Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on maailman helpoin työ. Vai oletko eri mieltä?

Vierailija
22.10.2012 |

Työaika on kohtalaisen pitkä, yhdeksän tuntia päivässä, mutta voin tehdä sitä ihan missä tahansa. Minun pitää vain olla se yhdeksän tuntia virallisesti töissä.

Työnkuvaani kuuluu 1-4 laitteen vahtiminen. Voin tehdä vahtimista kotona, ulkona, aurinkoa ottaen, shoppaillen, ihan missä vaan, rajoituksena on 10km etäisyys vahdittavasta kohteesta.

Katson, että jokaisessa laitteessa palaa vihreä valo. Kaikki laitteet eivät ole joka päivä käytössä, joten silloin pitää vahtia vain paria laitetta. Mikäli jossain laitteessa vihreä valo sammuu, syttyy keltainen tai punainen valo ja tehtäväni on korjata vika. Vian korjaaminen on naurettavan helppoa napin painalluksella. Jos joku laite ei tuon napin painalluksen jälkeenkään palaa vihreäksi, se menee huoltoon. Ei ole minun ongelmani.

Virallinen työaika on arkisin 7.30-16.30. Tuona aikana saan tehdä mitä ikinä huvittaa, kunhan laitteet näyttävät vihreää. Viikonloput ja arkipyhät vapaana aina. Vuosilomaa 7 viikkoa.

Niin ja säännöllinen kuukausipalkka 3050 euroa joka kuukausi. Ei lisiä, ei vähennyksiä.

Nytkin makaan sohvalla, syön suklaakeksejä ja olen töissä. Kohta ajattelin pelata lapseni kanssa Monopolia, kunhan saa läksynsä tehtyä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, niin Etelä-Suomessa vai missä on tuo palkkaus.

Vierailija
22/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että tuolla työnkuvalla valvottavia vehkeitä olisi kymmeniä, siinä samassahan ne menisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimike?

Supervisor, manager, administrator, monitor..

Mulla tosin suomenkielinen, hoitaja.

ap

Vierailija
24/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä valvot vaan max. neljää konetta. Luulisi että tuolla työnkuvalla valvottavia vehkeitä olisi kymmeniä, siinä samassahan ne menisivät.

turvallisuusmääräysten takia yhdellä valvovalla henkilöllä saa olla korkeintaan neljä vahdittavaa laitetta. Tai poikkeustapauksissa näiden neljän lisäksi saa olla yksi erityyppinen pienempi laite, mutta harva saa sellaista vahdittavakseen. Ne on yleensä isommissa laitoksissa, ei yksittäisten henkilöiden vahdittavina.

ap

Vierailija
25/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin noita työpaikkailmoituksia ja löysin meidän ASUINALUEELTA kaksi noita työpaikkoja (hain supervisor ja electric controller). Siis ihan sadan ja kolmensadan metrin päästä. Aina kävelen ohi ja mietin, että mitähän supertärkeää tuossakin firmassa tehdään, ihan ihme nimi, joka ei kerro mitään mistään.

Työnhakuun lähden tästä heti.

Terveisin työhönsä ja elämäänsä kyllästynyt sairaanhoitaja.

Vierailija
26/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo oli niin väsyttävän kuulosta ettei mitään rajaa. Itse olen loton virallinen valvoja joka kerran viikossa nyökkää ja sanoo "Hyvää iltaa". Siitä pitääkin sitten aina viikko palautua ja lepäillä että jaksaa taas... :)

Viralliset valvojat ovat valtion virkamiehiä ja työtehtäviin kuuluu muutakin kuin lottoarvonnan valvominen

Vierailija
27/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=8095107&index=2&anchor=80…

Näitähän on ihan hirveästi. Miksei näihin kukaan hae?? Johtuuko tosta teknisestä kielestä?

Ei varmaan insinöörit haluakaan tällaiseen työhön, ei ihme. Tästä tulee joku palstamammojen uusin aluevaltaus. Ja palstan keskipalkka taas nousee. Nappuloidenvartijat ;)

Vierailija
28/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Requirements

o Relevant degree

o A few years of relevant work experience

o Fluency in English and Finnish

o Ability to lead and work effectively in a matrix organization

o Leadership and communication skills

o Knowledge of ATEX regulations

o Knowledge of ERP and DCS systems is advantage

Hieman enemmän, mitä ap antaa ymmärtää.

Vierailija
29/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy vastaava työ? Katsoin termillä "electrical supervisor" mutta tuli vain inssin hommia Eurajoella vastaukseksi...

Olisin valmis vaihtamaan nykyisen työn sinun töihisi välittömästi!

Vierailija
30/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävä-/ammattinimike on? Ja mikä koulutus?

Vierailija
31/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutustasolla ei ole mitään väliä. Yleensä vaaditaan tekniikan koulutusta edes jollain tasolla, mutta itselläni ei ole minkäänlaista, eikä -tasoista tekniikan tuntemusta. Hyvä, että osaan laittaa mikroaaltouunin päälle.

Lisää palkkaa saisi siitä, jos osaisi itse korjata laitteen, jos punaista valoa ei saa itse pois. Kun en osaa, saan vain perusvalvontapalkan.

ap

Vierailija
32/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on hauska

Vierailija
33/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on about omaa työtäsi vastaava!

Vierailija
34/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista työtä ole. Itsekin menin aluksi lankaan, mutta sitten meni jo liian paksuksi...

Vierailija
35/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 viikkoa lomaa paljasti, että kyseessä on kaupungin virkamies, joka kuvittelee että kaikkialla on 7 viikon lomat ja joka ajatteli kokeilla pikku kusetusta. :D

Vierailija
36/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan jatkuvasti tuijota noita valoja.

Vierailija
38/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppaamassa?

Kun sanoit että sekin onnistuu...

Vierailija
40/64 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän