Minkä kokoinen asunto teillä on/montako perheenjäsentä?
Entä minkälainen talo (kerros-rivi-okt)?
HIEMAN VERTAILUA =)
Kommentit (101)
4 h ja keittiö, vuokra-asunto, vuokra 830 €/ kk
2aik ja 3 koululaista
Hyvin mahdutaan, vuokra edullinen Helsingin tasoon verrattuna, hyvät kulkuyhteydet, Helsingin keskustaan 9 min junalla. Lasten kouluihin alle 10 min kävelymatka.
Kun lapset muuttavat pois kotoota, niin vaihdamme pienempään tai ostamme oman. Meillä on myös oma kesähuvila, jossa vietämme paljon aikaa, joten kaupunkiasunnoksi kotimme on riittävä.
Lapset alakoululaisia, tyttö ja poika (jakavat huoneen).
Tampereen keskustassa asutaan eikä olla muuttamassa tästä nyt ainakaan lähiaikoina mihinkään.
Juuri aamupalalla puhuttiin lasten kanssa muuttamisesta, kun sanoivat että olisi kamalaa mennä uuteen kouluun tai käydä bussilla kaukaa vanhassa koulussa, mikä olisi tilanne, jos muuttaisimme isompaan (varaa sellaiseen vain jostain ihan toiselta alueelta). Ollaan nähtävästi siis sekä lapset että aikuiset samaa mieltä, mieluummin ahtaasti tässä, kuin tilavasti muualla;-)
90 neliötä. Neljä huonetta, keittiö, 2 x kylpyh. ja sauna. Minä, avomies ja parin viikon sisällä syntyvä poika :)
1 aikuinen ja 2 lasta.
Kerrostalo.
Ja Helsingissä. Kyllä asuinpaikkakin liittyy siihen, kuinka leveästi asutaan. Tämä minun asuntoni on yhtä arvokas kuin kaverini kolmekerroksinen okt tuolla maalla.
2 aikuista ja kohta 4 lasta.
Omakotitalo. 4 makuuhuonetta, keittiö, olohuone, khh, sauna. Hyvin mahdutaan :)
asuin neliöitä 260 + 140 neliön talon ympäri kiertävä terassi.
huoneita tällä hetkellä ( muunneltavissa kaikki makkareiksi )
2mh+ lasten leikkihuone+vaatehuone+aula= yläkerta
ylinkerros = kylmäullakko
keittiö+ olkkari + takkahuone + sauna/suihku+wc +eteinen+kodinhoitohuone.
asutaan maalla ja meillä on 5h perhe jossa lapset 7, 5, ja 2 sekä 2 koiraa.
vuokralla 66 neliötä, 3h ja k: 3 lasta ja 2 aik. eikä aikomustakaan muuttaa
asuinneliöitä n.100 (5 huonetta + keittiö) kaksikerroksisessa rivitalossa. Meillä asuvat minä, mies ja miehen lapsi vuoroviikoin. Sekä kaksi koiraa :)
560m2. 3 ihmistä.