Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua, en tiedä mikä minua vaivaa! Olen epätoivoinen :(

Vierailija
23.10.2012 |

Ongelmani on haluttomuus.

Minulla ja miehelläni on kaksi pientä lasta, nuorempaa imetän vielä.

Miehessäni ei ole kertakaikkaan mitään vikaa. Hän kokkaa, siivoaa, hoitaa lapset, järjestää minulle vapaa-aikaa riittävästi, yllättää minut aika-ajoin romanttisesti, huolehtii ulkonäöstään, on hyvässä kunnossa fyysisesti, huomioi minua päivittäin.. En keksi mitään, jota pitäisi muuttaa!

Siltikään en halua miestäni, ja se raastaa minua ja varmasti miestäni myös :( muutaman kerran olen pakottanut itseni sänkyyn, mutta se ei ole tuntunut hyvältä, sillä halut on nolla.

Tarvitsen apua, voiko tämän pistää hormonien piikkiin? Ennen lapsia meillä oli päivittäin loistavaa seksiä.

Pelkään, että mieheni hakee pian seuraa muualta enkä halua menettää häntä :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä, syynä imetyksen aiheuttama estrogeenin puute, sama tilanne kuin vaihdevuosien aikaan. Itse pyysin lääkäriltä estrogeeni-emätinpuikkoja, kuulemma jo parissa viikossa alkaa limakalvojen tilanne normalisoitumaan. Estrogeeniä on myös sisäisesti käytettävässä muodossa. Estrogeeni on siis sama hormoni mitä naisen munasarjat normaalisti tuottavat. Kannattaa kokeilla. Ja kuten joku jo mainitsikin, kannattaa kertoa miehelle että tällaisesta on kyse eikä hänessä ole mitään vikaa.

Vierailija
22/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee ei tietenkään imetystä pidä lopettaa tollaisen takia! Kerrot sille miehelles että imetys aiheuttaa haluttomuutta että varmaan helpottaa sit kun se aikanaan loppuu. Siihen asti voit suostua vaikka kerran viikossa/kahdessa sänkyyn vaikka et niin haluaisikaan. Mulla palasi halut vasta kun lapsi oli vuoden ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muutenkaan valittanut seksinpuutteesta.. TIEDÄN kuitenkin, että hänellä on haluja kovastikin. Usein lähestyy, silittelee, supattelee korvaani, hellii.. Ja sitten joudun aina torjumaan :( Tekee kaiken aina oikein, ennen olin valmis jo pelkästään siitä katseesta!

Huoh pitää tänään keskustella miehen kanssa. Painotan hänelle kuinka paljon häntä rakastan ja että hänessä ei todellakaan ole vikaa, vaan että hormonini ovat vielä sekaisin.. Toivottavasti tilanne palautuu pian normaaliksi :)

voisin kyllä kokeilla sitä estrogeenivoidettakin!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi