Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin lapselleni mielummin korviketta kuin äidinmaitoa

Vierailija
14.12.2005 |

tästä on jo aikaa. Mutta lapseni ei synnyttään jaksanut imeä rinnasta maitoa joten häntä oli ruokittava pullolla. Minultakaan ei maitoa kovin hyvin tullut joten pääasia sai korviketta.



Ystäväni, joka imetti omaa lastaan ja luovutti äidinmaitoa synnärille tarjoutui antamaan meillekkin maitoa. Olisi siis lapsellamme ollut näin mahdollisuus äidinmaitoon, vaikkakin ei oman äidin.



Mutta en pystynyt ottamaan tarjousta vastaan... jotenkin se tuntui minusta epämielyttävältä.



Annoin siis lapselleni mielummin korviketta kuin äidinmaitoa.



Olisiko sinä ottanut tuon maidon vastaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa antaa pari kertaa luovutettua äidinmaitoa.

Vierailija
2/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi siis hyvää hyvyyttään sitä tarjosi? Tiedätkö, mikä on äidinmaidon litrahinta? Noin 17 euroa. Mieti sitä ja ajattele, kumpi on arvokkaampaa ja parempaa tavaraa, korvike vai äm. Ja mieti, miksi tuota äidinmaitoa halutaan OSTAA äideiltä sairaalaan. Tuskin haluttaisiin, jos korvike olisi yhtä hyvää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olisin kieltäytynyt tarjouksesta. Jotenkin tuntuu että olisiko luovutettu maito hygienistä ja mitä sinne sekaan on laitettu... (Ei tietenkään oikeasti mitään vikaa luovutetussa maidossa, mutta tunne).

Vierailija
4/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tämä muuten kertoo hyvin, miten vähän imetyksestä on faktaa ja miten paljon tunnetta!

Vierailija
5/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maito täysin puhdasta ei maidolle tehdä mitään, mutta jos siinä vähänkin epäpuhtautta maito pasturoidaan

Vierailija
6/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mulle oli kova pala, kun imetys ei oikein onnistunut ja jouduin antamaan korviketta päälle. Siinä kun joku olisi vielä tullut tarjoamaan omaa maitoaan, niin en varmaan olisi pystynyt iloitsemaan asiasta. Sairaalalta olisin varmaan ottanut, mutta luovutettu maitohan annetaan vastasyntyneille siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos ostaa sieltä itselle (esim. jos ei pysty imettää)joutuu maksaa siitä 40 e litra

Vierailija
8/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silloin edeas ajatellut, että joku toinen äiti on ottanut sen omista rinnoistaan, mutta nyt ajateltuna se tuntuu hassulta, mutta TOTTAKAI antaisin vauvalleni parasta mitä olisi tarjolla uudestaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kovin fiksua ja hyvää ainakaan..

Vierailija
10/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kovin fiksua ja hyvää ainakaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luovuttajan on noudatettava hyvinkin tarkkoja hygieenisyyssääntöjä maitoa pumpatessaan ja säilöessään. Tuttavaäidin maidon puhtaus ja turvallisuus on paljon kyseenalaisempaa. Ymmärän hyvin ap, että päädyit antamaan korviketta tuttavan maidon sijaan. Olisin tehnyt samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi