VOI LUOJA että mieheni on Kaunis ! Liitteenä hänen Upea, kaiken paljastava alastonkuvansa.
Kommentit (48)
napauttaa vain sitä ja avot: siinä se minimunainen röllykkävatsainen hirvitys on ja hymyilee suoraan kameralle kuin maailmanvaltias. Itsevarmuus on kieltämättä seksikästä mutta TUOLLAISEN otuksen itsevarmuus on... puistattavaa, suorastaan oksettavaa, ellei peräti perverssiä.
on sanakirjassa esimerkkikuva kohdassa "vähä-älyinen keskonen" mutta komee on!
viiksi on sun mutta ne harvat hampaat ja kieli on sun viimeöisen deitin.
Miksi olet linkittänyt minun kuvani ja töhertänyt siihen viikset ja mustannut hampaita? Ja levittänyt tätä kuvaa pitkin nettiä?
Otan välittömästi yhteyttä ylläpitoon. Tulet saamaan rangaistuksen.
T: Minna
metrinen afrokampaus on pikantin futuristinen lisä. Kokonaisuus sykkii isosti. Hemmon ympärillä on kuuma aura. Pähee tapaus, oikein nuoltava. Kyllä panisin, ainakin oikeanlaisissa kamoissa, esim. piripäissäni.
t. Lissu "The Fucker" Ala-Pää, 62 v.
Paitsi, että nuo pinkit pitsiset tangat joiden läpi the jorma paistaa ja sivusta pallurat näkyy niin ei oikein iske. Ehkä, jos ois vihreet niin voisi jopa meikäläisellä alkaa puntit tutiseen..
- siis ihana pää ja aivan ihana kroppa, mutta totaalisen eri paria. Ilmeisesti sairastaa jotain, Herra yksin tietää mitä, vakavaa ja harvinaista tautia, mutta jos tuon erittäin hätkähdyttävän ja humanoidimaisen epäsymmetrisyyden unohtaa niin tosiaankin, pakko myöntää että on todella kuumaa, suorastaan polttavan sulattavaa kamaa.
valtavan pitkät silmäripset kompensoivat upeasti. Suu on suorastaan valtava, kaula aivan älyttömän paksu, sormet ihan käsittämättömän pitkät ja ohuet, samoin alakerran varustus: siis käsittämättömän pitkä ja matomaisen ohut, ja vieläpä aika oudon värinenkin: VAALEANVIHREÄ. Maalattu? Vai joku tauti? Mene ja tiedä, mutta kaikesta huolimatta ja kaiken kaikkiaan persoonallisella tavalla t-o-d-e-l-l-a miehekäs kaveri. Kyllä ottaisin enkä pois päästäisi. NAM!
eli kaikkia fanittamiani superkomistuksia
Hän on oikea namu Omolla pestyt, puhtaat ja raikkaat vitivalkoiset, lyhyet alushousut jalassaan tuossa lavitsalla kyljellään hymyilee kameralle. Kuva on hyvä. Kyllä sinun kelpaa poseeerata tuossa. Kiitos kulta. Mä rakastan sua ja sun leikkimielisyyttäsi.
Brad Pitthän se siinä ruskeana hymynkare kasvoillaan. Oi Angelina, sinäkö lähetit kuvan miehestäsi meille piristykseksi? Kiitti, kiitti kiitti!
Tulee mieleen Juicen Viidestoista yön sanat: Kainaloosi käperryn ja jos sallit yöksi jään. Minun kuvassani on oikea könsikäs, turvallinen nallekarhu, jonka kainaloon haluan käpertyä turvaan tältä maailmalta. Ollaan ihan hiljaa, nautitaan toistemme ja sängyn lämmöstä. On niin hyvä olla.
Mulla taas tulee mieleeni Eppu Normaalin laulun sanat: Älä mene njet, njet, mennessäsi sydämeni viet.
Mikä kuva pitäis näkyä, ku mulla avautuu kaikenmaailman jäpiköitä ruutuun. Mistä ne oikein tulee? Onks tää joku vitsi? Miten tää on mahdollista? Ei oo kylläkään mullakaan valittamista, kun eivät oo mitään örkkejä. Mä en tiedä noitten kaikkien nimiä. Oliskohan jotkut peräti joitain julkkiksia. Voi hitsi, ku mulla on niin huono nimimuisti. Joku noista on varmaankin näyttelijä. Ei täällä kummemmin suomalaisia oo. Duudsoneista oli kahesta kuva. No ei kai tää sitt haittaa, paitsi ku mä en malta mennä nukkumaan, ku mä oon noiden pauloissa. Kumma ku akkukaan ei tyhjene. What is happenig? 222
What is happening. Oot vissiin tyttöraasu? Tarkoitan että älä vaan mene liian syvälle noihin saamiisi linkkeihin. Mene välillä nukkumaan ja kattele sitt huomenna uudella innolla. Pelkäätkö että sä löydä niitä enää. Sitt sun pitää etsiä niitä. Kyllä niitä löytyy. Ihan livenäkin joskus. Lykkyä tykö, äläkä ikinä muutu kyyniseksi, sellaiseksi tylsämieliseksi. Sulla on lahja, kun sä näet noita kuvia. Kaikki eivät nimittäin näe, vaikka olis ihan nenän alla.
Tulin siihen tulokseen, että sillä joka näkee kuvassa jotain, on vielä toivoa. Jos kuva on täysin pimeä, saattaa vastaanottimessa olla vikaa. Tikittääkö metronomi keskellä, entäs vasemmalla ja oikealla niin kuin pitääkin. Jollei niin vaihda johdot toisinpäin. Säädä tikitys pois. Kaikki on hyvin. Radiovastaanottimesi on nyt viritetty. Millä taajuudella olet? Ai omallasi! Vielä parempi.
Tätä olikin jo odotettu. Käy tytölle kuin tytölle. Ja kun avaa suunsa vielä parempi. Virheetön hammasrivistö ja ihana ääni. Mä olen sulaa vahaa...
Kasvoilla lämmin hymy ja tuo tuike silmissä. Se on siinä.
On tää aika h......n masiina, kun täältä linkeistä avautuu ihan mitä tahansa sä haluat nähdä. Mun pää on jo pyörällä. Tää on niin kiehtovaa. Sitä on ku nuori gimma täällä, vaikka pitäis olla odottamassa jo postimiestä. Mun mies se komea Kusti, joka polkee tuolla ja soittaa sitä pyöränkelloa hiljaa kahdesti. Se on meidän leikki. Mä herään pikkasen ja siinä se sitt on nenukka kylmänä. Me tervehditään toisiamme ja olo on kuin eskimolla lämpimän vällyn alla. Syksy on sitten ihanaa aikaa.
mulle ei aukee tää juttu ollenkaan.Missä se kuva on? Mäkin haluun nähdä sen minimunaröllykän