Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tämän kodin sisustuksesta? linkki

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sisustus oli liian yksivärinen. Siellä olisi saanut olla enemmän väriä. Pidin joistain huonekaluista, mutta kokonaisuus ei ollut ihan omaan makuuni.

Olisikohan sisustus kolmessa vuodessa jonkin verran jo muuttunut? Jos et millään huomannut, niin tämä ketju on kolmen vuoden takaa.

Vierailija
22/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset verhot ei laskeutineet nätisti. Muutenkin tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan liikaa kasarityyliä. Rahalla saa ja hevosella pääsee meininki jotenkin. Ei kiitos minulle.

Itselläkin tuli heti mieleen juuri tämä. Vaikka itsekin pidän minimalistisesta tyylistä niin tuolla ei ollut mitään uniikkia katseen vangitsijaa.

Vierailija
24/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sisustettu isolla rahalla, mutta huonolla maulla.

Vierailija
25/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli selvästi mietitty ja vintagetavaroiden hankkimiseen käytetty aikaa. Varmaan ihan toimiva sisustus. Mutta todellakin tylsä, persoonaton ja ankea.

En viihtyisi itse. Valkoinen ei vaan ole mun juttuni ja teräsastioista ja -tavarat vihloo hampaita jo ajatuksen tasolla.

Lisäksi olen itse sen ikäinen, että meillä oli kotona juuri artekia, skannoa, aaltoa, iittalaa, marimekkoa, joten olisi outoa kalustaa oma koti jo edesmenneiden vanhempieni tyyliin.

Vierailija
26/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viihtyisän näköinen. Kivoja väriläikkiä siellä täällä.

Vierailija
27/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, persoonaton ja kallis.

Vierailija
28/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihtyisi. Persoonallisuus ei näy ollenkaan. Ne nahkakalusteet ihan kamalia, sori! Enkä hlökohtaisesti pidä Artekistakaan

Vierailija
29/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian asetelmallista ja steriiliä. Onneksi sentään on hieman käytetty värejä. Ikimaailmassa en haluaisi keittiöön mustia työtasoja ja seinäpintoja. Osa esineistä oli mieleeni ja toiset ei.

Vierailija
30/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näääh, ei minun makuun

Vierailija
31/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolea ja steriili. Tavarat ovat tärkeitä sille henkilölle, joka asuu asunnossa. Tärkeämpiä kuin ihmiset.

Vierailija
32/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa ei voi puhua sisustamisesta. Koti oli kuin mikä tahansa tuon tyyppisillä design-kalusteilla tehty koti, liian persoonaton. Liian helppo ratkaisu ja samalla niin kovin tylsä.

Vierailija
33/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki oli kaunista ja kivaa mutta... minusta ahdistavaa. Minusta tuollaiset kodit, joissa jokaisella hiuspinnilläkin on oma tarkka paikkansa, ovat friikkejä.

joo ihan kun olis joku pakkoneuroosi.. pölytöntä.. mitään mikä ei kuulu touhon ei siinä saa olla! Onko kokoajan perässä korjamassa toisten jälkiä niin tavaroita kuin jälkiä jälkiä.. yök

Vierailija
34/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva näyttää kylläkin ihan lepakolta.

Vierailija
35/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävä, ei yhtään mun tyylinen.

Vierailija
36/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun makuuni. Keittiö/olohuone liian valkoinen. Näyttää persoonattomalta. Muutenkin todella steriilin oloinen, vähän värejä ja kaikella liian tarkka paikkansa. Juuri kuin lehdestä napattu kuva, mutta ei ilmennä kodikkuutta. Kiva sinänsä, että haluttu käyttää suomalaista designia, mutta rohkeampaa yhdistelyä voisi kokeilla. Olohuoneen istuinkalusto oli anteeksi vain, järkyttävän ruma. Näytti huonokuntoiselta. Aalto maljakot ja Iittalan kastehelmi tuikkukipot taas todella ennalta-arvattavia... Olisin kaivannut vaihtelevuutta ja sitä, että eläminen näkyy kodissa. Esim harrastusesineitä esillä tai useampi matkamuisto? Yleisesti ottaen siis siisti kokonaisuus ja kuitenkin miellyttävä katsella. Mutta ei vain omaan makuuni. :)

Vierailija
37/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Persoonaton.

Vierailija
38/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mun valinta, mutta tykkään katsella erilaisia sisutuksia ja tyylejä.

Tuossa se on aina joka paikassa munittu jollain. On haettu designia ja laatua sekä minimaalisempaa tyyliä.

Olkkarin munii sohvaryhmä. Aivan liian sipposet pöytäryhmän rinnalla ja olisin ostanut joko nostalgisen ja selkeän sohvan tai hyvin vaaleasävyisen isomman sohvaryhmän. Parhaiten olis varmaan sopinut Artekin nojatuoli, sohvapöytä  ja jokin nauhapunottu sohva mikä menee myös vuoteeksi. Olikos nyt Ikeallakin joku singlar tmv., joka vienyt bloggareiden sydämet.

Beige makkari olisi tuolloin linjassa muuhun ja parvekekin ihan pelkistetyn kaunis mitä tuosta selvää sai.

Muut makkarit sitten ihan ok, mutta valaisimilla pilattu koko juttu.

Mutta koti on koti ja pääasia on,mettä siellä asujansa viihtyvät. :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi