Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maailman huonoin nainen sängyssä

Vierailija
22.10.2012 |

Ongelmani on se, että kanssani näyttää tuo laukeaminen olevan miehille (useampaa kokeiltu) hemmetin hankalaa...en koskaan ole kokenut sellaista että mies tulee jo reisille tai liian nopeasti, vaan kauheen kauan aina kestää ja saavat tosissaan yrittää. Ihan hirveen noloo ja olen alkanut vältellä seksiä tuon takia. En ole omasta mielestäni mikään järkyttävän väljäpimpsainen (pari omaa sormeani max menee sisään) enkä susiruma tai lihava vaan hyväkroppainen ja rinnatkin on suht isot. Olen kyllä yleensä tosi märkä, joten se kai osaltaan vaikuttaa. Vai teenkö vaan jotain tosi väärin? En kyllä lahnana makaa vaan olen tosissani mukana mutta eipä enää kehtaa koko juttua harrastaa, hirveen ahdistavaa :( Harrastan seksiä yleensä miesten kanssa jotka olleet pitkään sinkkuina ja näiden kanssa se ongelma just on pahempi, pari kertaa kun olen varattua kokeillut niin ovat saaneet kyllä nopeasti. Voiko paatuneiden sinkkumiesten laukeamisvaikeuksiin naisen kanssa vaikuttaa se, et ovat tottuneet siihen omaan käteen niin hyvin? Tuntuu, että monet käsittelevät penistään järkyttävän kovakouraisesti masturboidessaan, ei kai sen jälkeen pehmeä pimpsa paljon tunnu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyseessä lienee taitava provo, niin vastaan, että kyse on juuri tuosta. Sinkkumiehet vielä runkkaavat päivittäin, eivätkä ole valmiit kahdenkeskiseen henkiseen yhteyteen ja siihen herkistyneeseen tilaan ja sen myötä tulemiseen helposti. Tosi on.

Varatut varmasti tulevat helpommin monestakin syystä (kiihottavuus kielletystä hedelmästä jne.)

Vierailija
2/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä veti aivan sanattomaksi.

En tiedä? Ehkä olet ehkä et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika käden käyttäminen voi tosiaan vaikuttaa. Mutta en usko "väljyysteoriaan". En itse ainakaan tarvitse mitään suurta puristusta kaluuni. Joskus vaimo puristaa tarkoituksella kovasti lihaksillaan, mutta ei se ole tehnyt minusta merkittävästi nopeampaa (vaikka kivalta tuntuukin). Omalla kädelläkin hommaillessa pidän enemmän kevyestä puristuksesta kuin kovasta rutistuksesta.

Pillu on aina miehen kättä pehmeämpi ja siitä huolimatta parempi. Tiukkuus-jutut ovat mielestäni lähinnä vain naisille suunnattuja provoja.

Vierailija
4/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta normaalista ja väljästä, mutta ei mistään "suuresta puristuksesta. Normaali riittää. Väljään on vaikea laueta.

Liika käden käyttäminen voi tosiaan vaikuttaa. Mutta en usko "väljyysteoriaan". En itse ainakaan tarvitse mitään suurta puristusta kaluuni.

Vierailija
5/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 cm paksu dildo tai isohko kalu menee sisään, mutta max 2 naisen sormea, jotka yleensä pieniä.

En ole omasta mielestäni mikään järkyttävän väljäpimpsainen (pari omaa sormeani max menee sisään)

Vierailija
6/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan upea feikki! Kirjoita äkkiä lisää, jotta voin lukea kommentit! :D

Vierailija
7/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies laukeaa, jos pillulla on ja nainen tekee jotakin itsekin asian hyväksi. Ota miehen peräkarvoista kiinni ja auta työnnöissä, hivele välillä pyllyä ja välilihaa jne. Ei sellasta pillua ole vielä keksitty, etteikö mies laukeaisi näillä konsteilla.

Vierailija
8/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin, mikä tärkeintä, muista kehua miestä ihan päättömästi. Tyyliin, ooh sä saat mut märäksi, sulla on suurin kyrpä mitä oon saanut, pane nyt kunnolla mun pillua, ym. ym.

Jos tälle linjalle lähdetään....

Vierailija
9/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tehdään minimunastakin kaupungin kovin panomies ja sonni. Miehillä kun tunnetusti järki katoaa samalla kun veri menee nivusiin.

Ja tietenkin, mikä tärkeintä, muista kehua miestä ihan päättömästi. Tyyliin, ooh sä saat mut märäksi, sulla on suurin kyrpä mitä oon saanut, pane nyt kunnolla mun pillua, ym. ym.

Jos tälle linjalle lähdetään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan