Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasokas ravintola Tampereella? Mihin ei ainakaan kannata mennä?

Vierailija
17.10.2012 |

Hakusessa hyvä ja tasokas illallisravintola Tampereella. En tunne kaupunkia ollenkaan entuudestaan. Ei mitään ketjuravintoloita tai muita grillejä vaan ihan oikeasti tasokasta ja hyvää ruokaa pitäisi saada.... Ja lapset ei ole mukana.

Kiitos vinkeistä :)!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsinneula ja tiiliholvi tulivat mulla ensiksi mieleen.

Vierailija
2/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusessa siis omakohtaiset kokemukset, eli olet itse havainnut hyväksi eikä vaan että mainostavat jossain olevansa hyviä ja hienoja;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hella ja huone on loistava, C:tä on kehuttu, samoin Ravinteli Berthaa - itse en ole noissa kahdessa viimeisessä vielä ollut.

Vierailija
4/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että itse en ole näsinneulassa käynyt mutta tiiliholvissa kyllä :)

Vierailija
5/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkoja, joihin ei kannata mennä ovat mm. Salud ja Stefan's Steakhouse.

Vierailija
6/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammelassa (pari kilsaa keskustasta) on oikein makoisa. Ei erityisen fiini, mutta keskitasoa parempi kuitenkin.

Vierailija
7/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hella ja huone (tai Huone ja keittiö, en koskaan muista :)). Piitää varata pöytä. Salud on perinteinen, hyvä ruokapaikka. Jos menette lounaalle, kannattaa ehdottomasti mennä kauppahallin Neljään vuodenaikaan (Quatre Saisons).

Joku tamperelainen voi varmaan kertoa, mikä on nimeltään se Puutarhakadun ja Hämeenpuiston kulmassa oleva bistro, josta saa hyvää ruokaa.

Kuvittelen että ap tarkoitta "tasokkaalla" hyvää ruokaa. Pröystäily- ja pönötyspaikat ovat sitten erikseen.

Missä kuosissa ovat nykyään esim. Sorsapuisto, Laterna ja Tiiliholvi? Niissä olen saanut ihanaa ruokaa ja hyvää palvelua.

Minne ei kannata mennä? Onhan Mansessakin näitä ketjupaikkoja, Amarilloa, Fransmannia, Rossoa, joissa ruoka on yhdentekevää tai pahaa. Harald Hämeenkadulla on ehkä rumin ravintola jossa olen ikinä ollut ja ruoka samaa tasoa.

Vierailija
8/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiliholvi oli kyllä hyvä. Maukasta ruokaa.

Vierailija
9/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan Roastissa oli ennen hyvää ruokaa, nykyään se on kaikilla mittareilla alle keskitason. En mene enää uudelleen.

Vierailija
10/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiliholvia tai Hellaa ja Huonetta. Molemmissa käydään säännöllisesti ja ei olla petytty.

Tosin suosikkeja tulee listalta otettua.

Ravintola C:ssä käytiin ekaa kertaa ja oli hieno kokemus sekin. Ehkä ensi kerralla otan vaan toisen annoksen. Mieheni nieriäannos oli loistava. Itse söin pastaa ja oli kyllä vähän ylikypsää...

Vierailija
11/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin hakusessa. Voidaan kyllä pönöttää ja rahaakin satsata, jos ruoka on oikeasti sen arvoista, mutta ei siis pröystäilyn vuoksi.

Vielä saa ehdottaa, kun ollaan paikalla useampi päivä :)

Ja kiitos tähänastisista ehdotuksista. Helmaan ja huoneeseen törmäsinkin jo jollain toisella palstalla ja se ainakin kiinnostaa...

Vierailija
12/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tamperelainen voi varmaan kertoa, mikä on nimeltään se Puutarhakadun ja Hämeenpuiston kulmassa oleva bistro, josta saa hyvää ruokaa.

Tarkoitatko Tuulensuuta? Siellä on kyllä minustakin hyvä ruoka.

Jos tosiaan on toiveissa hyvä ruoka, mutta ei pönötysravintola, menisin Tuulensuuhun, Pispalan Pulteriin tai Antikaan.

Vierailija
13/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomiokirkonkadulla, aivan erinomaista ruokaa ja palvelua saimme viime lauantaina. Plevna on myös hyvä.

Vierailija
14/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on C tai Roast?

Kiva, että Tiliiholvi on pitänyt tasonsa, se oli tampereenvuosinani suosikkipaikkojani.

Entä Henri's? Monien aikoinaan kehuma fine dining-paikka, mulla ei kokemuksia.

Muistatteko tamperelaiset La Perlan, vinosti asemaa vastapäätä? Sitä ei enää ole, mutta siellä olen syönyt parasta italialaista ruokaa mitä olen Suomessa saanut. Kerran söni siellä pasta alle vongole ja meinasin ruveta itkemään kun ruoka loppui, niin hyvää se oli. :D

Tiiliholvia tai Hellaa ja Huonetta. Molemmissa käydään säännöllisesti ja ei olla petytty.

Tosin suosikkeja tulee listalta otettua.

Ravintola C:ssä käytiin ekaa kertaa ja oli hieno kokemus sekin. Ehkä ensi kerralla otan vaan toisen annoksen. Mieheni nieriäannos oli loistava. Itse söin pastaa ja oli kyllä vähän ylikypsää...

Vierailija
15/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.heinatori.com/heina/index.php?i=9&ig=1

jos tälläisestä ruoasta tykkää.

Tervetuloa Tampereelle!

Vierailija
16/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stefans steakhousessa?

Ollaan menossa sinne pikkujouluruokailulle työpaikan kanssa ja siksi kysyn ;)

Vierailija
17/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on sfansin steakhousessa? Ajattelin joskus käydä siellä, nettisivujen perusteella odottaisin saavani sieltä parhaat pihvit suomessa.

Joku haukkui jo Haraldia ja mä yhdyn siihen myös. Tilasin joskus, siis sen kerran kun siellä kävin, ruokaa missä oli rapua ja en pystymyt syömään niitä rapuja. Ja siis mä rakastan rapua, mutta ne vaan maistui niin pahalle. Må epäilen että olivat säilykkeitä ja se kamala maku tuli siitä säilykeliemestä.

Vierailija
18/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyviä kokemuksia: Heinätori

Vaihtelevaa, kuitenkin enemmän positiivista: Tiilinholvi, Astor

Huonoja kokemuksia eli en suosittele: 2h+k

Vierailija
19/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stefans steakhousessa?

Ollaan menossa sinne pikkujouluruokailulle työpaikan kanssa ja siksi kysyn ;)

ja ruoka oli enimmäkseen hyvin keskinkertaista: mautonta ja luonteetonta. Ihan ok, muttei todellakaan hintansa väärti. Lisäksi tarjoilija oli täysin pihalla.

Vierailija
20/44 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne Hella&Huoneeseen saa muuten jonkun tarjouksen sieltä rautatieaseman kahvilapisteestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan