Minkä kokoinen asunto teillä on/montako perheenjäsentä?
Entä minkälainen talo (kerros-rivi-okt)?
HIEMAN VERTAILUA =)
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 18:37"]
Kaksi aikuista, kaksi pientä lasta (toinen vauva). Meillä on se pienimmän mallin rintamamiestalo. Lisää tilaa pitäisi saada, koska meillä on myös työtilat kotona.
[/quote]
Unohtui neliömäärä, asuinneliöitä on suunnilleen 100 m2. Meillä ei ole tarkkaa tietoa talon koosta.
77 neliön rivitalo. Asun kolmen lapsen kanssa. Tuntuu liian pieneltä. Nukun itse olohuoneessa.
96 neliötä, 4h+k Helsingissä, kerrostalo, 1 aikuinen ja kolme kouluikäistä lasta. Ihana tilava kämppä, hyvin mahdutaan!
Rivitalo 78 neliötä 3h+tupakeittiö+s nyt viisi henkeä ja kohta kuusi.
41,5 neliön kerrostalokaksio. Minä, mies ja vauva. Muutetaan vuodenvaihteessa isompaan että lapsi saa oman huoneen.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2012 klo 10:15"]
Minä, avokki ja kaksi kissaa.
48 neliötä, kerrostalon kolmas kerros.
[/quote]
Olisko mun vanha viestini? Nykyisin 90 neliön rivarikolmio, edelleen minä, mies ja kaksi kissaa. Helmikuussa esikoisen laskettu aika.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2012 klo 08:02"]4 h ja keittiö, vuokra-asunto, vuokra 830 €/ kk
2aik ja 3 koululaista
Hyvin mahdutaan, vuokra edullinen Helsingin tasoon verrattuna, hyvät kulkuyhteydet, Helsingin keskustaan 9 min junalla. Lasten kouluihin alle 10 min kävelymatka.
Kun lapset muuttavat pois kotoota, niin vaihdamme pienempään tai ostamme oman. Meillä on myös oma kesähuvila, jossa vietämme paljon aikaa, joten kaupunkiasunnoksi kotimme on riittävä.
[/quote]
Onko tää niitä Etelä-Haagan uusia kaupungin vuokra-asuntoja? Länsi-Helsinki ja 9 min junalla keskustaan ei voi tarkoittaa muuta kuin Huopalahden asemaa. :)
75 neliön kolmio pienkerrostalossa.
Yhteensä 4 henkeä (lapset ihan pieniä) ja viides varmaan tulossa. Asunnonvaihto edessä piakkoin, vielä ei oo tehnyt tiukkaa mutta ei me kauaa tähän mahduta.
Neliöitä 96, 4 h+k+s. Asukkaita yh-äiti ja teinipoika, 2 kissaa ja koira.
Okt noin 120 neliötä kahdessa kerroksessa. Hyvin mahtuvat äiti ja tokaluokkalainen poika. Helsinkiin 20km.
Kaksi aikuista, kaksi pientä lasta (toinen vauva). Meillä on se pienimmän mallin rintamamiestalo. Lisää tilaa pitäisi saada, koska meillä on myös työtilat kotona.