Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen osallistumaan kotitöihin?

Vierailija
07.12.2005 |

Olemme nyt 4 kertaa asiasta keskustelleet esikoisen syntymän jälkeen (parin kuukauden välein) että mieheni pitäisi osallistua kotitöihin, koska minä olen ollut niin väsynyt etten jaksa tehdä kaikkea. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut, vaikka hän joka kerta lupaa auttavansa jatkossa ja ymmärtävänsä erittäin hyvin, että minä tarvitsen apuja näihin arkiaskareisiin.

Mutta ei..... mitään ei oikeasti tapahdu!!! Vaikka jättäisin joitakin asioita tekemättä, mm. en laita tiskejä astianpesukoneeseen tai en pese pyykkiä, jätän imuroimatta jne.. niin mies ei siltikään osallistu. Kun kysyn miksei hän voi auttaa, hän sanoo, että enhän minäkään tee mitään! Sitten kun pyydän jotain tekemään, tai hän lupaa, niin se tapahtuu 2-3 päivän viiveellä, jos tapahtuu. Esim. eilen hän lupasi imuroida ja vieläkin on imuri tuossa lattialla. En oikeasti jaksaisi nalkuttaa ja valittaa asiasta, koska tästä on todellakin keskusteltu ihan hyvässä hengessä.

Ei siinä, voin minä näitä juttuja tehdä ihan yksinkin, minähän olen päivät lapsen kanssa. Mutta joskus olisi kiva saada apua siivoukseen tai pyykin pesuun, koska mielestäni ne kyllä kuuluu niin miehelle kuin naisellekin.

Auttakaa siis epätoivoista, miten sais tuon miehen auttamaan, kun puhe ei näytä auttavan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme