Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö että sianlihan syöminen

Vierailija
30.09.2012 |

On sama asia, kuin olisit valmis syömään 1,5 vuotiaan lapsen? Tonnikalan syöminen on jo rinnastetavissa ihmissyöntiin. Eläimet ovat älykkäitä. Kannattaa miettiä näitä asioita ennen seuraavaa joulua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala on kyllä ihan kala vaan, tyhmä kuin saapas. Uhanalainen kylläkin.

Vierailija
2/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat ihan rauhassa muuttaa sinne metsään ja asua itse rakentamassasi havumajassa ja syödä itse kasvattamiasia kasviksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan possuja tullut rinnastaneeksi 1,5 vuotiaaseen lapseen. Mulla on ollut kolme sen ikäistä lasta, eikä ne kyllä mitenkään ole olleet possujen kaltaisia.

Jouluna possua pöytään ja ympäri vuoden muitakin osia kuin kinkkua.

Tonnikalaa en syö, se on kissanruokaa, ainakin hajusta päätellen. Ihminen ei haise kissanruoalle.

Vierailija
4/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan itse vegaani tai vastaava. Toivottavasti et myöskään käytä nahkakenkiäkään....

Vegaanithan nimen omaan pyrkivät välttämään kaikkea eläinkunnasta peräisin olevaa, joten aito vegaani tuskin käyttää nahkakenkiä.

Sitten on erikseen kaikki lakto-ovo-pesco-pollo- ynnä muut latohomo-vegetaristit, jotka syövät maitotuotteita, kananmunaa ja jopa jotakin lihaa.

Vierailija
5/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanithan nimen omaan pyrkivät välttämään kaikkea eläinkunnasta peräisin olevaa, joten aito vegaani tuskin käyttää nahkakenkiä.

Sitten on erikseen kaikki lakto-ovo-pesco-pollo- ynnä muut latohomo-vegetaristit, jotka syövät maitotuotteita, kananmunaa ja jopa jotakin lihaa.

[/quote]

Muuten olisikin aivan turhaa jeesustelua puuttua toisten ihmisten syömisiin.

Vierailija
6/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan possuja tullut rinnastaneeksi 1,5 vuotiaaseen lapseen. Mulla on ollut kolme sen ikäistä lasta, eikä ne kyllä mitenkään ole olleet possujen kaltaisia.

Jouluna possua pöytään ja ympäri vuoden muitakin osia kuin kinkkua.

Tonnikalaa en syö, se on kissanruokaa, ainakin hajusta päätellen. Ihminen ei haise kissanruoalle.

Ja mitä enemmän asiaa tutkitaan, sitä enemmän syötäviä lajeja putoaa listalta. Tonnikala tuli muotoiltua vähän väärin. Tonnikalan pyynnissä on kuitenkin mahdollista vahingoittaa delfiinejä, jotka ovat äärimmäisen älykkäitä ja joilla on tietoisuus itsestään. Ja tiedoksi en ole kasvissyöjä, mutta en myöskään syö kuin onnellista lihaa(joskin aika vähän) ja olen valmis muuttamaan tottomuksiani tiedon lisääntyessä ja eläinten hyvinvointia edistäen. Tätä suosittelen myös muille. Ne jotka ovat fakkiutuneet omiin kulutustottomuksiinsa ja niitä suuren ääneen puolustavat, ovat yleensä myös niitä, jotka tietävät olevansa väärässä ja tuntevat omantunnon pistoksen.

Vierailija
7/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama asia, kuin olisit valmis syömään 1,5 vuotiaan lapsen? Tonnikalan syöminen on jo rinnastetavissa ihmissyöntiin. Eläimet ovat älykkäitä. Kannattaa miettiä näitä asioita ennen seuraavaa joulua.

että olet ärsyttävä viherpiipertäjä?

Kinkku on namia!

Vierailija
8/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että sianlihan syöminen On sama asia, kuin olisit valmis syömään 1,5 vuotiaan lapsen?

Kyllä minä voisin ihmisen lihaa syödä, varsinkin jos en olisi tuntenut häntä tai jos en tietäisi, että se on ihmisen lihaa. Teoreettinen kysymys totta kai, mutta luulisin niin.

Sianlihaa olen aina syönyt, siitä kovasti pitänyt, ja tulen syömään ja pitämään niin kauan kuin elän.

Vierailija
9/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianlihaa olen aina syönyt, siitä kovasti pitänyt, ja tulen syömään ja pitämään niin kauan kuin elän.

Mitäpä tuohon osaa sanoa. Toivottavasti sinua kiinnostaa että sikasi voivat edes hyvin.

Vierailija
10/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. Odottelen aikaa, jolloin laajemmatkin massat tämän tajuaisivat.

On muuten typerää sössöttää tässä yhteydessä jostain nahkakengistä. Parempi olla edes syömättä sitä lihaa, jos käyttää nahkakenkiä.

Vierailija
11/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku on namia!

Silti voin todeta, että sinä se tässä ärsyttävän yksinkertainen olet.

Vierailija
12/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiesitkö että tuomitseva ja inhottava asenteesi tekee haittaa koko vihreälle ajattelulle? Tiesitkö, ettei noin ärsyttävä tyyppi ole todellakaan mikään hyvä ihminen? Oletko ajatellut, ettei kukaan halua tulla noin ilkeäksi ihmiseksi ja että järkevätkin vihreät saavat kärsiä ekofasismistasi? Möläyttelysi karkottaa ihmisiä ympäristöliikkeestä ja lisää kasvissyönnin vastustamista. Kyllä, se on juuri sinunlaistesi vika. Sinunkin olisi parempi lopettaa kasvissyönti ja opetella sen sijaan käytöstapoja. Ehkä vähän nöyryyttä myös. Palaa kasvissyöntiin vasta sitten kun osaat olla sabotoimatta koko vihreää liikettä.

Vierailija
13/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon osaa sanoa. Toivottavasti sinua kiinnostaa että sikasi voivat edes hyvin.

Jos niitä olisi, niin kyllä kiinnostaisi. tottahan elukoiden hyvinvoinnista on syytä jonkin verran huolehtia. tulee parempaa lihaakin. :)

Vierailija
14/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siat,tonnikalat ja monet muut lajit ovat älykkäämpiä kuin vaikkapa keskiverto AV-mamma.Asia nyt kuitenkin on niin,että länsimainen yhteiskunta paheksuu ihmissyöntiä,kun taas siat ja muut eläimet ovat ruokaa. Että turha mussuttaa ap,eiköhän ihmiset ihan itse osaa päättää mitä ne syö,tuskin on tietämättömyydestä kiinni :)

Vierailija
15/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku on namia!

Silti voin todeta, että sinä se tässä ärsyttävän yksinkertainen olet.

ihan rauhassa, ei viherpiipertäjien kiukuttelut paljoa paina!

Söin muuten tänään lihaa ja syön huomennakin. :)

Vierailija
16/16 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on hyvää ja syön sitä ilolla.

Ihmissyöjät erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi