Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa kun bootcutit näyttää 90-lukulaiselta

Vierailija
21.09.2012 |

mulla on hyviä bootcut farkkuja kaapissa, en yksinkertaisesti voi laittaa niitä päälle. Uskomatonta miten maku ja muoti muuttuu. Pitänee säilyttää jos vaikka pistän päälle vielä muutaman vuoden kuluttua. =) onko muilla näin

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin käytän bootcut farkkuja koska ne sopii mun kropalle parhaiten. Tyhmää minusta käyttää jotain muodin mukaisia farkkuja vain siksi että ne ovat muodissa vaikka ne ei sopisi omalle kropalle ollenkaan. Joillekin tietysti sopii lähes kaiken malliset, mutta aika monelle ei. Ja kyllähän kaupoissa on alkanut olla taas enemmän myös noita bootcut mallisia farkkuja, yhdessä vaiheessa tuntui olevan vain pillilahkeisia.

Vierailija
2/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan perus suora lahje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on se putiikinomistaja ja ex-huippumalli Nina mikäsensukunimiolikaan...

Vierailija
4/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on se putiikinomistaja ja ex-huippumalli Nina mikäsensukunimiolikaan...

perusfarkkumalli eli suora ei sopeis kaikille? sitäpaits -90 luvullahan leveälahkeiset oli muotia, ei bootcutit.

Vierailija
5/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen paksupohkeinen lihava enkä todellakaan laita pillejä päälleni. Mutta bootcut näyttää todellakin ysäriltä..

Vierailija
6/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistä vaikka teräväkärkisiin korkkareihin, lyhyt pusero ja näyttävä statement kaulakoru. Tukka vielä nutturalle

Vierailija
7/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluimmin näytän ysäriltä kuin ahtaudun niihin kaameisiin pillilahkeisiin joita nykyään käyttää 90% naisista. Ihan normaalikokoinen ja jopa hoikka nainen näyttää niissä karsealta laardiperseeltä. Saati ylipainoinen, on kyllä melko villi näky.Lisäksi tuntuvat inhottavalta, kiristävät epämukavasti. Mun silmäni ei vain totu niihin, tuntuu ettei ihmisillä ole enää itsekritiikkiä ollenkaan vaan tungetaan kaikenmaailman makkarankuoria päälle vaikka olisi ylipainoakin. Itse käytän suoria lahkeita, en leveitä enkä kapeita.

Vierailija
8/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluimmin näytän ysäriltä kuin ahtaudun niihin kaameisiin pillilahkeisiin joita nykyään käyttää 90% naisista. Ihan normaalikokoinen ja jopa hoikka nainen näyttää niissä karsealta laardiperseeltä. Saati ylipainoinen, on kyllä melko villi näky.Lisäksi tuntuvat inhottavalta, kiristävät epämukavasti. Mun silmäni ei vain totu niihin, tuntuu ettei ihmisillä ole enää itsekritiikkiä ollenkaan vaan tungetaan kaikenmaailman makkarankuoria päälle vaikka olisi ylipainoakin. Itse käytän suoria lahkeita, en leveitä enkä kapeita.

Vierailija
9/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ne muotia tai. Mä oon niin lyhyt (158 cm), että pillit ei vaan näytä hyvältä mun päällä. Ihan sama mikä muoti nyt on menossa, ollaan sitten juntteja :)

Vierailija
10/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoralahkeisista farkuista?

Nythän on taas tulossa kauppoihin niitä housuja joissa lahje levenee, onneksi!

Pillifarkut on maailman rumin keksintö!

Vierailija
11/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaako bootcut suoraa lahjetta? Mä oon luullut että se tarkoittaa niitä jotka vähän levenevät lahkeista. Kun ainakin monessa vaatekaupoissa on erikseen farkkuihin merkitty kapea, suora ja bootcut. Ja ne mitä oon ostanut bootcut farkkuina on olleet juuri sellaisia hiukan levenevälahkeisia, ei suoria. t: nro 2

Vierailija
12/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden päällä en kiinnitä huomiota bootcut-farkkujen ysäri-efektiin, mutta kun pistin itse päälleni bootcutit, tuli kyllä sellainen olo, että lahkeet liehuvat kuin silloin aikoinaan, vaikka kyseessä siis SUORAT bootcut-farkut eikä mitkään leveälahkeiset. Kun on useamman vuoden käyttänyt pelkkiä pillifarkkuja, ei voi enää kuvitellakaan pitävänsä muita.

Sääli sinänsä, minullakin oli kaapissa useammat kivat bootcutit. Myin ne kirpputorilla, en jaksa säästellä niitä odotellen niiden uutta tulemista. :)

Vierailija
13/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa someenkin nyt, bootcut on tavallinen malli jota on aina, pillit on so last season.

Vierailija
14/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää vauhtia tulossa muotiin ja hyvä niin. Tämän totesin kun olin pari päivää sitten kauppoja kiertämässä...

Vierailija
15/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä myydään bootcutteja ja itekki tykkään niistä. En ole ikinä omistanu pillifarkkuja

Vierailija
16/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoralahkeisista farkuista? Nythän on taas tulossa kauppoihin niitä housuja joissa lahje levenee, onneksi! Pillifarkut on maailman rumin keksintö!

suorat lahkeet ovat asia erikseen lisäksi vielä pillit on asia erikseen. Suora lahje ei ole bootcut

Vierailija
17/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä myydään bootcutteja ja itekki tykkään niistä. En ole ikinä omistanu pillifarkkuja

Itselläni kapealahkeiset farkut, mutta ei todellakaan pillit. Pohkeesta on tiukat mutta lahje ei ole kiinni ihossa, vaan yhtä leveä / kapea kuin pohkeesta.

Vierailija
18/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pillit, stretsi-sellaiset. Painoa liki 100kg. Kukaan ei ole tullut sanomaan etteikö pillit näyttäisi päälläni hyvältä.

Vierailija
19/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin, peili on hyvä väline. Pillit näyttää hyviltä vain tosi laihalla.

tosilaihalla mikään ei näytä hyvältä koska (tosi)laiha on ruma.

Vierailija
20/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pillit, stretsi-sellaiset. Painoa liki 100kg. Kukaan ei ole tullut sanomaan etteikö pillit näyttäisi päälläni hyvältä.