Minkä kokoinen asunto teillä on/montako perheenjäsentä?
Entä minkälainen talo (kerros-rivi-okt)?
HIEMAN VERTAILUA =)
Kommentit (101)
Aika hyvätuloisia, varakkaita tai sitten pahasti veloissa täällä suurin osa :D
Terkuin: 58 neliötä (makkari, olohuone, keittiö, sauna, kylppäri), 2 aikuista, vauva, 2 koiraa. Eikä aikomustakaan vaihtaa isompaan vielä muutamaan vuoteen :)
No joo, mulla 86 m2 velattomana rivarissa yksinään, mutta mieluummin olisin ilman sitä perintöä ja elävien vanhempien kanssa.
Meillä 1 aikuinen ja kaks alle kouluikäistä lasta. Asutaan kerrostalossa, 74neliöö, 3h+k+oma pikku piha :) mahtuu vielä hyvin. Muutto kyllä suunnitteilla, mutta ei tilan puutteen vuoksi vaan koulun puutteen takia.
Omakotitalo 280m2, Hki-> 50km. 2aikuista + 2 teiniä, sekä sekalainen joukko alati läsnä olevia teinien kavereita open house mentaliteetilla:D
55neliötä, kerrostalo, kaksi aikuista. hieman isompi meillä on hakusessa. mielellään rivarikolmio n. 70neliötä olis kiva.
Nykynen asunto, kerrostalo kaksio, 44m2 ja kaks ihmistä + koira + pari jyrsijää
Edellinen asunto, rivari kaksio, 45m2, asukkaina samat
Ihka eka oma kämppä (ja omasta mielestäni mukavin), kerrostalo yksiö, 32m2, asukkaina kaks ihmistä + pari jyrsijää.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:43"]Nykynen asunto, kerrostalo kaksio, 44m2 ja kaks ihmistä + koira + pari jyrsijää
Edellinen asunto, rivari kaksio, 45m2, asukkaina samat
Ihka eka oma kämppä (ja omasta mielestäni mukavin), kerrostalo yksiö, 32m2, asukkaina kaks ihmistä + pari jyrsijää.
[/quote]
Niin ja nykysen kerrostalon toinen kerros, ekassa kämpässä oli viides. :)
75m2 kolmio kerrostalossa, kaksi aikuista ja kolme lasta (6v, 1,5v ja 1kk). Ahdasta on! :D mutta kyllä me mahdutaan. Sitten kun pienemmät on isompia, muutto isompaan asuntoon on ajankohtainen. Ja eipähän tule ainakaan turhaa romua kerättyä kun ei vaan mahdu.
80m2 2 aikuista, lapsi 4 v. Välillä kaipaan isompaa olkkaria ja kodinhoitohuonetta.
66 neliötä pienkerrostalossa ja kaksi perheenjäsentä, jos laskee jääkaappiteorian mukaan mut ja mun kämppiksen perheeksi. Saatiin Hoasilta kolmen hengen kaverikämppä. En tiedä, oliko ne kahden hengen kämpät sitten loppu. Hyvinhän tää näin menee, mutta toi yks huone tulee käyttöön aika harvoin. Voishan siihen kolmannen asukkaan hankkia, jos jompi kumpi vain tuntisi jonkun asunnottoman sinkun opiskelijakaverin.
82 neliötä, minä ja koirat, rivitalo. Ihanan kokoinen juuri minulle, vaikken sitä perhettä koskaan saakaan.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2012 klo 01:14"]
Minullako eniten neliöitä/hlö? :)
133 m2 RT Espoossa ja yksi sinkkumies. No, on tuossa liikaa yhdelle... Ainakin yksi makkareista ja vh turhia, kun joskus en käy niissä viikkoihin...
[/quote]
Mä asun yksin 141:tä neliötä. Tila on ihanaa.
Tunnen yhden sinkkumiehen jolla yli 200 neliötä yksin ja yhden pariskunnan joilla 350 neliötä. Järjetöntä, en vaan tajua miksi...
Omakotitalo kahdessa tasossa 260 neliötä. Aiemmin meitä oli 7 ihmistä ja 2 koiraa. Nyt esikoinen on muuttanut omilleen, joten meitä on 6 ihmistä ja 2 koiraa.