Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä mainokset ärsyttää eniten tällä hetkellä(mitä on menossa?)

Vierailija
15.10.2012 |

Mulla pää meinaa räjähtää joka kerta ku nään sen Zalando-mainoksen, tai Activia-mainokset, jossa on se v*tun Miia Nuutila vai mikäs sen nimi olikaan...!

Kommentit (195)

Vierailija
121/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanava menee heti vaihtoon. ei naurata yhtään joululaulu lokakuun puolessavälissä, ärsyttää vaan. niitä ehtii vielä kuulla pitkät viikot joulun alla.

Vierailija
122/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on äänitetty niin kovalla ja kimeällä äänellä ja on muutenkin jotenkin rivoja.

Kariniemen broilerimainokset on kans ällöjä, ei mua ainakaan innosta kanaa ostamaan ne mielisairaat broileriharrastajat jotka haluaa pukeutua kanapukuihin tai sisustaa keittiötään pelkästään kana-aiheisilla tavaroilla.

oon täysin samaa mieltä! Tympii muutenkin tämä tekokökkö-kirjakieli-mukahauska-mainostyyli. Ollaan niin ehe-ehe junttia. Älyyn ja oivalluksen perustuvia mainoksia ei näe missään, ainakaan Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala. Siis se, missä ne kaikenlaiset tavarat (lyhtypylväät, liikennevalot jne) puhuu yli-ihaillen siitä jostakin automerkistä. Sietämätön!!

Vierailija
124/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamala.

Vierailija
125/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se hammastahna EI oikeasti valkaise hampaita. Törkeää harhaan johtamista.

Vierailija
126/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen päättänyt etten uhallakaan ikinä edes vieraile kyseisillä nettisivuilla! Ja se on ainoa jossa joudun vaihtaa kanavaa...

Samoin minua ärsyttää se pikkutyttö pirkkaa plussaa-mainos ja sitten myös se jonkun mainitsema Losec, mitä vielä odotat? En voi olla vastaamatta siihen joka kertaa naamaani väännellen että NO SITÄ NÄRÄSTYSTÄ!

Vierailija
127/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "helli vauvaasi"- pedofiili mainos. Sen lisäksi että mainoksen sanoma on kuvottava, on tuo vauvakin aivan helvetin ruma.

Vierailija
128/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainoksen spiikkeri on joku täysi amatööri honottaja ja äänitys luultavasti tehty kyseisen honottajan vaatehuoneessa.

Mä oon jo pitkään miettinyt, miksi hammastahnamainoksissa pitää AINA olla joku nössön kuuloinen ja näköinen honottaja-sössöttäjä? Miksi ne haluavat antaa sellaisen kuvan, että vain luuserit käyttävät hammastahnaa? Miksei kerrankin voi olla ihan perusreipasta ja luontevan kuuloisesti puhuvaa ihmistä? Miksi??

Vierailija
129/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan ruispala mainos jossa se äijä laulelee sitä juuri se oikea laulua! Hyi että kuvottaa ja olen lopettanut kyseisen leivän syömisen..

Vierailija
130/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lisäaineita, se on hyvä juttu!

Tai miten ihmeessä se rallatus menikään.

Vierailija
131/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tää ässävikaisen naisen karjuminen. Valitettavasti on BB:n pääsponsoreita/mainostajia joten tuo kuvottava parisekuntinen on itse ohjelman ja joka ikisen mainostauon alussa ja lopussa. Mainostauon alkaessa pitää salamana painaa mutea ettei joudu kuuntelemaan tuota oksennusta.

Myös kaikki Garnierin mainokset on ihan hirveitä. Kamalin on se jossa s-vikainen nainen mainostaa "ihon kofffteutufffta" tai sitten se "beebeebeebeebeebeee" hokeminen, en osaa päättää :XXX

Vierailija
132/195 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Miia nuutila mainokset etoo varsinkin

Vierailija
133/195 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, se ärsyttävä mainos ei ollut Soneran, vaan Ruutu, jossa ainakin A. Kukkohovi ja T. Loman Kolmannen tv-kasvon nimeä en tiedä enkä välitäkään. Hän oli Hyvissä ja huonoissa uutisissa vetäjänä.

Siinä ne ruudussa tallustelevat pikkuruudun sisällä. Plääääh!

Vierailija
134/195 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan naisen otteilla kaulaansa muljuttava Kiira tulee kyllä elävästi mieleen jostain maitotuote-mainoksesta. :D

Ärrän katumainonta on hiton ärsyttävää eikä tekstissä ole ns. flow'ta (voiko näin sanoa?) ollenkaan. Vähän kuin olisivat näitä ikivanhoja "kiinalais/japski-mukasana"-väännöksiä, mutta ei sitten kuitenkaan..? Mainoslauseet ovat typeriä, rytmittömiä ja vaikeasti ymmärrettäviä.

Vierailija
135/195 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fokusoituu Akiin.

Vierailija
136/195 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, se ärsyttävä mainos ei ollut Soneran, vaan Ruutu, jossa ainakin A. Kukkohovi ja T. Loman Kolmannen tv-kasvon nimeä en tiedä enkä välitäkään. Hän oli Hyvissä ja huonoissa uutisissa vetäjänä.

Siinä ne ruudussa tallustelevat pikkuruudun sisällä. Plääääh!

Vierailija
137/195 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössöttävä naisääni ja sitten ärsyttää vielä toi koko mainos. Hääpari ja penkissä yskivä ukko, kun veti suuvettä suoraan pullosta. Saavatkohan häälahjaksi korillisen tuotetta?Sössöttäjä S-kouluun ja heti!

Vierailija
138/195 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi huutaa tarjouksia hulluna.

Silmät ja suu porkkanat ja perunat: pienet lapset traumatisoituvat.

Vierailija
139/195 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuukausi, jopa kaksi liian aikaisin laitettu telkkariin.

Kariniemen mainos

Saarioisten (?) mainos, jossa Miska soittaa hädissään äidilleen, kun ei uskalla syödä jotain valmispöperöitä.

Vierailija
140/195 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulavat soittimien kanssa autossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi