Sataa ja sataa! Tosi ikävää!
Tekisi mieli lähteä ulos mutta ei tuonne sateeseen viitsi mennä kun ei ole ihan pakko. Jos olisi semmonen totaalinen sohvaperuna ja sisäotus niin kyllähän tämäkin sää menisi mutta mun tekisi mieli vähän ulkoillakin joskus mutta ei sateessa rämpiminen mitään kivaa ole.
Kommentit (24)
normaalista ulkoilupuvusta erota. Se on kevyt ja täysin sateenpitävä. Ostin sen joskus vuosi tai pari sitten cittarista alennusmyynnistä ja maksoi alle 60 euroa. Ulkoilutan koiraa ihan joka säällä, joten kamppeet sitten ovat sen mukaan.
No nyt ymmärrän sun säästä piittaamattoman asenteesi kun rankkasade ei mahda mitään vaatteillesi. Minun ulkoilupukuni ei pidä yhtään kaatosadetta (kirjoitin 9:n).
Itse ostin urheiluliikkeestä Rai Ski:n Drymaxx-puku noin 6-7 vuotta sitten. Maksoi alessa silloin alle 100 euroa. Sillä olen porskuttanut uolkona säällä kuin säällä. Pukua pesty varmaan 1000 kertaa ja edelleenkin pitää vettä, jopa tunnin kaatosadetta (testattu).
Kaunis se puku ei ole, mutta haittaako tuo tuolla hiekkiksellä?
Kyllä! Coretexit ja kumpparit löytyy. Koiran takia aikoinaan hommattiin kunnon vaatteet sateeseenkin ja koiran kans ulkoiltu myös kaatosateessa ja lasten siunannuttua luonnollisesti myös niiden kans.