Mitkä mainokset ärsyttää eniten tällä hetkellä(mitä on menossa?)
Mulla pää meinaa räjähtää joka kerta ku nään sen Zalando-mainoksen, tai Activia-mainokset, jossa on se v*tun Miia Nuutila vai mikäs sen nimi olikaan...!
Kommentit (195)
on huono, koska taksin takapenkillä on juoppoja tai juntteja. Onko tuo muka hauskaa? Olen tehnyt omat johtopäätökseni ohjelmasta. En halua tiirailla moista soopaa. Tuollainen on tv-ohjelmien alakastia. Terveiset Jimille!
mainoksen partasuinen äijä on täysin flegmaattinen, toisin kuin näköisanimaatiohahmot, jotka taasen ovat hyvinkin energisiä. Piirroshahmot ovat parannettuja painoksia äijästä, joka itse on tympeän vaisu ja eleetön.
Joo, se oli tosi typerä ja sitt ne keksin maidossa uittamiset kanss.
Tyyppi viestittää: täällä sun kämpässä ei oo hyvä ilma, että tuoksutapas tätä hajustetta, niin sitt huushollis on vasta mun mieleen. Ihme puuttumista, suorastaan sekaantumista toisen reviiriin.
ja doggikin pesi tassunsa koko jutusta. Kaatuneet marjat jäivät maahan. Ei niitä kukaan sieltä korjannut.
tuli vain yksi hyvä mainos: se hidastuskuva, missä he ovat kaikki yhdessä. Muut eivät vakuuta. Kehnoja ovat.
ärsyttää, jos se on joku katkomainos. Sellaisenhan pitäisi olla kokonaan katkolla.
Miksi ajavat mäkiautoa ja mopoa ilman kypärää?
kun mainostauolla mainostetaan väkivaltaviihdettä. En halua nähdä kun joku tyyppi hakkaa toista.
Kaikki surkeet ja hermoa kiristävät tuotokset, joihin on vieläpä syydetty hirmu määrä mammoonaa.
Hyvät ovat mieleeni, silloin saatan jopa nauraa, kun tulee hyvä mieli. Olen mielestäni laatutietoinen ja huumorintajuinen. Jos mainoksia on pakko tehdä, niin tehkää sitten kunnollisia! Tämän ketjun lista on kattava. Älkää vaan tehkö enää tuollaisia inhokkeja! Please!
Zalandon kirkumismainoksia on täällä pyörinyt tv:ssä yli vuoden jo, enkä ole niihin kiinnittänyt kummempaa huomiota, ennen kuin tällä palstalla alkoi kohkaaminen,
Täst on jo aikaa mut bonjour mainoksessa maista uusi savuhoro tuorejuusto
Se jugurtti mainos : kysyimme millaista jugurtin pitäisi olla no tietysti parhaan makuista ja marjoja ainakin miljoona tuhatta. HEH HEH. sekä peräpukama mainos jossa ihmiset hinkkaavat autuaan näköisesti itseään puuhun. Zalando älä koskaan päästä tsiskoasi osoitteeseen tsalanto.fi
Ja toi hölläillään, niin tekopyhä mainos ja teinit siinä ei ole ollenkaan vakuuttavia. Ja zalando-mainos.
Miksi Heikki jätti ison maitolasillisen juomatta pöydälle, hörpättyään sitä ennen siitä vain yhden kulauksen? Sitten hän lähti kävelemään maitotölkin kanssa, jonka vei rannassa ruokailevalle perheelle.
oikeasti joi sen maidon, mitä en kuitenkaan usko.
Bisolvon yskänlääkemainoksen nainen yskii suoraan nyrkkiinsä. Etkö tiedä oikeaoppista yskimistä? Minäpä kerron: Yski nenäliinaan tai hihan yläosaan! Virheellisesti yskiessäsi levität tautiasi kulovalkean tavoin. Soo, soo!
Miia Nuutila ja kaikki sen Activia-mainokset.
Se zalando-ukko.
ja sitten se käsisaippua, jossa ei tarvitse käsiä tms. mitenpä ne bakteerit muka leviävät saippuapullosta, kun eihän siihen kosketa enää puhtailla käsillä? "pienilläkin asioilla on väliä kun kyse on TERVEYDESTÄ"-uhkailu.
Iskun mainos, jossa nainen soittaa iskuun ärsyttävän teennäisen hyväntuulisena, suorastaan mairean siirappisena. Kai halutaan luoda kuva hirveän mukavasta ja symppiksestä naisesta johon on kiva samaistua. Mutta menee himpun verran yli. Ne äänenpainot on niin koomisen tekosympaattisia.
Äiti ja tytär ottavat "dominomatsin", eli vääntävät sitä hemmetin keksiä, en vaan jaksa näitä mainoksia. Tosin tuo kampanja ollut jo hetken pois (kiitos siitä!)