Mitä mieltä olet tämän kodin sisustuksesta? linkki
Kommentit (38)
Valkoiset verhot ei laskeutineet nätisti. Muutenkin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
ihan liikaa kasarityyliä. Rahalla saa ja hevosella pääsee meininki jotenkin. Ei kiitos minulle.
Itselläkin tuli heti mieleen juuri tämä. Vaikka itsekin pidän minimalistisesta tyylistä niin tuolla ei ollut mitään uniikkia katseen vangitsijaa.
On sisustettu isolla rahalla, mutta huonolla maulla.
Oli selvästi mietitty ja vintagetavaroiden hankkimiseen käytetty aikaa. Varmaan ihan toimiva sisustus. Mutta todellakin tylsä, persoonaton ja ankea.
En viihtyisi itse. Valkoinen ei vaan ole mun juttuni ja teräsastioista ja -tavarat vihloo hampaita jo ajatuksen tasolla.
Lisäksi olen itse sen ikäinen, että meillä oli kotona juuri artekia, skannoa, aaltoa, iittalaa, marimekkoa, joten olisi outoa kalustaa oma koti jo edesmenneiden vanhempieni tyyliin.
Ihan viihtyisän näköinen. Kivoja väriläikkiä siellä täällä.
En viihtyisi. Persoonallisuus ei näy ollenkaan. Ne nahkakalusteet ihan kamalia, sori! Enkä hlökohtaisesti pidä Artekistakaan
Liian asetelmallista ja steriiliä. Onneksi sentään on hieman käytetty värejä. Ikimaailmassa en haluaisi keittiöön mustia työtasoja ja seinäpintoja. Osa esineistä oli mieleeni ja toiset ei.
Kolea ja steriili. Tavarat ovat tärkeitä sille henkilölle, joka asuu asunnossa. Tärkeämpiä kuin ihmiset.
Minusta tuossa ei voi puhua sisustamisesta. Koti oli kuin mikä tahansa tuon tyyppisillä design-kalusteilla tehty koti, liian persoonaton. Liian helppo ratkaisu ja samalla niin kovin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
kaikki oli kaunista ja kivaa mutta... minusta ahdistavaa. Minusta tuollaiset kodit, joissa jokaisella hiuspinnilläkin on oma tarkka paikkansa, ovat friikkejä.
joo ihan kun olis joku pakkoneuroosi.. pölytöntä.. mitään mikä ei kuulu touhon ei siinä saa olla! Onko kokoajan perässä korjamassa toisten jälkiä niin tavaroita kuin jälkiä jälkiä.. yök
Sohva näyttää kylläkin ihan lepakolta.
Aika järkyttävä, ei yhtään mun tyylinen.
Ei minun makuuni. Keittiö/olohuone liian valkoinen. Näyttää persoonattomalta. Muutenkin todella steriilin oloinen, vähän värejä ja kaikella liian tarkka paikkansa. Juuri kuin lehdestä napattu kuva, mutta ei ilmennä kodikkuutta. Kiva sinänsä, että haluttu käyttää suomalaista designia, mutta rohkeampaa yhdistelyä voisi kokeilla. Olohuoneen istuinkalusto oli anteeksi vain, järkyttävän ruma. Näytti huonokuntoiselta. Aalto maljakot ja Iittalan kastehelmi tuikkukipot taas todella ennalta-arvattavia... Olisin kaivannut vaihtelevuutta ja sitä, että eläminen näkyy kodissa. Esim harrastusesineitä esillä tai useampi matkamuisto? Yleisesti ottaen siis siisti kokonaisuus ja kuitenkin miellyttävä katsella. Mutta ei vain omaan makuuni. :)
Ei olisi mun valinta, mutta tykkään katsella erilaisia sisutuksia ja tyylejä.
Tuossa se on aina joka paikassa munittu jollain. On haettu designia ja laatua sekä minimaalisempaa tyyliä.
Olkkarin munii sohvaryhmä. Aivan liian sipposet pöytäryhmän rinnalla ja olisin ostanut joko nostalgisen ja selkeän sohvan tai hyvin vaaleasävyisen isomman sohvaryhmän. Parhaiten olis varmaan sopinut Artekin nojatuoli, sohvapöytä ja jokin nauhapunottu sohva mikä menee myös vuoteeksi. Olikos nyt Ikeallakin joku singlar tmv., joka vienyt bloggareiden sydämet.
Beige makkari olisi tuolloin linjassa muuhun ja parvekekin ihan pelkistetyn kaunis mitä tuosta selvää sai.
Muut makkarit sitten ihan ok, mutta valaisimilla pilattu koko juttu.
Mutta koti on koti ja pääasia on,mettä siellä asujansa viihtyvät. :))
Olisikohan sisustus kolmessa vuodessa jonkin verran jo muuttunut? Jos et millään huomannut, niin tämä ketju on kolmen vuoden takaa.