Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laitat miehelle viestin töihin, vastaako?

Vierailija
16.10.2012 |

Mua harmittaa, kun on aivan yhtä tyhjän kanssa laittaa viestiä miehelle. En todellakaan laita usein, mitä sitä töihin häiritsemään. Joskus sitä vain kaipaisi, että saisi tukea. Tänään lapsi jäi hirveästi itkemään päiväkotiin, minä lähdin itkien töihin ja laitoin miehelle viestin miten raskas aamu ja miltä tuntui. Tiedän että miehellä on puhelin mukanaan ja suurimmaksi osaksi työtehtävänsä vaan valvomista, eli juo kahvia ja lukee lehtiä, mutta taaskaan ei vastaa minulle mitään. Tulee ikävä olo. Ja taas muistan, että ei kannata hänelle kirjoittaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä heti jos on palaverissa tms hektistä meneillään. Onhan se nyt kummankin työtehtävistäkin kiinni pystyykö viestejä edes päivän aikana lähettelemään. Meillä onnistuu ihan mainiosti, itse kotiäitinä ja miehellä hyvin pitkälti itsenäinen toimistotyö, jota voi tehdä tarvittaessa etänäkin.

Harvemmin kyllä mitään 'ruikutusviestejä' laitan, yleensä ovat ihan asiaa - jos jättäisi nekin kaikki odottamaan siihen asti että ollaan koko poppoo kotona niin olisi jo puolet unohtunut. Ja välillä jotain päivää piristävää pikkutuhmaa ;)

Vierailija
22/24 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskaisaa ettei mitään jaksa ellei saa koko ajan jotain kommenttia ja tukea ukoltaan.... Ei ole ihme, että miehet lähtee ja jättää ja pettää, kun vaimo tulee eetteriä pitkin työpaikallekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan myös hommiin, joissa suurimman osan aikaa oi vaan juoda kahvia ja lukea lehtiä. Vai onko joku paikka, jossa ei vielä YT:t aloittamatta.

Vastauksena kysymykseesi. Mieheni vastaa aina. Itse en aina ehdi töissä hänen viesteihin vastailla.

Vierailija
24/24 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valvontahommia ja lehdenlukua. Mutta näin siis jos hommat toimii. Jos nyt sattuukin olemaan kiirepäivä, eikä oikein koneet toimi, niin miehesi luultavasti on "kentällä", eikä ole edes huomannut viestiä.

Ja kyllä minulla saattaa toisinaan jäädä viestit huomaamatta ihan muutenkin. Käynyt esmes vessassa silloin kun viesti on tullut tai muuta vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi