Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Comen käyttö, miten sitä tikkua katsotaan?

Vierailija
20.10.2012 |

Nonnih. Ostinpa tuollaisen Come-nimisen värkin apteekista. Pissa karkailee (mulla on yksi synnytys takana ja oon ylipainoinen, siinä vissiin syy) ja paikat roikkuu muutenkin, joten ajattelin, että pitää antaa tehotreeniä nuille lantionpohjan lihaksille.

No nyt olen kokeillut pari kertaa, mutta on vähän mysteeri, että miten sen anturitikun kuuluu liikkua siinä? Eli onko se ihan näkyvä liike, heiluuko se jotenkin. Minusta se näyttää olevan ihan paikallaan, kun puristelen. Vai onko se niin pieni liike, ettei näy? MInkälaisessa asennossa olette comea käyttäneet, makuulla, puolimakuulla, seisten...? Onko ollut apua siitä ja jos on, niin missä ajassa (viikkoja, kuukausia). Auttoiko pissankarkailuun tai laskeumaan?

Olipa monta kysymystä, mutta jos joku on käyttänyt comea, niin olisin tosi kiitollinen tiedoista. Oli aika kallis ostos (47 euroa), enkä haluaisi että menee hukkaan siksi, kun en osaa käyttää sitä. Tai siis osaan, mutta että käytänköhän tehokkaimmalla tavalla, sitä en nyt tiedä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että makaan selälläni ja asennan Comen. Laitan yhden sormen ulosvedetylle antennille ja supistan lihaksia. Kun supistan, antenni liikkuu alaspäin eli ei enää kosketa sormeani. Kun rentoutan, antenni palaa sormea vasten. Aluksi katsoin toimitusta myös peilistä. Kyllä se liike tosiaan näkyy, eihän siinä antennijutussa olisi muuten mitään järkeä.

On vahvistanut lihaksia huomattavasti: enää ei lirahtele juuri lainkaan. Kärsin lievästä laskeumasta ja virtsankarkailusta aiemmin. Ostin Comen kesäkuussa ja siitä lähtien olen käyttänyt säännöllisen epäsäänöllisesti. Lihasten kehittymisen huomaa myös siitä, että jaksaa pidempiä sarjoja ja pidempiä puristuksia.

Vierailija
2/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli-istuva asento tai makuulla alkuun- peili avuksi tai kokeile kädellä tikkua - purista ja tikku liikkuu, jos ei tärähdäkään se ei ole tarpeeksi syvällä tai ei ole puristusvoimaa,, tee sarjoja ohjeen mukaan, pikkuhiljaa huomaat että saat voimaa ja puristus kovenee!! erittäin hyvä keksintö ja vahvisti mun lihakset keskivertoa vahvemmiksi,, mitattiin sähköisellä puristusvoimalaitteella fysioterapeutilla, ohjeet sain sarjoihin fysioterapeutilta, asteittain etenin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opit käyttämään sitä oikein ei antennia enää tarvita vaan osaat ilmankin :-) antenni avuksi alussa

Vierailija
4/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Eli mulla ei ilmeisesti ole sitä puristusvoimaa juuri ollenkaan :( Kun olen makuulla ja katson peilistä, niin ei se tikku juuri liiku, ehkä ihan vähän värähtää. Ja kun yritän puristaa lujemmin, niin sitten heiluu koko pylly :) :) :)

Mutta mahtavaa kuulla, että siitä on ollut apua! Eli minullakin on toivoa. Oon niin väsynyt näihin pissajuttuihin, tuntuu ettei halua enää edes mennä minnekään, kun jos on vähänkin vaikka yskää, niin pissa huilaa. Ei siis lirahtele, vaan sitä tulee tosi paljon.

Jatketaan harjoituksia... :) Kiitos vastanneille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme