Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen BMI 50. Voisitko missään tilanteessa harkita seurustelevasi?

Vierailija
21.10.2012 |

Jos mies olisi ihan briljantti muuten, mukava ja ihastuttava luonne, mutta äärettömän ylipainoinen, voisitko harkita suhdetta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt tosin olen muutenkin niin ulkonäkörasisti, etten seukkaisi edes "normaalisti" ylipainoisen kanssa;D

Vierailija
22/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI = 50 on sairaalloinen lihavuus. Vaikea ymmartaa miten kukaan voi kohdella itseaan noin kaltoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun BMI on 47. Ja olen hyvin kivannäköinen nainen.

:)

Vierailija
24/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei voisi lähteä laskettelemaan (polvet ei kestä eikä kunto) tai purjehtimaan (pitää olla ripeäliikkeinen) kanssani. Mahtuisiko patikkaretkellä makuupussiinkaan?

huvittaisiko lähteä klubille tanssimaan tai olisiko valtameren ylilennot lomamatkoilla mahdollisia?

Panemista se paino ainakin haittaa. Kunnolla ylipainoisen kanssa en ole koskaan harrastanut seksiä, mutta vähänkin ylipainoinen lihakseton mies on kuiin perunasäkki ja siitä on intohimo kaukana.

Vierailija
25/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tosiaan on tuollainen kuin kerroit, niin en olisi edes moista painoa noin noteerannut. Ulkonäkö on niin toisarvoinen juttu.

voihan mies kanssasi vaikka innostua kävelystä yms yhdessä liikkumisesta. :)

Vierailija
26/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi liian erilainen kuin minä, tykkään liikkua paljon ja syön terveellisesti. Tarvitsen menevän miehen, en sohvaperunaa.

Vierailija
27/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden todella lahjakkaan, viisaan, huumorintajuisen ja komean reilusti ylipainoisen miehen, joka on ihan minun makuuni, vaikka olen itse hoikahko nainen. Hän saa minut aina niin hyvälle tuulelle ja hänen vieressään on hyvä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi