Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen BMI 50. Voisitko missään tilanteessa harkita seurustelevasi?

Vierailija
21.10.2012 |

Jos mies olisi ihan briljantti muuten, mukava ja ihastuttava luonne, mutta äärettömän ylipainoinen, voisitko harkita suhdetta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko:

1. mies ei välitä omasta itsestään ja hyvinvoinnistaan pätkääkään

tai

2. hänellä on vakava sairaus jonka takia on niin lihava.

Kummassakaan tapauksessa en olisi kiinnostunut suhteesta hänen kanssaan.

Ja kyllä: jos oma mieheni sairastuisi vakavasti ja lihoaisi sen vuoksi niin ei, en jättäisi häntä. Mutta silti en ehdoin tahdoin lähtisi suhteeseen sairaan miehen kanssa jos ylipaino johtuisi sairaudesta.

Vierailija
2/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tiedän yhden periaatteessa komean, kiltin, hyvin tienaavan miehen, joka olisi varmasti aina uskollinen.

Yhdessä sitä voisi sitten laihduttaa sitä miestä. Rakkaus saa ihmeitä aikaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän av-mamma hyväksy kuin timmin laihan miehen itselleen. Sen sijaan kaikkien miesten on hyväksyttävä ja rakastettava av-mamman jokaista selluliittiläskipahkuraa sydämensä pohjasta. Se on sika mies, joka ei tykkää läskeistä naisista, mutta toisin päin naiset saa arvostella miten rankasti ja ilkeästi tahansa.

Vierailija
4/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tosi reilusti ylipainoinen, mutta silti ihan kiva tapaus :) Voitaisiin yhdessä aloittaa elämäntapamuutos!

Vierailija
5/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, jos muuten synkkaisi. Olen pyytänytkin treffeille tosi isokokoista miestä, mutta sain pakit. Harmitti pitkään, mut jos ei kiinnosta ei kiinnosta.

Vierailija
6/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin liikaa hänen terveytensä puolesta, jos kiintyisin jollakin tasolla häneen.

Vierailija
7/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli kyseessä on superlihavuus. Sellaiseksi ei ihminen tule, ellei ole jotain todella pahasti vialla sekä ihmisessä itsessään että hänen läheisissään, jotka aktiivisesti edesauttavat tuon lihavuuden ylläpitämistä ja syntymistä.

Tällainen mies (tai nainen sen puoleen) ei mitenkään voisi olla mielestäni persoonallisuudeltaan viehättävätai hyvä tyyppi. En ihastuisi häneen, vaikka tapaisin hänet netissä ja hän väittäisi jonkun hoikan ja hyvännäköisen miehen kuvaa omakseen.

Joten en harkitsisi seurustelua. Ja omasta miehestäni ei voisi tulla koskaan noin lihavaa, koska siinä vaiheessa kun hän ei enää itse pääsisi käymään kaupassa ja olisi minun tuomieni ruokien varassa, hän alkaisi laihtua.

Vierailija
8/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai seurustelisin jos miehellä vaan olisi 25/6cm kalu housuissa ja paksu lompakko - muullahan ei ole mitään väliä!

t. Av-mamma

Vierailija
9/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tiedän yhden periaatteessa komean, kiltin, hyvin tienaavan miehen, joka olisi varmasti aina uskollinen.

Yhdessä sitä voisi sitten laihduttaa sitä miestä. Rakkaus saa ihmeitä aikaan:)

On se nyt vittu kun tarvii suhde perustaa siihen että toisen voi muokata haluamakseen. Jos ei läski kelpaa ni anna olla!

Vierailija
10/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

Ja omasta miehestäni ei voisi tulla koskaan noin lihavaa, koska siinä vaiheessa kun hän ei enää itse pääsisi käymään kaupassa ja olisi minun tuomieni ruokien varassa, hän alkaisi laihtua.

[/quote]

Minulla on tuo BMI ja hoidan perheen ruokaostokset. Käyn töissä ja toimin aktiivisesti mm. taloyhtiön ja lasten koulun asioissa.

Vierailija
11/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen olisi kaikin muin tavoin kuin minun vastakappaleekseni muovattu, niin ei sillä painolla olisi merkitystä. Tietysti tukisin häntä kaikin mahdollisin tavoin painonpudotuksen suhteen. Jos kyseessä olisi sairaus, niin pysyisin hänen rinnallaan joko paranemisen läpi tai sitten loppuun asti.

Vierailija
12/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omakin bmi on + 30.

Vierailija
13/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos synkkaa. Ihme ulkonäkörasisteja täällä! Kun ihmiseen tutustuu, ulkonäöllä ei ole enää vaikutusta pitämiseen/rakastamiseen - miten se nyt menikään; "läheinen tuttavuus on ystävällinen rumuudelle mutta epäystävällinen kauneudelle"?

Ja jos teillä ulkonäkö vaikuttaa ihmisestä pitämiseen niin voin vain sanoa että onneksi en tunne teitä :p

Vierailija
14/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes päästä ylös sohvalta ilman apua.

Vierailija
15/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, eikös kuolettava ylipaino ole jo sitä luokkaa, että on vaikeaa mahtua esim. autoon?Tai edes päästä ylös sohvalta ilman apua.

mutta kuten jo itse totesin, ainakaan minun kohdallani tuo BMI ei tarkoita sitä. Pääsen ylös sohvalta ja sängystä. Mahdun autoon ja rattikin vielä mahtuu pyörimään. Käyn myös töissä (osa työmatkasta kävellen)ja teen kaikkea muutakin.

Mutta tietysti jos oma BMI on luokkaa 18, voi kuvitella, että 50 tarkoittaa kuolettavaa.

Vierailija
16/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten kauheaksi se mut sitten tekee, mutta en. Juuri noi terveyssyyt, mutta kyllä ulkonäöllisetkin, ikävä kyllä se ulkoinen olemus vaikuttaa ihmisen haluttavuuteen enkä voisi pitää noin lihavaa viehättävän näköisenä. En miestä enkä naista.

Vierailija
17/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ylipaino kertoo todellakin, että jotain on pielessä pahemman kerran. Se ei ole tullut vahingossa ja on huomattava terveysriski.

Hoidan työkseni ylipainoisia, osa on sairaalloisen lihavia. En haluaisi jatkaa työtä kotona.

Oma miehenikään ei erityisen timmi ole. Pömppis kyllä löytyy. Itse olen hoikka ja lihaksikas.

Vierailija
18/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lievä ylipaino olisi ok. BMI 50 olevalla henkilöllä täytyy olla aika erilainen elämäntapa kuin itselläni ja oltaisiin muutenkin aika epäsopusuhtainen pariskunta, mun BMI on 20.

Vierailija
19/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menisi jostain kummallisesta ihastuksesta aivan sekaisin... Eihän vaikeaa lihavuutta kuvaavaa BMI:tä ole ihan hatusta vetäisty, vaan kyllähän se kertoo, että ihmisellä on jotain pahasti pielessä vähintään elintavoissa (ja mahdollisesti korvien välissä yleensäkin). Harvinaiset aineenvaihdunta- tms. sairaudet ovat sitten asia erikseen, mutta vain hyvin pieni osa liikalihavuudesta selittyy niillä.

Vierailija
20/27 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin pitää myös miellyttää silmää. Tuollainen ihravuori aiheuttaisi vain oksennusreaktion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi