Helsinkiläiset! Mitä tehdä tsadissa 3-vuotiaan kanssa?
Ollaan lähdössä viikonlopunviettoon tammikuun alussa Hesaan. Mitä siellä voi tehdä 3-vuotiaan kanssa? Muuta kuin aleshoppailla...
Kiitos vinkeistä..
Kommentit (7)
Mutta siis,kävisikö joku seuraavista:
-Sealife ois mun mielestä ainakin " varma hitti"
-Heureka (ei välttämättä kauheesti 3v:lle mitään erityistä...)
-Korkeasaari (jos on paljon aikaa)
Korkeasaari ja talvi ei ehkä niin hyvä yhdistelmä noin pienen kanssa.
Minkälainen se merimaailma on ja paljon maksaa sisään?
ap
Aika lyhyt,hintaansa nähden,mutta jos jaksaa viipyillä joka kalan kohdalla ja ihastella niinkuin meidän poika niin johan tulee se lipunhintakin siedettävämmäksi :)
Auki ma-ti ja to-su 10-17 sekä ke 10-20
Liput: aikuiset 12¿, lapset 4-14 v 9¿, opiskelijat ja eläkeläiset 9¿
Siis jos ei ole liian kylmä tmv. Hyvällä talvi-ilmalla siellä on aivan ihanaa!
Kyllä meillä täällä pohojanmaallakin sanotahan notta tsadi
Eiköhän me kaloja mennä pällistelemään. Mukavaa että täällä saa asiallistaki infoa vaikka joskus vähän tihkasee.
Niin, ja pohojalainenhan minäki. Notta tsadi on tsadi vaikkolsin kuinka juntti. :) Äläkää ottako ittehennä.
ap
Ettekö oikeasti ole kuulleet helsinkiä kutsuttavan tsadiksi? Pliis... -AP
Mutta niitä vinkkejä...?