kuinka moni tamperelainen aikoo äänestää tunnelia vastaan?
niin. eli siis puolueita demarit, vasemmistoliitto, perussuomalaiset.
?
Kommentit (26)
Mistäs olet niin varma? Eli tässäkö nyt tosiaan olikin kyse pelkästään siitä, että tontit saadaan varakkaille, ihan sama mitä keskituloisille ja vähätuloisille tulee tapahtumaan, niinkö?No miksi ne tontit sitten jätettäisiin myymättä?
niin, miksi. kannattaako satsata tunneliin, jossa on riskejä?
Mitä riskejä tuossa nyt on? Luuletko, että rannan ja keskustan lähellä olevat tontit eivät menisi kaupaksi?
Mun mielestä tässä tärkein ksyymys on se, että miksi tehdä tunnelia mitä 80 prosenttia tamperelaisista ei halua? Veronmaksajat kuitenkin maksavat suurelta osin tämän hankkeen.
Mun mielestä tässä tärkein ksyymys on se, että miksi tehdä tunnelia mitä 80 prosenttia tamperelaisista ei halua? Veronmaksajat kuitenkin maksavat suurelta osin tämän hankkeen.
Miksi Suomessa on pakkoruotsi, vaikka 70% suomalaisista ei halua?
Mistäs olet niin varma? Eli tässäkö nyt tosiaan olikin kyse pelkästään siitä, että tontit saadaan varakkaille, ihan sama mitä keskituloisille ja vähätuloisille tulee tapahtumaan, niinkö?No miksi ne tontit sitten jätettäisiin myymättä?
Mitä riskejä tuossa nyt on? Luuletko, että rannan ja keskustan lähellä olevat tontit eivät menisi kaupaksi?
Johan tuolla joku sanoi, että tonttien myynti ei tule maksamaan tunnelihanketta takaisin. linkkikin oli.
Miksi Suomessa on pakkoruotsi, vaikka 70% suomalaisista ei halua?
en osaa vastata tähän, en ole kaikkitietävä jumala. Sen kuitenkni tiedän, ettei rantatunnelihankkeen kariutuminen kuitenkaan polkisi kenenkän ihmisioikeuksia. Rantatunnelihanke sen sijaan huonontaisi monen tamperelaisen asemaa. Itseasiassa on jo huonontanut. Tärkeistä asioista säästetään, jotta tälläinen idiotismi saadaan toteutettua