Kumman ottaisin miehen lisäksi synnytyksen mukaan
Siskon vai äitisi (molemmat synnyttäneitä naisia)JOS HALUAISIT TOISEN TUKIHENKILÖN.
EI KIINNOSTA JOS ET HALUA. Jos haluat vain miehen niin evvk.
Haluan siis nyt VAIN kuulla niiltä jotka ovat ottaneet tai harkitsevat ottavansa toista tukihenkilöä synnytykseen mukaan. :)
Kommentit (26)
oli äitini synnytyksessä mukana ja luojan kiitos että olikin! Miehestä kun ei näkyny eikä kuulunu, onkin siksi nykyään ex... Äitiin voi luottaa, mutta seuraavalla kerralla taidan ottaa siskoni vaikkei olekaan synnyttänyt (en ole raskaana nyt). Äiti vaan hössötti ja paapo ku pientä lasta ja ponnistusvaiheessa silitti mua kuin koiraa... huoh :D
Siskon vai äitisi (molemmat synnyttäneitä naisia)JOS HALUAISIT TOISEN TUKIHENKILÖN.
mutta saattaisin harkita teini-ikäistä lastani... en tiedä, kun tilanne ei ole ainakaan vielä oikeasti tulossa eteen.
Heippa ap. Itse ottaisin mielummin siskoni, sillä hän on nyt lähiaikoina synnyttänyt kolme lasta ja tietää siis nykykäytännöistä paremmin kuin äitini. Lisäksi äitini ei ole koskaan synnyttänyt alakautta. Eli jos sektion todennäköisyys kohdallani olisi pieni, myös tämän takia siskoni olisi parempi tukihenkilö.
Heippa ap. Itse ottaisin mielummin siskoni, sillä hän on nyt lähiaikoina synnyttänyt kolme lasta ja tietää siis nykykäytännöistä paremmin kuin äitini. Lisäksi äitini ei ole koskaan synnyttänyt alakautta. Eli jos sektion todennäköisyys kohdallani olisi pieni, myös tämän takia siskoni olisi parempi tukihenkilö.
Kiitos. :)
Kyllä teilkkujat olette melkoisen lapsellisia. Mitään hienompaa omassa synnytyksessäni en yleisesti ajateltuna näe (toki niin että se on oma ja tärkein)