Mitkä mainokset ärsyttää eniten tällä hetkellä(mitä on menossa?)
Mulla pää meinaa räjähtää joka kerta ku nään sen Zalando-mainoksen, tai Activia-mainokset, jossa on se v*tun Miia Nuutila vai mikäs sen nimi olikaan...!
Kommentit (195)
Mc Dondaldsin sössöttävät "taSan SataproSenttiSta naudanlihaa!"-teinit on pahin mainos pitkään aikaan.
Hojohojoisopomo-mainokset on just hyviä :) Nokkela ja omaperäinen idea :)
Tykkään kanssa Siwa-mainoksista :D Ne on ihan törkeän hauskoja :D
Ne Wipeout-pallomainokset...Ihan oikeasti, voi vittuuuuuuu. Mä tykkäsinkun oli se naisjuontaja niissä mainoksissa. Varsinkin se pitkä missä se lopussa lähtee sieltä huoneesta ja tulee takas ja on jotenkin silleen "IIII" kun se unohti sen laukun :D Noi uudet on vaan ihan törkeen ärsyttävän huonoja!
Zalando. En IKINÄ tilaa sieltä mitään, niin helvetin ärsyttävä se mainos on. Naiset esitetään siinä täysin aivottomina kanoina.
Mua ärsyttää tuo Diorin hajuvesimainos tai oikeastaan se biisi... Toi Gossipin punkkipoppi biisi ei sovi ollenkaan siihen tyyliin mitä videolla on. Videolla ollaan niin nättejä ja kimaltavia ja sit biisi on semmoista autotallirokkia... Ihan outo valinta.
No se Arlan maustettu ruokakerma mainos. On kyllä hyvin "onnistunut" mainos jos tarkoitus on herättää tunteita.. Ärsyttää vaan se niin paljon että ei tulisi mieleenkään ostaa tuotetta.
Toinen ärsyttävä oli se seppälän villapaita mainos. Jotenkin tosi teennäinen oli se malli siinä.
mainoksen spiikkeri on joku täysi amatööri honottaja ja äänitys luultavasti tehty kyseisen honottajan vaatehuoneessa.
...jossa selitetään jotain "Lehtikuusi menee laitaan" tms. ja muita jääkiekkovertauksia. Jumaliste ne on kaappeja ja tiskipöytiä...
Todella ärsyttävä.
Ja muista en tiedä kun en katso teeveetä :D
Ehkä eniten Autotalo Laakkosen mainos.
Mutta tässä nyt kuitenkin mainosta Laakkoselle;)
Ja nyt on vasta lokakuun puoliväli. Huoh....
Lohjanportin auto, Lohja, Lohja. Miksi kaks kertaa pitää se tuppukylä mainita?
Mulla pää meinaa räjähtää joka kerta ku nään sen Zalando-mainoksen, tai Activia-mainokset, jossa on se v*tun Miia Nuutila vai mikäs sen nimi olikaan...!
Jessus kun näen/kuulen, että Zalando-mainoksen, niin kanava vaihtuu sukkelaan, en kestä yhtään! Tai Nuutilan "moi Noora" mainos...ARGH!
missä saa kolme paria ja kaverille kans joululaulujen tahdissa.
Sitä ei ole tosin näkynyt enää kovin usein. Activia-mainokset ovat lähes yhtä kamalia. Teini inhoaa mainosta, jossa pikkutyttö hokee: "Plussaa, plussaa..."
ne on äänitetty niin kovalla ja kimeällä äänellä ja on muutenkin jotenkin rivoja.
Kariniemen broilerimainokset on kans ällöjä, ei mua ainakaan innosta kanaa ostamaan ne mielisairaat broileriharrastajat jotka haluaa pukeutua kanapukuihin tai sisustaa keittiötään pelkästään kana-aiheisilla tavaroilla.
Ifolor-mainokset on kyllä kans nii ärsyttäviä :D!
siis se ifolorin kuvakirjamainos
on taas aivan ihana! mun lempparimainos. :))
Losec, mitä vielä odotat.
Alentuva pikkutakkijannu on sitä mieltä että kaikkien pitää käyttää vatsansuojalääkettä.
hojohojoisopomo- ärrän mainokset. ehdottomasti pahimpia.
arlan laulavat lehmät, lampaat ja muut eläimet. ei vetoa millään tasolla.
se aurajuustomainos, jossa tyttö syö deitilleen valmistamansa juustokeksit "epähuomiossa" on epäuskottavuudessaan rasittava. ja poika tuo vielä tuliaisena tytölle 2 pakettia juustoa. kiva hei.