Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mielipiteitä, huijaavan miehen huijaus

Vierailija
17.10.2012 |

Eli, minulla on miesystävä ja seurustelemme. Kaverini löysi miehen netistä, siis hänen deitti-ilmon. Alkoi flirttaan hänelle, laittoi vain pari flirttiä ja mies oli heti innostunut.

Kyseli millä mielellä ystäväni on siellä deittisivulla, ystävä kirjoitti vain että kiinnostaako miesystävääni kuuma seksiyö, hotellissa hänen kanssaan. Mies oli heti innoissaan ja antoi puhelinnumeronsa.

Samaan aikaan minä kutsuin miestä viettämään kanssani yötä ja aamua, kiihkeän rakastelun merkeissä.

Arvatkaapa minne mies on menossa, tuntemattoman naisen luo harrastamaan seksiä, kysellen tarviiko hän kondomia.

Ystäväni ei todellakaan ole odottamassa miestä hotellissa vaan juttelemme juuri nyt puhelimessa ja nauramme että on jo typerä mies minulla.

No, ei ole enää minun miesystävä, siellä jahtaa kuumaaseksiä, 100 kilsan päässä.

Byebye

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä :) Tää on siis niin huippu koko kosto. Hyvä tytöt!

Vierailija
2/38 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kovasti innokas tuleen kylään.

Sanoin vaan että eipä nyt taida kiinnostaa, pitäisköhän hänen mennä respan viereen ootteleen jos joku ottais mukaansa.

Vastaus tuli: Että mitä?

En ole vastannut siihen mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen lähettämä kalukuva... mitähän sillä tekisi. Lähettäisikö miehelle

Vierailija
4/38 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano et sulle tuli tällainen :D

Vierailija
5/38 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tilannepäivityksiä, ap!

Vierailija
6/38 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettänyt mies kiukkuaa ystävälleni deitti-sivulla että tämä on huijarijapetturi, ja ketä meinaa seuraavaksi ku**ttaa. Nyt lähtee kuva miehelle.

Ystäväni tuli kylään ja ollaan naurettu, ukolle. Mulle ei ole laittanut mitään kun en ole vastannut viestiin. Ja nyt saa elämänsä vastauksen

Vierailija
7/38 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme innolla vastausta, skumppaa lasissa ja kippistetään. Jokaisella pitäisi olla tällaisia ystäviä, siis niin ihana ystävä kuin olla ja voi. Naisvoimaa

Vierailija
8/38 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettimiehiä, laittamalla pari muutakin profiilia ja jokaikinen on mennyt miinaan, eli saattavat jutella yhteisistä suunnitelmista, kanssani, mutta samaan aikaan jahtaavat feikkiprofiiliani netissä..

Vierailija
9/38 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vi**u ämmät, ei muuta.

Mutta tuolle kauheelle keuhkoomiselle tuolla deitti-sivulla ei voi kuin nauraa. Ei kestä itse tulla huijatuksi vaikka itse tekee samaa kokoajan

***Onneksi olet poistanut kuvasi tuolta sivuilta ettei

vaan kukaan sinua tunne että millainen petturi on

lupausten takana!*** Miehen teksti, ei voi kuin nauraa

Vierailija
10/38 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen lähettämä kalukuva... mitähän sillä tekisi. Lähettäisikö miehelle

Lähetitkö kuvan?

Vierailija
11/38 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelun clousaus, se oli sitten siinä. Toivotin miehelle Happy hunting honey!

Tuota ennen ystäväni kirjoitti pitkän vastineen, miehen petturi-kiukutteluun. Jotenkin näin: Muista, ei ole olemassa sellaista kuin ilmainen pano!

Ja sitten pitkä kertomus, kuinka häntä ottaa päähän miehet jotka suhteessa ollessaan metsästävät naisia ja pettävät. Ja kysymys mikä mies on valittamaan petturuudesta? Mikä hän on itse, peilistä kannattaa katsoa

Eli juttu on nyt end!

Vierailija
12/38 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten voi olla noin pillun puutteessa, ja valitsee mieluummin jonkun nettipanon vaikka oma naisystävä tarjoaa samaan aikaa samaa. Varmaan ärsyttää tota äijää. Niin oikein tollanen

Vierailija
13/38 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tainnu olla kotona kovin kummosta toimintaa tarjolla...

Vierailija
14/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten laitat tekstarin parin tunnin päästä, että eikö panoseurasi tullutkaan, voi voi miten ikävää kun otit kondomitkin mukaan

:D

Vierailija
15/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni laittoi kondomikyselyyn vain että onko mies tuhma vai kiltti. Jos on kiltti ei tarvi kondomeja. Siellä ukko kohta muna kourassa vapisee ja odottaa, naista.

Idiootti, mietittiin että jos ystävä vaihtaa mun kuvan siihen deitti-ilmoonsa, tajuaako mies sitten mitä teki.

Vierailija
16/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä jokin viesti (siinä vaiheessa kun miehelle jo tullut selväksi ettei naista tulekaan) perään, että "hei, kortsut unohtui matkasta, tuhma mies" tms.

Vierailija
17/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni laittoi kondomikyselyyn vain että onko mies tuhma vai kiltti. Jos on kiltti ei tarvi kondomeja. Siellä ukko kohta muna kourassa vapisee ja odottaa, naista.

Idiootti, mietittiin että jos ystävä vaihtaa mun kuvan siihen deitti-ilmoonsa, tajuaako mies sitten mitä teki.

Tiedätkö hotellin ja huoneen numeron, hitto kun onnistuisit järkkäämään että sen huoneen oveen koputtaisikin joku homoprostituoitu kikkeli kädessä ja vaseliinipurkki toisessa.

Vierailija
18/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipaikkakunnalla, joka kestää myöhään ja on yötä veljensä luona.

Laitoin äsken viestin että mikäs on kun ei mitään kuulu? Vastaus tuli että kiire ja tärkeä kokous, mutta olen hänen mielessä kokoajan.

Oikeasti olen epäillyt jo muutaman kerran miehen menoja ja nyt jää oikein komeasti kiinni.

Vierailija
19/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sun kannalta harmi että tuollainen paljastui, mutta saan kyllä jotain tyydytystä tuosta miehen käräyttämisestä. Hähhähäh...

Vierailija
20/38 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä mieltä tästä nyt olisi. Tietysti jos onnistuisi vetoamaan johonkin väärinkäsitykseen, joka on estänyt tapaamisen, vedätystä voisi jatkaa pidempäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän