Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiset! Mitä tehdä tsadissa 3-vuotiaan kanssa?

Vierailija
30.11.2005 |

Ollaan lähdössä viikonlopunviettoon tammikuun alussa Hesaan. Mitä siellä voi tehdä 3-vuotiaan kanssa? Muuta kuin aleshoppailla...



Kiitos vinkeistä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö oikeasti ole kuulleet helsinkiä kutsuttavan tsadiksi? Pliis... -AP



Mutta niitä vinkkejä...?

Vierailija
2/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis,kävisikö joku seuraavista:



-Sealife ois mun mielestä ainakin " varma hitti"

-Heureka (ei välttämättä kauheesti 3v:lle mitään erityistä...)

-Korkeasaari (jos on paljon aikaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasaari ja talvi ei ehkä niin hyvä yhdistelmä noin pienen kanssa.

Minkälainen se merimaailma on ja paljon maksaa sisään?

ap

Vierailija
4/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyt,hintaansa nähden,mutta jos jaksaa viipyillä joka kalan kohdalla ja ihastella niinkuin meidän poika niin johan tulee se lipunhintakin siedettävämmäksi :)



Auki ma-ti ja to-su 10-17 sekä ke 10-20

Liput: aikuiset 12¿, lapset 4-14 v 9¿, opiskelijat ja eläkeläiset 9¿

Vierailija
5/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei ole liian kylmä tmv. Hyvällä talvi-ilmalla siellä on aivan ihanaa!

Vierailija
6/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä täällä pohojanmaallakin sanotahan notta tsadi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me kaloja mennä pällistelemään. Mukavaa että täällä saa asiallistaki infoa vaikka joskus vähän tihkasee.



Niin, ja pohojalainenhan minäki. Notta tsadi on tsadi vaikkolsin kuinka juntti. :) Äläkää ottako ittehennä.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä