Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä haisevalle pesukoneelle?

Vierailija
22.10.2012 |

Nukkasihti putsattu, tiivisteet samoin. Sitruunahappopesu tehty. Mikään ei auta. Haju on ja pysyy ja koko kylppäri lemuaa sellaselle ummehtuneelle. Haju ilmaantui sen jälkeen, kun aloin pestä siinä vauvan kestoja. Jääkö niistä jotain kakkajäämiä johonkin koneen mutkaan ja kone haisee sitten sen takia? Vai mikä ihme tämän hajun aiheuttaa? Olen käyttänyt aina zeoliititonta ja fosfaatitonta pesuainetta. Kone on vasta pari vuotta vanha, joten ei viitsisi uutta konettakaan ostaa tämän hajun takia, kun muuten on hyvä kone.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesin koneen etikalla ja sen jälkeen ruokasoodalla kun se haisi

Vierailija
2/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrota pesuainesäiliö ja pese harjan kanssa sillä klorit-liuoksella myös.

Kaada loppu liuos pesukoneeseen ja laita tyhjänä pyörimään. Huom! Lämpötila 30 hujakoilla, klorit höyrystyy kuumassa.

Meillä ainakin vain klorit auttoi hajuun, sitruunahappopesu ei tehnyt mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kone 90 asteessa ja vaipat 60 asteessa. Vaippojen kanssa laita etikkaa tai sitruunahappoa/ maitohappoa huuhteluaineeksi. Vaippoihin saattaa jäädä ureaa ja tämä lähtee noilla hapoilla.

Vierailija
4/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luukut jätät auki ja annat ihan kunnolla tuulettua.

Vierailija
5/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipat pesen 60 asteessa. Täytyy kokeilla tuota klorit-pesua ja etikkaa vielä. Niitä en ole kokeillut. Kiitos vinkeistä! Toivottavasti saisin koneen hajuttomaksi.

ap

Vierailija
6/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa unohtui luukku kiinni ja sen jälkeen tämä haju jäi riesaksemme. Siitä kai se johtui. Sen jälkeen oon tosiaan yrittäny pestä konetta vaikka miten mutta vielä ei ole hajusta päästy.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän