Voiko Cipralexin satunnaisnapsiminen tehdä tosi ärtyisäksi?
Eli välillä tuntuu, että lääkettä olisi hyvä syödä, mutta sitten taas välillä ajattelen, että sivuoireet ovat liian voimakkaat, joten jätän ottamatta vaikka pari päivää.
Nyt olen tehnyt näin pari viikkoa ja tuntuu, että pää räjähtää. Yleensä olen pitkäpinnainen, mutta nyt tosi hermoheikko. En haluaisi kohdata ihmisiä pahantuulisina ollenkaan, haluaisin vaan olla rauhassa:(
Pitää varmaan jättää ottamatta. Syy pillereihin on sosiaalisten tilanteiden pelko lähinnä.
Kommentit (6)
satunnaisuudesta (tai itse sairaudesta). Minä ainakin huomaan ärsytyksen, jos lääke on päivän/muutaman päivän ajan unohtunut.
Ei sitä tarvitse kertoa.
Ehkäpä jätän koko lääkkeen pois ja menen testaamaan vaikka kilpirauhasarvot sen sijaan.
Ei ole mitään järkeä "napsia" Cipralexia satunnaisesti jos haluaa parantua. Sivuoireet on joskus alussa rankat, mutta loppuvat aikanaan (mulla kesti kaksi vkoa). Jos lääkettä välillä syö ja välillä jättää syömättä, niin eihän siitä seuraa kuin pelkkiä sivuoireita, lääke ei pääse vaikuttamaan ollenkaan.
Ap, leiki että olet aikuinen ja ota lääkkeesi lääkärin ohjeen mukaan.
Ei sitä tarvitse kertoa.
Ehkäpä jätän koko lääkkeen pois ja menen testaamaan vaikka kilpirauhasarvot sen sijaan.
enkä usko että kilpirauhashäikkä voisi aiheuttaa sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Napsiminen aiheuttaa lääkeainepitoisuuden jatkuvaa heittelyä, mikä heikentää mielialojasi ja stressinsietoasi. Itseaiheutettu vaiva siis sinulla, kuten tiedät. Nyt päätät joko käyttää määrättyä lääkettä ja sietää ne muutaman viikon sivuoireet, tai sitten päätät ettet lääkettä käytä ja lopetat.
mulla ainakin kilpirauhasen liika- sekä vajaatoiminta aiheutti paniikkihäiriötä ja ahdistusta. Nyt kun ei ole enää kilpirauhhasissa häikkää, niin nuo oireet jäi päälle. Se laukaisi ne.
Ei Cipralexia voi napsia miten sattuu. Voi hyvää päivää. Se pitää lopetta suunnitellusti lääkärin valvonnassa. Kauanko ehdit syöd kunnolla, ehtikö sivuoireet poistua alun jälkeen? Vai oletko syönyt pidempään ja silti on ollut sivuoireita? Lääkärille mars ja vaihtamaan, jos ei sovi. Tuollainen napsiminen on tosi typerää.