Noin 165cm pituiset!
Kommentit (41)
Muutaman puseron ja housut ostin.
Koko 40 meni ja M koko.
Ihan muutamat vaatteet ostin, että taas pärjää jonkun aikaa.
Ei ole kiva, kun vanhat vaatteet roikkuu päälle.
Satsaan enemmän sitten vaatteisiin, kun tämä koko urakka on ohi.
Sellaiset 17kg vielä olisi karistettavaa.
Eli matka suunnilleen puolissa välin.
Sinne jonnekkin 57-60kg tavoittelen.
ap
Koko vaihtelee merkeittäin aika lailla, mutta 36-38 on mulle yleensä hyvä. 34 harvoin paitsi suomalaisissa merkeissä.
ylaosasta olen kapea eli yleensä koko S tai 36
alaosasta sitten pyöreämpi ja koko M tai 38
162 cm, 60 kg, alaosat 36-38, yläosat 38-40, 75DD.
Ja nämä koot eivät ole makkarankuorimallia, vaan ihan sopivia kokoja. Olen entinen aktiiviurheilijan, eli painossa on myös lihasta (toki löysääkin on nykyään).
94 kg. Vaatekoko 48-50, rintaliivit kokoa 95D.
88kg ja vaatekoosta ei tietoa, ehkä 44 tai 42, M, L tai XL. Riippuu vaatekappaleesta.
Vyötärön ympärys vaihtelee 91-95cm
Pituutta 166 cm ja painoa n. 57 kg.
Yläosa 34-36, alaosa 36-38. Liivit yleensä B75-80.
Entiset mitat vaatteissa oli 44 pääosin.
Kuppikoko ollut 85G tai 90D/DD.
Vyötäröltä on lähtenyt 18cm.
Reittä en missään vaiheessa tullut mitanneeksi, mutta vanha housut kertoo, että väljyyttä on tullut.
Ostamani vaatteet ei ole sarjassa makkarankuoria. Kokeilin kokoja 40, 42.
Rintaliiveissä koko pysynyt samana edelleen. Oli pakko ostaa parit uudet ihanuudet. Ne oli vähän niinkuin palkintoni.
ap
Liikaa ja Liian suuri ja se siitä :P
olen laihtunut melkein 15kg. Vaatekaupoille pitäisi mennä. Pohdin,, että joko alkaa olla toivoa päästä kokoon M tai 40.
Painan nyt 76kg. ap
Olen kurvikas eli aika isot tissit ja perä joten mitkään ihan pienimmät koot ei mene päälle.
olen laihtunut melkein 15kg. Vaatekaupoille pitäisi mennä. Pohdin,, että joko alkaa olla toivoa päästä kokoon M tai 40.
Painan nyt 76kg. ap
Mä olen 164 cm, 69 kg, ja vaatekoko on 44. Iso vatsanympärys pakottaa noin isoon kokoon, on kunnon kaljamaha. Mun tarttisi varmaan laihtua noin 55-kiloiseksi että menisi 40 päälle.
Mun vaatekoko on 40-42, paino 62 kg, 165 cm. Rinta 97, vyötärö 78, lantio 102 cm. M voi mahtua tai sitten ei.