllä syntyy vaikka mitä kivaa langasta. Olen tänä syksynä neulonut ainakin neljät villasukat, yhdet lapaset, pipon, huivia, kaulurin. Työnalla on tällä hetkellä pitkävartiset saapassukat, huivi, torkkupeitto, lapaset ja kaksi pipoa.

Meidän koululaiset neuloo innokkaasti, tyttö tekee villasukkia ja poika pipoa itselleen. Pienin on vielä päiväuni-iässä, joten käytän nyt tilaisuutta hyväksi ja olen päikkäreiden ajan koneella, kun olen jo ehtinyt tehdä melkein kaikki kotityöt. Päivällinenkin on jo valmistumassa.

Vierailija
5/5 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja lukemalla voisi oppia jotakin,josta voisi syntyä keskusteluakin sen miehen kanssa. Ehkä se kaipaa päähäsi sisältöä :))

En usko, että me niistä mitään keskustelua saataisiin aikaiseksi.

Av:lla mä olen oikeasti todella vähän. Ihan muita sivuja töllötän ja niistä sentään saa joskus jotain keskustelua miehen kanssa. Silti mun pitäis tehdä jotain muuta kuin töllöttää tätä ruutua. Ehkä se on mustasukkainen, kun mulla on netissä kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi