Miehen BMI 50. Voisitko missään tilanteessa harkita seurustelevasi?
Jos mies olisi ihan briljantti muuten, mukava ja ihastuttava luonne, mutta äärettömän ylipainoinen, voisitko harkita suhdetta?
Kommentit (27)
BMI = 50 on sairaalloinen lihavuus. Vaikea ymmartaa miten kukaan voi kohdella itseaan noin kaltoin.
minun BMI on 47. Ja olen hyvin kivannäköinen nainen.
:)
mies ei voisi lähteä laskettelemaan (polvet ei kestä eikä kunto) tai purjehtimaan (pitää olla ripeäliikkeinen) kanssani. Mahtuisiko patikkaretkellä makuupussiinkaan?
huvittaisiko lähteä klubille tanssimaan tai olisiko valtameren ylilennot lomamatkoilla mahdollisia?
Panemista se paino ainakin haittaa. Kunnolla ylipainoisen kanssa en ole koskaan harrastanut seksiä, mutta vähänkin ylipainoinen lihakseton mies on kuiin perunasäkki ja siitä on intohimo kaukana.
Jos mies tosiaan on tuollainen kuin kerroit, niin en olisi edes moista painoa noin noteerannut. Ulkonäkö on niin toisarvoinen juttu.
voihan mies kanssasi vaikka innostua kävelystä yms yhdessä liikkumisesta. :)
Olisi liian erilainen kuin minä, tykkään liikkua paljon ja syön terveellisesti. Tarvitsen menevän miehen, en sohvaperunaa.
Tiedän yhden todella lahjakkaan, viisaan, huumorintajuisen ja komean reilusti ylipainoisen miehen, joka on ihan minun makuuni, vaikka olen itse hoikahko nainen. Hän saa minut aina niin hyvälle tuulelle ja hänen vieressään on hyvä olla.
Mä nyt tosin olen muutenkin niin ulkonäkörasisti, etten seukkaisi edes "normaalisti" ylipainoisen kanssa;D