Olitko nuoruudessasi teddy/diinari, hämy, lättähattu, raggari, modi, myssymissi tai piukkapöksy?
Kuuluitko johonkin yllä mainituista nuorisoryhmistä?
Kommentit (29)
Kaunis urheilija jolla oli paljon kavereita.
Olin kerran yksissä bileissä laitettuna ja makasin selälläni sohvalla aamuyöllä. Ketään ei ollut silloin paikalla. Havahduin kun joku jätkä oli kumartunut ylleni, otti kiinni kasvoistani ja sanoi että miten sä voit olla noin kaunis.
2005
Hän vain oli siinä useita minuutteja. Muut oli sammuneet.
Aamuyön kalpea valo teki osansa asiaan.
Diinari o jotenki tuttu ja punkkareita oli. Oliko jotain discohileitäkin?
Ihailin mod-kulttuuria 80-luvulla. Jonkin verran asianmukaisia varusteita tuli hommattua.
Olin muiden mielestä hikari, koska olin hiljainen. Oikeasti en yläasteen aikana lukenut yhteenkään kokeeseen enkun sanakokeita lukuunottamatta.
Kerran menin nukkumaan mökillä lasikuitupatjalle ylös tasanteelle. Joku sanoi aamulla ettei siellä voi nukkua. Muut patjat oli varattu.
En. Kaikenlaiset jengit on aina tuntunu vastenmielisiltä. Rumia kuteita ja huonoa käytöstä.
No oli kyllä kovat oli bileet tosiaan.
aloittajan listaus naurahdutti. Oliko tuommoisia virtauksia kenties 1900-alkupuolella?
Okei, diinarit ja hämyt oli seiskarilla, Diinarit fanitti James Deania ja ylipäänsä 50-luvun meininkiä. Olin silloin hädin tuskin ala-asteella.
Modien rinnalla alkoi tulla uusromantikot ja futuristit, ehkä yksi iso edustaja Duran Duran, etenkin eka levy. Joo, fanitin. Ihan hyvin uppoaa edelleen.
Ei, kyllä yksi jätkä, talon isäntä oli vielä puoliksi hereillä ja kenasi kyynärpäähän. Aamuyö klo kuusi.
Isäntä oli jo täysi-ikäinen. Kova juhlija.
Ajattelin että olisiko hänestä minulle mies. Mutten sanonut ajatusta ääneen.
Up