Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua, en tiedä mikä minua vaivaa! Olen epätoivoinen :(

Vierailija
23.10.2012 |

Ongelmani on haluttomuus.

Minulla ja miehelläni on kaksi pientä lasta, nuorempaa imetän vielä.

Miehessäni ei ole kertakaikkaan mitään vikaa. Hän kokkaa, siivoaa, hoitaa lapset, järjestää minulle vapaa-aikaa riittävästi, yllättää minut aika-ajoin romanttisesti, huolehtii ulkonäöstään, on hyvässä kunnossa fyysisesti, huomioi minua päivittäin.. En keksi mitään, jota pitäisi muuttaa!

Siltikään en halua miestäni, ja se raastaa minua ja varmasti miestäni myös :( muutaman kerran olen pakottanut itseni sänkyyn, mutta se ei ole tuntunut hyvältä, sillä halut on nolla.

Tarvitsen apua, voiko tämän pistää hormonien piikkiin? Ennen lapsia meillä oli päivittäin loistavaa seksiä.

Pelkään, että mieheni hakee pian seuraa muualta enkä halua menettää häntä :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen myötä hormonitasapaino päin prinkkalaa.

Vierailija
2/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettävä naaras ei päästä urosta lähelleen ja jotkut ihmisnaaraat ovat sillä tavalla herkkiä et primitiiviset vaistot tulee esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan hormonitasapainosta, ja mene ohi.

Minä tuossa vaiheessa vaan menin sänkyyn vaikkei itseä haluttanut yhtään, pitääkseni miehen tyytyväisenä. Minua se ei kyllä mitenkään ällöttänytkään, olipa vaan aika yhdentekevän tuntuista enkä nauttinut. Nautinto alkoi sitten palailla joskus kun lapsi oli päälle vuoden.

Vierailija
4/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän myös vielä (vauva 9 kk). Ei ole synnytyksen jälkeen seksi kiinnostanut sitten pätkääkään. Olen kyllä suostunut miehen mieliksi, mutta ei tunnu hyvältä (vaikkei nyt varsinaisesti pahaltakaan).

Toivottavasti halut palaa jossain vaiheessa, sillä kyllähän mieskin sen aistii, etten seksistä oikeesti nauti.

Vierailija
5/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö imetys lopettaa?

Ap

Vierailija
6/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö imetys lopettaa?

Ap

kai te nyt normaalin imetysajan pärjäätte vähän vähemmän kuumankin seksielämän kanssa?

Vierailija
7/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syynä myöskin minulla. Ei seksi kiinnostanut yhtään, ja paikat kuivat kuin Saharan autiomaa. Pakotin kans itseni edes jonkinlaiseen toimintaan miehen tyytyväisenä pitämiseksi..

Vierailija
8/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syynä myöskin minulla. Ei seksi kiinnostanut yhtään, ja paikat kuivat kuin Saharan autiomaa. Pakotin kans itseni edes jonkinlaiseen toimintaan miehen tyytyväisenä pitämiseksi..

Vierailija
9/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai katso leffoja tai tv-sarjoja.

Mä pääsen jotenkin virittäytymään romanttiselle mielelle lukemalla jotain tyhjänpäiväistä rakkausdraamaa. Se sitten heijastuu myös makkariin.

Ja meillä myös liuta lapsia eli tiedän haluttomuuden tunteen.

Vierailija
10/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saanu jo osansa äidin maidosta, ni toki vaihtoehto js asia sua niin hämää..

Vierailija
11/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks. imettänyt en ole enää kahteen vuoteen, mutta jotenkin kun lapset on tehty ja väsymys painaa, niin ei kiinnosta seksi yhtään.

Nuorena olin melko "peto", siitä ei ole jäljellä mitään :(

Olen ajatellut että tämän täytyy olla jotain biologista. Ennen lisääntymistä (siis jo silloin, kun ei lapsista vielä edes unelmoitu) halusin koko ajan (nuoren naisen biologia, sisäinen vietti lisääntyä???) Nyt sitä tarvetta ei enää ole, koska se on tyydytetty? Nyt energia menee siihen, että turvaa jäkeläisten elämää?

Vierailija
12/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua edelleenkään. Imetyksen lopettamisesta on jo yli kaksi vuotta. Nyt ollaan oltu puoli vuotta täysin ilman harrastetoimintaa, koska mä saan vaan tosi paskan olon jos väkisin alan...

En ole tähän päivään mennessä keksinyt ratkaisua. Olen luovuttanut, mutta päivittäin asia on mielessä. Miehellä tietysti myös.

Vierailija
13/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämäkaima... ;)

t. 13

Vierailija
14/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen on sujunut todella hyvin, olisi vähän surku lopettaa se..

Huoh kun on vaikea tilanne :( Mies ja lapsi vastakkain, minä olen umpikujassa!

Ap

Vierailija
15/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sit vielä lopete, mutta kerro miehellesi että olet kuullut että imetys aiheuttaa haluttomuutta, toivon että miehesi ymmärtää :)

Tsemppiä, vauva aika menee nopeasti ohi :)

Vierailija
16/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen? Pientä suhteellisuudentajua ny, oikeesti. Kestä ku nainen.

Oon just lukenut blogia jonka on kirjoittanut äiti jonka 3-vuotias poika kuoli syöpään ja sit tuun lukemaan ku joku melkein itku kurkussa selittää ku seksielämä tökkii, ni tulee kieltämättä vähän hölmö olo.

Vierailija
17/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lopettaisin imettämisen. Kyllä se lapsi samallain korvikkeellakin kasvaa. Ja minäkin yhdyn tuohon rakkausromaanihömppä- juttuun :)

Vierailija
18/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen? Pientä suhteellisuudentajua ny, oikeesti. Kestä ku nainen.

Oon just lukenut blogia jonka on kirjoittanut äiti jonka 3-vuotias poika kuoli syöpään ja sit tuun lukemaan ku joku melkein itku kurkussa selittää ku seksielämä tökkii, ni tulee kieltämättä vähän hölmö olo.

Mutta kaikilla meillä on omat huolemme. Olisi aika kuluttavaa, jos pitäisi surra kaikkien muidenkin menetyksiä ja vaikeuksia.

Ei se muuta ap:n tilannetta miksikään.

Vierailija
19/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo teidän "rakkaus" oikealta rakkaudelta kuulosta, jos ei voi verrattaen pientä hetkeä mies ymmärtää ja odottaa. Todella vastenmielisiä parisuhteita.

Vierailija
20/23 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti imetys ja todennäköisesti myös väsymys ja pikkulapsi-arki. Älä vaivu epätoivoon, tilanne on varmasti ohimenevä, kun teillä on noin hyvä suhde ja haluat haluta.

Meillä on myös hyvä suhde ja sen takia mulle ei ole ollut ongelma ryhtyä joskus seksiin vaikka itseä ei niin huvittaisikaan. Ehkä tuossakin asennemuutos voisi auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä