Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuloero ja tyhjätasku parisuhteessa

Vierailija
22.07.2025 |

Olen 48v mies ja elänyt hyvän työntäyteisen elämän ja kasvattanut lapset jotka omillaan. Taloudellinen tilanteeni on tilapäisesti surkea työttömyyden takia ja olen kuitenkin varma että se muuttuu lähikuukausina. Olen tehnyt It-alalla pitkän uran mutta menetin omaisuuteni Koronan aikana konkurssissa. Uusi äskettäin tapaamani upea nainen on varakas ja jän on ns. huipputuloinen Toki mietin kelpaanko tällaisena ja ajattelen että jos se on rahasta kiinni niin sitten on. Pystyn maksamaan kaikki omat kuluni ja elämään hyvää ja laadukasta elämää kun nyt vaan saan työpaikan. Mitä mieltä muut olette tilanteesta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa töitä

Vierailija
2/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailkaa,mutta pitälkää omat taloudet siihen saakka ainakin että saat asiat kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa?

Olet yritteliäs. 

Juttele suoraan sen kumppanin kanssa.

Sunähän olet samassa tilanteessa kuin moni nainen äitinä kotona lapsia hoitamassa.

Meillä ei ratkaissut raha. Meillä ratkaisi rakkaus ja yhteistä arvot jade, että viihdymme toistemme seurassa.

Ethän sä lusmuilija ole.

Moni tekee hirveästi töitä ja tulo on pieni. Joku tekee vähän töitä ja tulo on suuri.

Eikähän tuo ole arvoista kiinni, että toimiiko.

Ei sun tarvi elättää eikä se toinen elättäjää etsi. Hän etsii kumppania.

Niin minä ajattelen. Olen 58 -vuotias nainen.

Vierailija
4/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus rahasta ole kiinni!

Vierailija
5/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on yhteinen arvopohja ja samanlainen elämäntyyli kuin se oletko varakas. Tuntemani varakkaat naiset eivät elä mitään erityistä luksuselämää, toki asunnot ovat kivoilla paikoilla ym. mutta ei mitään kulutusjuhlaa. Aikaakaan sellaiseen ei olisi.

Toki kaikki ovat varattuja, varakkaita sinkkunaisia en tunne.

Vierailija
6/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti hyvin toimeentulevat uranaiset arvostavat miehessä erityisesti empatiaa, hyviä käytöstapoja, toisten huomioimista ja huumoria sekä koulutuksen tuomaa sivistyneisyyttä ja tietopohjaa. Ja yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Jos nämä on kunnossa, ja olette vasta tavanneet, ei ole vielä aika miettiä raha-asioita. Voit kompensoida treffikassan pienuutta suunnittelemalla hänen toiveet huomioivia kesäisiä pyörä- ja uintiretkiä tms. Nainen, jolla on reilusti rahaa, ei yleensä kaipaa sitä toisilta.

Vierailija
7/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin työttömäksi huhtikuussa. Saan ansiosidonnaista ja menen syksyllä ansiosidonnaisella jatko opiskelemaan. Pärjään omillani. Kenenkään ei tarvi minun menoja maksella enkä minäkään maksa muiden menoja. Jos jollakin on tämän suhteen ongelma niin en halua sellaista ihmistä elämääni. Aikuiset ihmiset pitää huolta omasta taloudestaan niin ei tarvi yhtään miettiä muiden rahoja ja voi tapailla köyhää sekä rikasta

Vierailija
8/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ryhtyä tuohon suhteeseen. Vaikka nainen olisi miljonääri niin siltikin nainen odottaa että mies maksaa kaiken tai ainakin suurimman osan yhteisistä kuluista. Naiset rahat on aina vain naisen onia rahoja ja miehen rahat on yhteisiä rahoja

Vierailija
9/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ryhtyä tuohon suhteeseen. Vaikka nainen olisi miljonääri niin siltikin nainen odottaa että mies maksaa kaiken tai ainakin suurimman osan yhteisistä kuluista. Naiset rahat on aina vain naisen onia rahoja ja miehen rahat on yhteisiä rahoja

Suomi ei ole islamistinen maa. 

Vierailija
10/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mihinkäs tämä tieto perustuu

Vierailija
11/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä seurustella. Kummatkin vaan asutte omissa kämpissä,ellei sitten varakas sinua halua oman katon alle. Sitten sovitte yhdessä mitä kumpikin maksaa uudessa suhteessa.

Vierailija
12/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menetit työsi ja omaisuutesi koronan takia, mitä olet tehnyt viimeiset 4-5 vuotta? Olet kroonisesti pitkäaikaistyötön, et vain tilapäisesti. Tuossa iässä on hyvin hankala enää työllistyä noin pitkän työttömyyden jälkeen.

Sitä paitsi ilmeisesti et tällä hetkellä pysty maksamaan menojasi, kun sanoit että pystyisit JOS saisit töitä. Miten siis elät nyt, velkaannutko koko ajan?

Nämä hoboseksuaalit on niin nähty, "olen väliaikaisesti työtön" mutta töitä ei ole ollut puoleen vuosikymmeneen kun vähän kaivelee ... 

Vierailija
13/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa. Olen ollut Koronan jälkeen töissä ja työttömäksi jäin uudelleen kesäkuussa. En mielestäni ole lusmu ja olen hakenut uutta työpaikkaa keväästä noin 100 paikkaa ja ollut lukuisissa haastatteluissa. Kiva kuitenkin että pidät vastuuttomana lusmuna. Enkä ole lisää velkaantunut mutta en haluisi elää tällä ansiosidonnaisellakaan  2400€/kk vaan tehdä oman alan It-töitä.

Vierailija
14/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole LISÄÄ velkaantunut mutta siis olet ylipäätään velkaantunut? Laita kuule ensin elämäsi kuntoon, ennen kuin alat etsiä kumppania. Se on terveempää myös itsellesi. 

Vierailija
15/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii jos asioista ollaan avoimia eikä köyhempi kuvittele saavnsa toisen siivellä luksusta

Vierailija
16/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnainen kun loppuu niin putoat kelan pienelle työmarkkinatuelle. Opettele elämään 500e / kk josta maksat kaikki. 

Vierailija
17/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Niin siksihän tässä kokoajan haetaan töitä. Helppoa se ei ole niitä löytää. Mutta kiitos muistutuksesta!

Vierailija
18/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa töitä

Ja se pillukin jää haaveeksi...

Vierailija
19/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseen.

Meilläkin akka ostelee omilla vähillä rahoilla kaikenlaista humpuukia ja p"skaa, ja kun jotain isompaa tulee eteen, niin silloin käy pyörre minun pankkitililläni.

Viimeisen kolmen vuoden saldona voin mainita kodin hankintoihin ja tekniikkaan noin 20 000euroa omia rahoja  ja siihen päälle vielä useamman tuhannen edestä kertaluonteisia menoja...

Leipää ja maitoa se tuo kaupasta kun sitä tarvitsee, ja minun kauppareissut maksavat sitten 150-200euroa/kerta.

Vierailija
20/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseen.

Meilläkin akka ostelee omilla vähillä rahoilla kaikenlaista humpuukia ja p"skaa, ja kun jotain isompaa tulee eteen, niin silloin käy pyörre minun pankkitililläni.

Viimeisen kolmen vuoden saldona voin mainita kodin hankintoihin ja tekniikkaan noin 20 000euroa omia rahoja  ja siihen päälle vielä useamman tuhannen edestä kertaluonteisia menoja...

Leipää ja maitoa se tuo kaupasta kun sitä tarvitsee, ja minun kauppareissut maksavat sitten 150-200euroa/kerta.

Kivasti yleistät tuon koskemaan kaikkia naisia. Minä taas voisin omasta kokemuksestani sanoa, että miehet ovat parempia kuluttamaan rahaa kuin tienaamaan sitä. Tai siis molemmat elämäni miehet olivat tuollaisia, en kuitenkaan usko, että se koskee kaikkia muita miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän