Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tämän kodin sisustuksesta? linkki

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiö oli ihanin, olkkari kiva mutta ne makkarit oli kyllä vähän ankean tylsiä.

Vierailija
2/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohva + nojatuolit hirveitä!!

Muuten kyllä tykkäsin sisustuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään omaperäistä ja luullaan designkodiksi.

Niin tylsä, niin tylsä ja niin nähty sata kertaa. Ei mitään persoonallista.

Vierailija
4/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kovin tylsa. Kolmetoista tusinassa. Sohva oli ihan kiva.

Vierailija
5/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan makuuni turhan kliininen ja persoonaton. Periaatteessa pidän jostain jutuista, kuten vaikka tuosta pöytäliinasta mutta Artekkia oli mielestäni paljon ja enemmän näkymisen vuoksi kuin että estetiikkaa olisi mietitty tarkemmin. Keittiön musta-valko-kontrastisuus ei ole omaan makuuni (on tietty mahdollista, että eivät ole sitä itse valinneet).

Vierailija
6/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä jaksat.

Vierailija
7/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki oli kaunista ja kivaa mutta... minusta ahdistavaa. Minusta tuollaiset kodit, joissa jokaisella hiuspinnilläkin on oma tarkka paikkansa, ovat friikkejä.

Vierailija
8/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki oli kaunista ja kivaa mutta... minusta ahdistavaa. Minusta tuollaiset kodit, joissa jokaisella hiuspinnilläkin on oma tarkka paikkansa, ovat friikkejä.

Minä rakastan kaikkea kaunista.

Vierailija
9/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se punaisten maljakoiden ryhmä keittiön kaapin päällä. Muuten kyllä omaan makuun juurikin tylsä, ankea kliininen ja laitosmainen. Itse tykkään väreistä ja kuvioista.

Vierailija
10/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä tosin kaikki on artekista.

nanny stilistä tykkäsin.

Vierailija
11/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oma makuni on vielä minimalistisempi. Ainakaan Aalto-vaaseja en jaksaisi pitkään katsella. Kokoelmista vähentäisin 75% ja toisin kirjoja tilalle.

Vierailija
12/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuone oli ihan ok. En ole mustavalkoihmisiä.

Vierailija
13/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja visuaalisesti selkeä. Ei moitteen sijaa sen suhteen. Ei kuitenkaan omaa tyyliäni, paitsi tietyt elementit (mm.Siena-kangas), ei minun kotini. Itse pidän eklektisemmästä, vähän rikkaammin ja persoonallisemmin laitetuista kodeista, missä näkyy harrastukset ja mielenkiinnonkohteet selvemmin, se että kotona tehdään asioita ja tunnetaan intohimoa jotain asioita kohtaan, uskalletaan tuoda esille omaa persoonaa ja että koti ei ole vain virheettömästi sisustettu ja visuaalisuus tärkein mitä se ilmentää.

Vierailija
14/38 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan liikaa kasarityyliä. Rahalla saa ja hevosella pääsee meininki jotenkin. Ei kiitos minulle.

Vierailija
15/38 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lämpee.

Vierailija
16/38 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

villitystä; WHITE trashia ;)

Vierailija
17/38 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla edes yksi vahan yllattavampi huonekalu.

Aalto-asetelman vaihtaisin johonkin ihan muuhun statement-asetelmaan tai teokseen, miellaan johonkin orgaaniseen, vaikka puusta tehtyyn etta tulisi vahan lampoa.

Viherkasvit voisi tehda teraa.

Aika kasarin oloinen varimaailma, mutta pidin avaruudesta ja valoisuudesta, ja varmasti viihtyisin tuossa kodissa. Makuuhuoneet oli OK.

Vierailija
18/38 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tylsä ja kliininen se oli.

Vierailija
19/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sisustus oli liian yksivärinen. Siellä olisi saanut olla enemmän väriä. Pidin joistain huonekaluista, mutta kokonaisuus ei ollut ihan omaan makuuni.

Vierailija
20/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään vikaa ollu. Mutta en itse viihtyisi tuossa kodissa. Käydessä ei häiritse mutta en voisi asua. Keittiöstä en tykänny yhtään, liian kiiltävät ja modernit keittiökaapit. Itse tykkään vanhoista taloista 1600-1800 luvulla rakennetuista ja sisustus sen mukaan vanhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän